Gå til innhold

Envy's dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Envy.

Så flott å høre at du har det fint :kose: , det gleder et mammahjerte masse :)

:klem: fra en av "liksommødrene" her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inwe: du er kul :) jeg må fortelle deg noe fint på tlf en dag :)

Skorpio: søndagsfyll er fine greier :lur:

Mummi: Jeg syns oxo det er deilig å kunne si akkurat det, jeg har det fint :)

Så bra dere rekker det før vintern! :jepp: Hvordan gikk det med bygget i dag under snøfallet? eller snødde kanskje ikke hos deg? Her har det snødd MASSE MASSE! :sjokk:

Kospia: ååå, liksom-mamma var et koselig uttrykk! :jepp:

--

I dag er det vintern i j-byen gitt! Har kommet masse masse snø, og er max nullføre på veien!

Jeg er glad :)

ikke pga nullføret da men :gjeiper: thihi

Skrevet

:vinke: Envy

Så utolig bra å høre at du har det bra :Nikke: Fint å se du sier: Jeg er glad :)

Vinter ja. Her kom det noen fjoner i går, men i dag er alt borte. Det er 6 plussgrader, vindstille og strålende sol uten :sol:

Ønsker deg en kjempefin dag Envy :klem1:

Skrevet (endret)

Åå, så heldig du er som får se sola Ulva! Her er det fremdeles masse masse snø og kaldt! :fryser: Egentlig så hater jeg snø -.- men nå syns jeg faktisk det er kjempekoselig! :jepp: ...men jeg syns det meste er hyggelig for tiden da :gjeiper:

-----

Jeg.. jeg .. jeg .. åååå! :bolledeig:

hihi :fnise:

Jeg driver å nettshopper som en gal for tiden :lol: Men klarer ikke bestemme meg, kanskje dere kan komme med noen synspunkter? :)

Kjole nr 1

Kjole nr 2 (bare med røde striper i stede for hvite

Kjole nr 3

Kjole nr 4

Jeg heller vel egentlig mest mot 3 og 4 selv, da jeg etter en skikkelig industrial kjole. men nr 1 er oxo superfin, og enkel, kan brukes til alt liksom, men den er veldig veldig kort. kjole nr 2 er supersexy og VELDIG billig (350 kr), men ikke helt det jeg er ute etter.. hrrm..

Jeg har oxo tittet på Hairfalls , syns det er driiitkult, men tror det får bli på neste lønning, som en julegave til meg selv, for det er sinnsykt dyrt :sjokk:

i dag skal man på jobb igjen da, er visst plenty å gjøre, så det blir nok sent :) gleder meg :happy:

Endret av Envy
Skrevet

Hoho :vinke: Jeg har ting å si, forskjellige, så jeg sier det i punkter.

1. Jeg vet jeg er kul :fnise: Fine ting er koselige :)

2. Det er bra du er glad, da blir jeg glad :) (og jeg liker virkelig å være glad :fnise: )

3. Vinter er egentlig litt koselig, bare synd det er så kaldt :fryser:

4. Kjole nr 5 var finest, og hadde vært dritfin på deg!

5. Nå er det på tide med en kaffe snart!

Hoho. Det var det jeg hadde å si, om denne saken!

Skrevet

Envy, hvis du har på deg hvilkensomhelst av de kjolene er du HOT og kulere enn jeg noen gang har drømt om å være. Enda jeg var ganske hot i HOTPANTS i sin tid, for å si det selv. Det er l e n g e siden nuh...

Jeg vil også være liksom-mamma som Kospia! Ellers kan jeg være din "gamlisvenninne" (gamlis = over 35?) Da jeg var ung sa vi: Stol aldri på noen over 30!! Jeg er forresten en sånn mamma som vanligvis sier: NEIMEN så morsomt! (Hvis du selv har tenkt over konsekvensene) Til det meste.

Men nå kom jeg på noe: Jeg synes IKKE om tatoveringer, det forbinder jeg med sjøulkene fra min barndom, og det er en motesak som ikke er så lett å fjerne... Holder meg unna tattisser. Mumriken har en tattis på armen. Lille My sier at hun ikke vil ha, for tenk så stygt med hvit brudekjole og utflytende tatovering... :sad: Da ble JEG glad!

Hvis du har en tattis håper jeg du ikke blir såret, jeg aksepterer at andre mener noe annet enn meg!! :lol: Og nå har jeg breia meg skikkelig - huffameg, tante Sofie! :fnise:

Skrevet

Hei Envy :)

Jeg likte kjole nr 2 best, men det er nok ingen av disse kjolene som kler meg :fnise: har nok blitt for gammel til å gå i slike kjoler, men min datter kunne fint fått på seg disse kjolene :jepp:

Ønsker deg en super helg :klemmer:

Gjest skorpio
Skrevet

Hm, jeg ser at vi har veldig forskjellige meninger om hva som er sexy hvertfall! :gjeiper: Hoho! Men forskjeller utgjør likheter (eller no sånt...)

:hug: klem til, søta

Skrevet (endret)

Tusen takk for hilsner alle sammen :)

..og Mummi, du må gjerne få lov å være "liksom-mamma" du oxo! :jepp::hug: Og jo, jeg har faktisk tattovering ;) hihi.. Vet det er mange og delte meninger om det, men jeg ser på det som kroppskunst, og ser frem til jeg får råd til å skaffe meg flere :jepp: Legger ved et bilde av den jeg har jeg, den er veldig søt og symboliserer min tro ^^

----

Jeg har det så fint for tiden :) Jobber 10 - 17 hver dag, og holder på med andre saker og ting på kveldene! Vil ikke fortelle hva enda, er så redd for å jinxe det, men finfint har jeg det hvertfall :)

Nå må jeg skyndte meg i dusjen, skal på besøk i kveld å spise god middag og se på film :rødme:

Endret av Envy
Skrevet

Hvorfor er jeg så nedfor når ting egentlig er bra for tiden? :murvegg:

om under 1 mnd er jeg alene igjen :( *sukk* Jeg savner han allerede før han har reist.. orker seriøst ikke leve med knust hjerte lenger.

Skrevet

:hallo: Envy

Det å savne noen er veldig grusomt. Jeg bodde 60 mil unna Ulvemannen et helt år, og jeg pendlet hit så ofte jeg kunne. Ble en gang i uka som regel :sjenert: Men jeg savnet han grusomt.

Her om dagen leste jeg et visdomsord jeg synes er fint og sier mye: Tell ikke dagene, men la dagene telle :)

Ha en fin dag søte Envy :kose:

Skrevet (endret)

Ulva: 60 mil?? huffe, tror ikke jeg hadde overlevd jeg! Var det pga studier det eller? Syns forresten det var et veldig fint visdomsord du hadde der :)

Kospia: Tuuusen takk for trøsteklemmen, den varmet litt gjennom skjermen! :hug:

-------------------

Nå er jeg typ supersliten altså.. har vært på jobb i dag, og hadde bare 15 trivelige trøndere til bords, så alt gikk kjempebra, og det var bare en fryd å være servitør :jepp: MEN SÅ kom det inn en flykansellering, og man hadde plutselig nærmere 70 gjester i løpet av 5 min! æsj, jeg hater flykanselleringer! Er så glad jeg slutta 23.00 i dag...! De andre er sikkert på jobb enda liksom :sjokk:

Ikke fikk jeg snakka noe særlig med nattresepsjonisten min heller :( Det sto jo kø nesten ut døra med flykanselleringsgjester! :sur: ..men han ringte meg etter jeg kom hjem da :) han er så søt! :hjerte:

Nå sitter jeg å drømmer meg litt bort.. tenk så idyllisk livet egentlig kan være, om man bare gjør det sånn.. tenk å bo i et koselig lite rødt hus ved vannet, med skogen rett ved. på landet, uten støy. med en mann man elsker, og en nydelig liten familie.

det må være toppen av lykke :hjerter_rundt:

trøtt nå :natti:

Endret av Envy
Skrevet

:vinke: Envy

Var ikke studier akkurat, men jeg traff en som bodde 60 mil unna, og vi bestemte oss for å ikke stupe inn i det. Vi traff jo hverandre i godt voksen aldere med masse erfaring bak oss begge to. Jeg hadde egentlig ikke andledning til å flytte med det samme heller. Drev og tok fagbrev. Noe jeg på daværende tid var villig til å avslutte fordi jeg så alt gjennom rosa skyer. :rødme:

Ulvemannen min var mer fornuftig enn meg, selv om det falt en tåre hos oss begge hver gang toget tok meg bort fra han.

Han oppmuntret meg til å ta det fagbrevet, både for å bevise for meg selv og for andre(som ikke trodde jeg skulle klare det) at jeg kunne få det til.

I dag er jeg veldig glad for det. Vi lærte hverandre å kjenne over tid, før jeg tok skrittet og flyttet til han etter nesten et års pendling. Noe jeg aldri har angret på :rødme: Ikke han heller :rødme:

Ha en fin dag Envy :klem:

Skrevet

Åh! Toppen av lykke hørtes koselig ut! :) Selvom jeg ikke hadde klart det over lengre tid. Liker meg i store byer. Men en slik ferie fra virkeligheten hadde vært kos :)

Skrevet

Ulva: For en fin historie, det er jo bare helt fantastisk at ulvemannen greide å motivere deg til å gjøre deg ferdig med fagbrevet, og at dere fortsatt holder sammen og har det bra :) Ekte kjærlighet er vakkert :hjerte:

Inwe: Ja, toppen av lykke må virkelig være akkurat det - toppen av lykke. riktignok om sommeren, på vinteren er nok idyllen både kald og ufremkommelig :lete:

-----------------

Jeg har nettopp hatt besøk av kjærsten min :rødme: Jeg kaller han det nå. Føler meg nesten berettiget til det. Han er så perfekt, nesten så hjertet mitt sprekker av all dunkingen bare jeg tenker på han. :rødme: I kveld har vi sett på film, og ligget tett, tett inntil hverandre på sofaen :yvonne:

Da han kom hit hadde jeg slukket alle lys i hele leiligheten, og tent masse masse stearinlys :jepp: Han har bursdag i morgen, men siden vi ikke sees da så fikk han gaven sin i dag. Jeg hadde kjøpt en svart rose (ja, vi liker svart og sånn er det :fnise: ) og rundt stilken på den hadde jeg festet et kort, hvor jeg gratulerte med dagen, fortalte hva jeg føler for han, og inviterte han på middag og hotell spandert av meg i desember. Jeg tror han ble glad, og rørt. Han var bare stille lenge, og smilte og leste kortet mange ganger :hjerte: Etterpå avtalte vi at istede for bare middag skal vi spleise på en weekend på hotell, åååh, det skal bli så herlig!! :smilbla:

Jeg føler at jeg svever på en rosa sky :fnise: Men hver gang jeg har fortalt om en gutt jeg liker her inne på kg har det fucka seg noen dager etterpå, så nå blir jeg litt redd jeg jinxer for meg selv igjen! :sjokkbla: men, men, men.. jeg måtte bare få det ut svart på hvitt nå.. han er bare så fantastisk, jeg kan ikke tro at jeg kan være så heldig! :strix:

:hjerte:

..ÅH, han er virkelig helt utrolig! :sjenert:

I går natt var jeg i den store byen 4 mil unna, og der gikk alt som kunne gå galt, galt. Alt ble bare tull, og det endte med at både jeg og min gode venninne satt på torget å gråt. Da jeg litt senere ringte kjærsten min (uvant uttale altså!) -som var på jobb, tilbudte han seg å dra fra jobb, bare for å hente meg!

Han er virkelig en ridder i skinnende rustning :rødme:

Skrevet

Å, Envy, tenk om du har funnet en godgutt nå, endelig! Ønsker dere lykke til, i hvert fall! :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...