Gå til innhold

Sommerferie?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

hvilke planer har dere for sommeren? Litt tidlig kanskje :) men har dere tenkt noe på sommerferie og sånt?

Vi har egentlig planer om en tur til kristiansand og litt ymse, men alt kommer jo an på formen da. har lest at gravide ikke skal sitte stille i mer enn 1,5 time, stemmer dette? for da er deti kke så gunstig med bilferie kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sommer blir det nok mest noen turer på hytta, tenker jeg. Vet jo aldri når nurket vil melde sin ankomst, så da er det greiest å holde seg i nærheten av hjemmet/sykehuset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapspermisjonen min er ferdig 3.mai, så egentlig skal jeg vel jobbe i sommer. Har 39 feriedager å gjøre kål på, men tenker jeg putter de fleste inn i den neste permisjonen. Siden jeg fikk preeklamsi i fjor, er det ikke sikkert det blir så mye jobbing uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Vi har ikke helt bestemt oss. Jeg vurderer å ta ut noen av fridagene i løpet av våren, slik at jeg kan reise på besøk til familie på østlandet. Også har vi vurdert å reise til hytten, eller til kristiansand, men det blir veldig lang reising begge veier, så vi må snakke litt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde i utgangspunktet planlagt å besøke mamma i Frankrike en uke. Hun skal leie en leilghet der i juli/ august. Jeg håper virkelig at formen min er bra og at vi kan reise nedover, vi har ikke hatt sommerferie på flere år.

Jeg synes det er litt skummelt å reise så langt unna med stor mage, men skulle vel helst vært hjemme i Norge. Vi får se, kjæresten vil nok reise, og mamma mener Frankrike har gode leger og sykehus dersom vi skulle trenge det. Gulp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juni høres ut som en fin sommerferiemåned når man skal føde i september ;) Tror nok vi også skal planlegge en tidligere ferie i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...