Gå til innhold

Hvor kjøpe pene rammer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frøydis_*
Skrevet

Uten at det blir veldig dyrt? Og uten at det er IKEA? Noen som har forslag? Er det forresten noen som vet hva det koster å få rammet inn et bilde på rammeverksted? Med paspartou? Ser for meg at det er veldig dyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært ute etter pene rammer selv, og fant masse flotte rammer på Fryd. Jeg vet også at du kan være heldig på Fretex, moren min kom over masse flotte rammer der.

Ellers så kan du jo sjekke ut steder som Mariaboden, og typiske antikk butikker, der vil du også finne flotte bilderammer.

Skrevet

Mulig det ikke er fint nok, men jeg har funnet veldig bra og billige rammer på Ting og Tang og Europris - så har jeg bestilt passepartout på en rammebutikk (ikke så dyrt) og det ser tilsammen veldig pent og ordentlig ut :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Har forskjellige rammer som er kjøpt på alt fra Foto Knudsen, Elitefoto, Japanfoto, Europris, Ikea, Bohus, Møbelringen, Living, Obs, Nille, bokhandlere, små dillebutikker etc. Innimellom finner en noe, andre ganger ingenting. Paspatur kjøper jeg til alle bildene og setter på selv. :)

Skrevet

Hvis du har bilder i 'standardstørrelse' da kan du finne paspartou på Clas Ohlson. De har ikke mange størrelser, men en del, ganske store og.

Det spørs jo litt hvilke rammer er du etter - mer klassiske med pynt eller enklere?

• 4 uker senere...
Skrevet

Ting i Grønnland Basar har mye fine, ofte på salg til 59 og 99 kr!

http://www.detaljer.no/

3. egt hos Glassmagasinet har oxo mye fint! Nå er det jo salg!

Skrevet
Ting i Grønnland Basar har mye fine, ofte på salg til 59 og 99 kr!

http://www.detaljer.no/

3. egt hos Glassmagasinet har oxo mye fint! Nå er det jo salg!

Salg? Igjen? Jeg trodde januarsalg var ferdig? :klø:

Jeg vet ikke, er det bare meg eller har det blitt fryktelig mange salg i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...