Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Når man er i en blekebehandling der tannlegen har laget en skinne til tennene som man skal putte blekemiddel i over ca. 8 dager, kan man spise og drikke hva man vil på dagtid i den perioden? Noen som har prøvd dette? Koster det virkelig kr 2.000 for overkjeven og 2.000 for underkjeven, samt for timen i tillegg? Synes det var dyrt... Noen tips til hvem som gjør dette rimelig og bra? F.eks. i Oslo-området.
Kristaa Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes ikke det er så avskrekkende pris, men jeg jobbet i bransjen tidligere da. Jeg hadde vel ikke kastet meg over en kartong med rødvin, nei... Nå har jeg ikke jobbet med dette på endel år, så vet ikke hvordan utviklingen har vært, men tror ikke kaffe, te og rødvin er å anbefale
Imogen Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet ikke så mye om forholdsregler under blekeperioden, men jeg ville ikke valgt rødvin de dagene jeg heller... Ellers forhørte jeg meg om bleking hos tannlegen i går, og han estimerte ca 3200kr for bleking hjemme med skinne, da for både over- og underkjeve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå