Eline1986 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 hei dere! Trenger tips og råd! er så stiv og anspent hele tiden, merker at selv når jeg ligger på sofaen så strammer jeg muskler både her og der.Har tidligere vært hos osteopat, han kunne fortelle meg at jeg har skjevt bekken, noe som fører til at musklene i ryggen og det ene benet trekker seg sammen. fikk beskjed om å tøye mye, men har ikke merket noe særlig effekt. I tillegg til dette har jeg stadig vekk muskelknuter i nakke og rygg, som samboeren stadig vekk må hjelpe meg med å løse opp (takket være tidligere diskusjoner her på KG fant vi ut hvordan dette skulle gjøres!) For 2 år siden var jeg hos tannlegen og opererte ut alle visdomstennene, fikk en kraftig infeskjon men aldri noen beskjed om hva det egentlig var... I tiden etter dette har jeg fått så vondt i kjeven og kinnene (spesielt på den ene siden). det knirker litt når jeg gaper, og bevegeligheten er ikke på topp... når jeg har kjent inne i munnen har jeg bevegelige kuler inne i kinnet, der hvorkjevebenet begynner.... kjenner også litt kuler på utsiden.. veldig ømt å ta på. Er jo ikke alltid like vondt, men utrolig irriterende! Noen som vet hva dette er? og som har noen tips...?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har som deg vondt i kjeven, nakken, skuldre osv. Dette har jeg fått pga psykiske belastninger. Jeg har blitt henvist til psykomotorisk fysioterapi. Har også skjevt bekken, men har ikke fått noen nevneverdige plager av det. Periodevis litt vondt i korsryggen, men her hjelper vanlig trening veldig godt.
Eline1986 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 var hos legen i dag, han mente det var hovent, og kanskje en betennelse i kjevebenet. fikk selvfølgelig ikke tak i tannlegen, og nå er det jo helg.. vel vel, får håpe det går over i løpet av helgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå