Gå til innhold

Lyst på hund

Fremhevede innlegg

Skrevet
Àltså TV ser jeg ikke på, så der kan jeg ikke spare inn tid :ler:

Eller du kan spare masse tid på å droppe KG og internett ;) Masse tid spart der!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet
Eller du kan spare masse tid på å droppe KG og internett ;) Masse tid spart der!

Det er sant ;)

Skrevet
Det er sant ;)

Gjelder vel også for meg når vi får hunden i huset ;)

Skrevet

Hund tar tid, det er iallefall sikkert. Jeg har to og bruker mye tid på de. Men ja, der er alene hjemme når jeg er på jobb. Jeg slipper de ut i hagen om morningen, der får de være mens jeg tar morgenstellet. Så får de frokost og et griseøre når jeg går.

Når jeg kommer hjem slepper jeg de ut i hagen igjen så de får tisse. Deretter lager jeg mat til meg og til dem og vi spiser alle tre. Deretter går jeg enten tur eller vi trener. Da trener vi alt fra hverdagslydighet til sirkuskunster og søk. Så tur på slutten av kvelden. Når vi går inn for kvelden så koser vi. Kan ligge i sofaen/sengen og kose, klappe og klø.

Hvis jeg en sjelden gang skal noe etter jobb så får jeg alltid noen til å passe hundene. Om jeg ikke finner noen som kan passe de går jeg ikke.

I helgene går vi gjerne dagsturer og kan være ute hele dagen. Da bruker vi gjerne å laste opp kløven og går langt og tar en grilling på veien.

Jeg tror ikke hundene mine lider noe selvom de er alene på dagen mens jeg er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...