Gå til innhold

Envy's dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var jo nydelig da :) Også så søtt navn! Du blir bedre igjen, du er sterk! Du har kommet langt allerede, og lengre kommer du fra dag til dag. Et lite tilbakefall, og rett opp på rett kjør igjen. Det beviser bare hvor sterk du er egentlig er psykisk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

Hei ENVY :hjerte:

Hællandussen, så søt! :jepp: Smula, det var jo et supert navn og!

Det er nok en god idé å ta en uke til hvor du kan komme til hektene igjen, og nå er du heller aldri aleine! :biggrin:

Men du, tror du det er lurt å fortsette i den jobben du har nå? Jeg tenker hvertfall at det kan være bra for deg å få litt andre (mer menneskelige) arbeidstider, og nytt miljø. Komme deg bort fra de svenskegutta og sånn.. Tror jeg er lurt da! :) Tenker på Envys beste vettu!

Ønsker deg og Smula en fortreffelig lørdagskveld! :klem:

Skrevet

:hallo: Envy

For en nydelig pus, og et kjempefint navn :rødme: Katter er sieriøst de fineste dyrene jeg veit om. Hadde en pus som het Shio, men hun ble syk for over 2 år siden og vi måtte avlive henne :tristbla:

Etter det har vi ikke hatt katt, men tror nok at vi kommer til å ende opp med det igjen en gang :)

Og du er ikke alene når du har katt. De er så utrolig kloke og fine, rett og slett fantastiske.

Og så må du ta vare på deg selv Envy. Er klart enig med skorpios tanker her.

Masse :klem::klem:

Skrevet

Hei Envy :kose:

For en nydelig katt du har skaffet deg :rødme: kjempefint navn har den også :) Nå har du selskap når du føler deg trist og alene :jepp: og selvfølgelig når du er glad og lykkelig også :)

Husker godt at min golden retriever fikk mange av mine tårer og tanker da jeg var tenåring. Glemmer aldri de flotte brune øynene som så på meg :)

Håper du har masse flotte mennesker som hjelper deg i denne vanskelig tiden Envy, og ta vare på deg selv.

Signerer det Skorpio og Ulva skriver.

:hug:

Skrevet

Godt å se at du synes det går litt bedre, Envy. Du er i gode hender. :)

Og Smula er en skikkelig nusselig pus! Den kommer du til å ha mye kos med. Ikke noe er så godt for å få ro i sjela som å sitte med en liten kattepus i fanget og høre den male! :catmilk:

Jeg synes også at Scorpio gir deg kloke råd! :klem1:

Skrevet

Ville bare innom med en liten klem til deg Envy! :klemmer:

Leeeenge siden...

Skrevet

åå, dere er søtest - alle sammen! :hjerte:

Når det gjleder forslaget ditt skorpa, så er det tatt til etterretning, og jeg har fått mange fler lunsjvakter, i stede for middagsvakter :) .. men jeg liker jo egentlig best å jobbe kveld, så det er litt surt da men.. sånn er livet i guess..

-------------

å herregus, så trøtt jeg er! :Gjesp: Kom hjem fra jobb i 5 tiden, og skulle ta en halvtimes dupp.. det ble jo ikke noen halvtime :gjeiper: sov i over 2 timer.. eller noe, eller mer, for våkna jo for litt siden! Oxo jeg som skulle rydde og vaske, for svenskene mente de skulle komme til meg i dag.. men har ikke hørt noe mer, så krysser fingrene for at de har røyka seg bort og glemt det :fnise:

Det er HØST ute! Blåser og regner på tvers.. huset står nesten å rister! haha

:Gjesp:

Jaja..

I morgen skal vi på søndagsfyll med jobben igjen! :ler: det kan bli intressant.. det ble det hvertfall sist! :lol:

jeg koser meg for tiden, har det ganske bra, med Smulen min :) Herlig å være tilbake igjen på jobb, har savna jobben så sinnsykt, men var tilbake igjen i dag! jeeeej! ..såret på armen har ikke grodd enda da! O.o lurer på om det kommer til å bli et skikkelig stygt arr, det er dumt, har jo ikke noe lyst til å gå rundt å skilte med det der :sjenert:

Jeg leter etter noen å ta med meg på kino!! :bolledeig: en av yndlingsbøkene mine - la den rette komme inn, er blitt filmatisert, og jeg MÅ se den!!! :biggrin: ..men har lyst til å ha med en gutt, mye "koseligere" å se skrekkfilm da vel! Har en i kikkerten, men tør ikke spørre han :gjeiper: Er blitt litt blyg etter alt som skjedde.. hoho..

Sorry at jeg er dårlig på dagboksnok for tiden :( Jeg lover å bli bedre, etterhvert, men føler liksom bare at jeg har nok med mitt eget liv for tiden :sjenert:

Skrevet

Åssen kino?! Jeg kan leke gutt :fnise: hmm.. eller ikke, men jeg kan væme om du ikke finner en gutt :)

Gjest skorpio
Skrevet

Okei, nå har jeg mye å spørre om her..

Hvem har du i kikkerten? Hvordan orker du å fortsette å henge med de svenskene? Den filmen du snakket om er i følge filmweb drama/fantasy/romantikk, ikke grøsser!? (Ps, den så fristende ut, hvis den ikke er grøsser!) Hvordan gikk det i kveld?

Hihi :fnise: Ta deg den tiden du trenger! :gjeiper:

Stor klem :klem:

Skrevet

Fint å se deg på beina og i vigør. Det skal mere til å slå ut en som deg, enda livet butter iblant! :kose:

Klart ingen holder det mot deg om du ikke er så mye rundt hos andre når du har nok med deg selv en stund. Bare ta den tiden du trenger, Envymor. Jeg har det travelt på jobb og med bygging om dagen, så det blir for det meste små hilsner her og der en sjelden gang. Rekker ikke så mye mer. Men det kommer roligere tider, håper jeg.

Høst er deilig, jeg fyrer i ovnen og tenner lys og kryper opp i en god stol. :klem:

Skrevet

Inwe: Jeg vet ikke, har fortsatt ikke skaffet gutt.. hihi, men jobber med saken ;) Menjo, tenkte meg en tur til hovedstaden typ asap, men sender deg en mld jeg :)

Skorpio: 1. Hvem jeg har i kikkerten er en hemmelighet som bare.. hehe.. alle på jobben vet :gjeiper: 2. Hvordan jeg kan fortsette å henge med svenskene.. tja, si det, de er håpløse :sur: Men det skal være sagt at selv om jeg sier jeg henger med svenskene behøver det ikke akkurat være de svenskene.. 70% av vennekretsen min består av svensker lix :lol: 3. Jeg vet ikke om filmen er det ene eller det andre, men boka handler i bunn og grunn om en va,pyr som flyr rundt å suger blod av folk lix.. den ene scenen i boka er helt forferdelig, der ligger en gutt i en blodpøl i kjelleren, men blodpølen lever!! og folk blir drept og ja.. JEG kaller ihvertfall ikke det for drama :gjeiper: Men kanskje filmen er litt mer soft på en måte? i såfall blir jeg nok skuffa :( 4. Hvordan det gikk i kveld? Mener du på søndag på fylla da? :skaal: Det gikk finfint :mrgreen:

Mummi: Takk, ja det er sant.. Marilyn Manson har en linje i en tekst som sier: What doesn't kill us only makes us stronger.. og der tror jeg faktisk det kom noe vettugt ut av den karen og :fnise:

Hehe, det er godt å høre at det går unna med byggingen da, det blir vel snart så dere må ta pause nå når det kommer snø?

Hygge seg inne er godt når det er høst! :kaffe: :)

Ulva og Kospia: :hug: til dere begge, hyggelig at dere legger igjen spor! :)

Skrevet

1. Jeg har menssmerter. AI, vad det gjör ont!! :(

2. Jeg har verdens beste jobb og kolleger.. altså, jeg mener.. ELSK altså! :hjerte:

3. Jeg har det fint :)

:bond::bolledeig:

Det var sinnsykt bra ute med mine svenske kolleger på søndag! :jepp:

Skrevet

Så fint at ting går bra nå :) Du så forresten veldig bra ut på mandagen også, så jeg så det jo! :) asap høres bra ut, kommer nok til deg så fort lommeboka tilater det, men ja, mld er bedre å sende om sånt :)

Skrevet

Så bra at du kan si "jeg har det fint" ! :):)

Jeg har det også fint - travelt og fint. En liten kveldsstund foran tv'n med laptop før sengetid. Ingen bekymringer for tilbygget, både det og den gamle delen får tak med ny takstein før det kommer snø! Panelingen utendørs kommer ferdig beisa, og så skal vi kose oss med å innrede i vinter. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...