Gå til innhold

bør jeg avlyse bryllupe?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet
Vet du hvorfor han egentlig ikke ville ha barnet? Og hvorfor han ikke vil gifte seg? I og med at du skriver at du vet at han elsker deg mer enn du elsker han?!

Litt OT.

Det trenger slettes ikke å være noen motsettninger i det du skriver. Jeg elsker min samboer, men jeg vil IKKE ha barn eller gifte meg.

Blir lei av at alle skal mase om begge deler, vi er snart 30 men det blir IKKE noe bryllup eller barn på oss.

Men vi elsker hverandre like høyt som de som gifter seg og vil ha barn.

Kan ikke det bare respekteres da?

Til TS - tror nok ikke jeg ville ha giftet meg om det ikke er noe begge vil. Hva skal man egentlig med et slikt papir uansett? Man elsker ikke hverandre høyere av den grunn.

Og tenkt på alt det andre dere kan bruke bryllupspengene på....hva med en ferietur dere to sammen så dere kan få snakket litt?

Videoannonse
Annonse
Gjest usikker brud
Skrevet

hei!

først vil jeg takke for mange svar!fint å vite at jeg har en plass å gå til for å få råd...

jeg vil også gjerne få si at jeg tok nok litt hardt i med negative ting ift. positive.

han ville ikke ha barnet ENNÅ, altso vil han ha barn og flere også, men ikke ennå.... de samme gjelder bryllup....

anngåande barn eller bryllup: Jeg tvinger han naturligvis ikke til noen ting, mener bare at dersom vi skal gifte oss, vil jeg vente me barn og dersom vi skal vente med bryllupe i noen år, føler jeg at barn må komme først så de ikke vert veldig mange år mellom den vi har til neste...

men etter så mange like svar, tok jeg de opp med ham, og ville avlyse bryllupe...noe han nektet. Så nå er vi enig om at han skal tenke litt og jeg skal slutte å mase....så får vi se.....

Skrevet

Lurer på hvorfor noe ner mindre redde for å få barn enn å gifte seg jeg... Å få barn er jo en mye større omveltning, ansvar og forpliktelse.

Husk at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. Og om det er det, er det fordi de vanner bedre der ;)

Du må nesten tenke over om dette er mannen du vil dele livet med. Men når du allerede har barn med ham og vil ha flere, er du jo bundet til ham uansett, og han til deg. Virker som om enkelte ikke innser dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...