Gjest *bekymret_gjest* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Har etter et par år og litt til fått meg ny kjæreste. Har aldri hatt komplikasjoner når det kommer til sex og samleie, men i det siste har jeg merket stor forskjell. Det svir og gjør noe så inni h******* vondt når han penetrerer meg! Det er så jeg omtrent begynner å gråte. Det er ikke noe problem med at jeg ikke er våt nok, for det er såpass at det går igjennom undertøyet... Så hva i alledager er dette? Etter 5-10 støt gjør det ikke vondt lengre, men når det nærmer seg 10 deilige min, svir det og er så sårt at jeg spenner meg og ikke har sjans til å nyte mer. Er da gjerne ødelagt der nede i to-tre dager etterpå. Var hos gynekolog for kort tid siden ang baktriell vaginose, og siden hun da tok prøver og forskjelligt, regner jeg med jeg hadde fått brev i posten om hun oppdaget noe annet? Synes ikke det her er det minste moro, med ny kjæreste og hele pakka. Har vel alltid vært trang, men kan hende det har blitt trangere også. Han sier at selv en finger er trangt inne i meg... Så. Tok en seks-dagers kombinasjons-soppkur rett etter kuren for baktriell vaginose, da jeg syntes det klødde der nede, men alt det burde vel være ute av verden da? Er det noen her som kan ha noen formening om hva dette kan være? Jeg har lest om Vestibullit på nettet og her, og begynner å lure på om det kan være noe slikt? Har veldig lite peiling på akkurat det der. Skal få bestilt meg ny time hos gynekolog snart, må bare finne noen som duger bedre enn de her jeg bor :/ Håper det finnes noen her med litt peiling på dette, så jeg kan roe ned bekymringene mine. :gråte: Om det skulle være til nytte, så er jeg i begynnelsen av 20-årene.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Har etter et par år og litt til fått meg ny kjæreste. Har aldri hatt komplikasjoner når det kommer til sex og samleie, men i det siste har jeg merket stor forskjell. Det svir og gjør noe så inni h******* vondt når han penetrerer meg! Det er så jeg omtrent begynner å gråte. Det er ikke noe problem med at jeg ikke er våt nok, for det er såpass at det går igjennom undertøyet... Så hva i alledager er dette? Etter 5-10 støt gjør det ikke vondt lengre, men når det nærmer seg 10 deilige min, svir det og er så sårt at jeg spenner meg og ikke har sjans til å nyte mer. Er da gjerne ødelagt der nede i to-tre dager etterpå. Var hos gynekolog for kort tid siden ang baktriell vaginose, og siden hun da tok prøver og forskjelligt, regner jeg med jeg hadde fått brev i posten om hun oppdaget noe annet? Hei, var du hos legen etter at du fikk deg ny kjæreste? det kan høres ut som symptomer jeg hadde da jeg fikk klamydia (veldig vondt idet han trengte inn, og noen ganger kunne jeg blø litt etterpå). men hvis legen din har tatt test på deg så vet jeg ikke.
Gjest Gitte Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 sviing og den vanvittige smerten hadde jeg når jeg hadde urinveisinfeksjon. det var virkelig vondt med sex da ja :-/
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Vi hadde sex en del ganger før jeg var hos legen ja. Det var rett før jul jeg var der, så regner med jeg hadde fått et brev i posten innen nå om det var klamydia. Hvis hun ikke bare har glemt meg bort da.
Gjest Mirina Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde det på samme måten, jeg ble bra igjen da jeg sluttet på hormonell prevensjon.
Gjest TS Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Har gått på P-piller i 6 år, Trionetta først, og byttet til Synfase for ett års tid siden eller noe. Ikke opplevd noe slikt med p-piller før. Men at det mest sannsynlig har blitt trangere, kan ikke det være en "reaksjon" på noe jeg har fått? Eller er det naturlig å kunne bli det?
Gjest Mirina Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg merket heller ingenting til dette før etter flere år på p-piller. Er slett ikke sikkert at det vil hjelpe deg, men det er greit å ha i bakhodet.
Gjest Roxie Hart Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Har samme erfaring som Mirina. Jeg brukte synfase. Har sluttet nå og synes jeg merker forskjell - sakte, men sikkert
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ville prøvd en ny soppkur, men spør på apoteket etter Daktar(resptfritt, men ligger bak disken) i stedet for å ta Canesten. Hadde samme problem selv, svidde osv når han penetrerte, men hjalp med en gang jeg prøvde daktar. Kan fås både i vagitorer og som krem
Gjest TS Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Kjennes nå ut som om jeg har fått urinveisinfeksjon, så hvis det virker inn der nede og, kan jo det være grunnen. Samme med Synfase, eller sopp. Så her får jeg bare prøve litt forskjellig! Hehe. Skal dog legges til at ting gikk veldig fint når jeg hadde besøk av min kjære i natt, og jeg har ikke vondt i dag! Så kanskje det sakte men sikkert går seg til? Kan forresten piercing over klitoris være med å ødelegge for lengre ned? Tok for et par mnd siden eller noe i den duren, og lurer litt på om den kan ha innvirkning lengre ned også, med tanke på om den er øm/sår/betent osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå