Gå til innhold

Klikkekampanjen kostet meg kr. 1063,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, for å støtte opp om KG så klikket jeg på annonsen slik vi har blitt oppfordret til å gjøre. Vel...jeg havnet på netthandel.no og den auksjonen var jo skikkelig artig. Jeg glemte meg helt bort å la inn bud på diverse ting.

Dette har resultert i at jeg nå er den lykkelige eier av en stk. eggkoker. En stk. blender..(som jeg har tenkt å skaffe meg en stund nå)...samt noe annet småting.

1063 kroner fattigere. Kan ikke logge meg på netthandel før neste lønning det er sikkert. Dette var farlig for lommeboken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tutta fra Calcutta
Skrevet

Godt støttemedlem du. :ler:

Tutta

Skrevet

Har vært inne på Netthandelen selv noen ganger. Det er ganske gøy da! Mye kjekt man kan få kjøpt billig (men så blir det jo dyrt i lengden likevel) :D

Skrevet

netthandel.no virker ikke! Hva er adressen til den siden du var på Sussi??

Skrevet

Ok! fant ut av det.. www.netthandelen.no var det!

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Ja, det ble en dyr klikkekampanje, Sussi!
Skrevet

Been ther, done that :ler: Selv er jeg den stolte eier av noe så nyttig som en sukkerspinnmaskin !! :hoho:

Skrevet

*nora*:Dine evt. barn kommer til å ha verdens beste bursdagsselskaper! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Selv er jeg den stolte eier av noe så nyttig som en sukkerspinnmaskin !!

:hoho:

Skrevet
*nora*:Dine evt. barn kommer til å ha verdens beste bursdagsselskaper! :ler:

Vi har prøvd den allerede, og sukkerspinnet smaker fantastisk, ikke noe å si på det. MEN, man skal ha en teskje med sukker oppi hver gang, og det tar jo en eeevighet! før man har en liten sukkerspinn! Og tenk deg, 10-12 barn, hylende, alle skal ha sukkerspinn-NÅ med det samme!! :o Datteren har snart bursdag, men jeg lurer på om sukkerspinnmaskinen skal få kvile seg den dagen, ja :ler:

Skrevet

Huff.. skulle ikke vært lov å slippe inn sånne som meg på disse sidene!!!

Nå har jeg lyst på verktøy. En tredreier, fresemaskin, elektrisk høvel og en anstendig verktøybod.

Men sambo forlanger at vi tester slike ting før vi kjøper. Ikke tester skikkelig da, men kjenner på ting og tang.

Elsker fancy verktøy jeg.. feminin som jeg er :ler:

Skrevet

Ser det begynner en auksjon på popcorn maskin, kanskje det hadde vært noe for meg... :ler:

Skrevet

Helsikeee... Hekta jeg nå.... :roll:

Presterte å by på et 88-deles sett med MATBOKSER.. :o

Hva pokker skal jeg med det??????????? :roll:

Skrevet

Tror jeg skal holde meg LAAAANGT unna de sidene der når jeg ser hvordan det har gått med dere!!!

Hva i all verden skal dere med elektrisk høvel (høvler du mange ganger om dagen?), popcorn-maskin (prøvd micropop?) og 88 matbokser (lagring i tilfelle hugersnød?)

:hoho:

Skrevet

He he.

Klok av skade...ingen mer handel på meg der inne :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk og lov for at jeg kom meg ut derifra i tide! :o Hører rykter om at det er vanskelig å la være å henge seg på...Vet om ei som har handla litt idag... :wink:

Skrevet

Har ikke vært der inne...MED VILJE....MEN...det har sambo. Minisuround-anlegg som står i stua, borremaskin, bilstereo osv osv osv. Nå venter vi på en fancy badevekt. :ler:

Skrevet

Virker morsomt å handle ting til 20 kroner ja, helt til man får se at gebyrer etc er SKYHØYE..... :roll:

Skrevet

Åja, har handlet der inne. Håper det blir noen varme sommerkvelder i år, for nå venter jeg på 3 stk lekre lanterner..... :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...