*Mummi* Skrevet 28. september 2008 #861 Del Skrevet 28. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. september 2008 Forfatter #862 Del Skrevet 29. september 2008 Hurramegrundt for enda en ny side i envyboken minsin! Kospia: jeg fikk byttet den ene vakta, så det ble bare 7,5 timer likevel Skorpio: Skal du på fhs neste år? det visste jeg ikke.. klesbutikk kan jo være en ok jobb det da, bedre enn rema1000 hvertfall Ulva: heeei ulva, det var lenge siden ja! Hyggelig å se at du fortsatt er innom i ny og ne! Jada, alltid liv her vettu tror forsåvidt jeg er ganske slitesterk er blitt, så det går nok på et vis, har høstferie nå! Håper du oxo hadde en finfin søndag! Mummi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. september 2008 Forfatter #863 Del Skrevet 29. september 2008 jag är så trött! har ikke sovet ordentlig på 3 døgn nå! -.- i går skulle egentlig jeg og sambo ( :gjeiper: ) på fest hos ei annen venninne.. men først måtte jeg jobbe en time overtid, så ble vi værende i leiligheten å surre driiitlenge, så tar det ca en halvtime å kjøre, men jeg måtte fylle bensin, hvilket jeg ikke fikk gjort fordi kortet mitt var fucka :gjeiper: med andre ord var envy rimelig forbanna da hun svingte innom mcdrive med M's lommebok for å spise middag XD da vi kom fram til festen var det selvfølgelig ikke en eneste parkeringsplass ledig, jeg er sikker på det var like før jeg eksploderte :gjeiper: vel, endte med at M måtte dra på fest alene mens jeg dro til bestevenninne A i mellomtiden Hos A var det kjemepekoselig, vi satt å skravla og lo og spilte wow da jeg plutselig fikk et anrop fra ukjent nr.. A sjekker gulesider for meg og finner ut at det var svensken!! Rakk ikke å ta tlf, men litt etter fikk jeg mld om at han hadde tenkt på meg å sånn!! O.O Vel hvertfall endte det med at jeg dro hjem til han i 2-tiden i natt da, var så koselig å snakke med han igjen, vi har jo total-ignorert hverandre den siste uken... Når jeg kom dit satt han og en kompis å spilte ps3, så jeg satt bare å så på egentlig.. etterpå skulle jeg og han spise, og mens vi spiste krangla vi så jævli, begynte å snakke om det ikke-eksisterende forholdet vårt, og det blir alltid bråk.. Vi ble hverken enig eller uenig før vi gikk å la oss.. Han sa faktisk unnskyld for at det har vært så mye dumt da, og at han har savna meg :rødme: 4 deilige timer etterpå sov man søtt i armkroken hans og i dag var han søt igjen, små nussa på meg og holdt rundt meg og kosa selv om kompisene hans var der.. jeg skjønner ingenting av den gutten! Kom hjem i 3 tiden i dag, og etter det har jeg egentlig bare sovet og.. gjort ingenting.. Hadde besøk av M såvidt det var da.. var koselig Nå skal jeg legge meg å sove Det blir liksom ikke noe sånn dyp søvn når man sover med en som det er mer spennende å være våken med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. september 2008 #864 Del Skrevet 29. september 2008 Envy and Swedish boy lying in a tree, F-U-C-K-I-N-G Aaaah, fjortis - jeg? Neida Er litt fjollete akkurat nå, så du kan bare overse det over. Men Envy, er det serious med han her eller? Virker veldig lidenskapelig dette forholdet hvertfall, om det ikke er kjærlighet. Sex, krangling, sex, krangling, holde rundt hverandre, sex, krangling.. Hehe (Åå, jeg er så glad du er tilbake og skriver lange innlegg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. september 2008 Forfatter #865 Del Skrevet 30. september 2008 Veldig morsomt skorpio det å knulle i et tre er forsåvidt en russeknute, men russetiden er nok over for min del altså :gjeiper: men nei, det er nok ikke noe serious business nei.. han vil ikke, av gode grunner, men uansett Hehe, lidenskapelig er det ja, men han er nok ikke noe mer enn en fuckfriend, og kommer aldri til å bli noe mer heller.. selv om han kaller det åpent forhold.. jeg veitta faen, aner seriøst ikke (yays, jeg å! ) -------------------- I dag våkna jeg kl 1600 etter 11 timers søvn av at en viss svenske ringte meg! Han skulle ha nr til ei god venninne av meg.. MEN hun venninna mi er jo sammen med kompisen hans, som han BOR med, så han kunne jo lett ha fått nr av kompisen i stede.. hmm, var det et påskudd for å ringe meg?? Har stort sett vaska i hele dag, brukte seriøst 4 timer på oppvask, brukte opp alt varmtvannet! i samme slengen har jeg snakket i tlf med A og M i nesten hele dag, tlf har ikke vært stille et sekund haha, morsomt å føle seg litt populær i 12-tiden fikk jeg mld fra M, hun lurte på hva jeg gjorde, hun var hos svenskene.. så ja, jeg dro jo dit da.. De så på film, og det var ganske mysigt egentlig, først satt M og typen i mellom meg og han svensken "min", men etterhvert ba han meg komme å sette meg borte hos han da ^^ satt vel i armkroken i sånn ca 10 min før han forsvant å begynte å sose rundt i leiligheten.. så jeg gikk ut å tok en røyk, da kom han ut oxo.. vi snakka ikke så mye. så tok jeg på armen hans, og da fikk jeg beskjed om at sånt visste jeg at jeg ikke fikk lov til.. å lol, jeg skjønner ingenting! Rett etterpå skulle jeg dra, oxo ble han med meg ut i gangen, og da holdt han plutselig rundt meg og kysset meg på kinnet men, men, men.. hvorfor har han lov å ikke jeg? Nå vet jeg hvertfall for sure at dette er et knullevennskap og ikke noe mer, og frankly begynner interessen min å dale oxo.. dette er akkurat det samme som jeg og P hadde, han virker intressert, men han vil liksom ikke være det.. gaah, slitsomt å gå rundt å lure hele tiden! i morgen skal jeg på ikea å kjøpe rosa databord hvis lønna kommer inn som den skal da..! akkurat nå sulter jeg ihjel, tenkte å fixe no food, oxo se et par episoder av Naruto før jeg legger meg! sry at jeg snakker så mye om svensken btw, men han tar opp mye plass i tankene mine for tiden, og må få disse tankene ut noe sted :gjeiper: Nå hadde jeg faktisk greid å glemme han litt, vi snakket jo ikke sammen på ganske nøyaktig en uke.. men da jeg fikk den mlden fra han på lørdag kom liksom bare alt tilbake.. han er jo helt herlig på sin måte, men han er virkelig, som han sier selv, ingen bra kille.. skulle bare øønske jeg klarte å se det på samme måte som han gjør.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #866 Del Skrevet 1. oktober 2008 I dag har jeg og M vært å shoppa!! tror aldri jeg har brukt så mye penger på en dag før om man ikke regner med når man har betalt 60 000 på en dag for bil å sånn da seff, men bare på shopping lix :gjeiper: Først var vi på et digert kjøpesenter.. jeg kjøpte faktisk bare vintersko, og de er gode og varme og kjempefine, så det var jo faktisk fornuftig .. og en driiitfet caps, DC faktisk! måtte bare M derimot, kjøpte samme par vintersko, støvletter, kjole, bukse, caps og angrepille etterpå dro vi på ikeeeea! hahaha, DET ble billig.. 1700 kr rett ut av envy's lommebok gitt KJøpte puter og teppe å sånn til rommet mitt et lite skap, et finfint rosa bilde til veggen, to nydelige lamper, blomster, skittentøyskurv, tørkestativ og en kosemus hihihihi, det høres feil ut, i know.. da vi kom hjem spiste vi spaghetti med ketshup, ost og pommes frites krydder ..men gjett hva.. mens vi spiste fikk jeg mld fra svensken han lurte på om jeg ville komme bort og sove hos han inatt.. men jeg ble sjenert og redd og nervøs, så jeg svarte at jeg og M måtte fikse endel, men skulle sende mld senere.. da jeg sendte mld en time etterpå svarte han ikke, og ikke tok han tlf heller litt veldig skuff, skjønner fortsatt ingenting, men det er nok bare ikke ment to be.. men har jo vært med han mange dager på rad nå da, så skal vel være fornøyd regner med at grunnen til at det ikke kom no svar enten var at han sov, eller at han var høy som et hus og ikke fikk med seg en dritt :gjeiper: Nå har jeg og hun M'en jeg bor med satt sammen skapet, og det er rotete på rommet mitt egentlig, sitter bare å tenker og gremmes i stede for å rydde.. får vel kanskje sette igang.. Jeg savner svensken! Hvorfor dro jeg ikke bare dit når han inviterte meg? jeg er så dum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. oktober 2008 #867 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns det var bra du ikke dro til svensken jeg! Han må vite og skjønne at du er ikke nikkedokka hans, og du kommer ikke til han hver gang han plystrer. Kan ikke du playe han litt isteden a, Envy? Eller kutte han ut.. Det syns nå jeg. Jeg vet det er vanskelig, men hvis du klarer det er du kjempeflink! Ååå, det er gøy å shoppe på IKEA! Det fikk jeg jaggu lyst til nå. Pusse opp hele rommet mitt, med masse nye fine ting. Men det har hverken jeg eller mor penger til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #868 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan og vil ikke droppe han, av veldig mange grunner..Han har ikke vært drittsekk i det siste, i går var det jo jeg som var dust.. menja, alle sier det er bra å ikke være nikkedukke, så er gla jeg klarte å holde meg unna han i går vil liksom ikke ende opp som puledukke igjen Sjopping på ikea er alltid gøy :D er skikkelig fornøyd med rommet nå.. men det er ikke bare du som ikke har råd skorpio, nå er jeg blakk resten av mnd, og jeg fikk lønn i går :gjeiper: ------------- Nå sitter jeg å brenner hiphop cd til å ha i bilen, det blir braaa :D ..og P har slått opp med dama! Jeg gruer meg til å dra på jobb, det ryktes at jeg skal være i a'la carten i dag vil ikke, vil ikke, vil ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 1. oktober 2008 #869 Del Skrevet 1. oktober 2008 YOU REALLY ARE ONE TOUGH COOKIE! Grattis med NOK en morsom avatar - hvor (ava)TAR du dem fra? Helt enig med Scorpio; ikke la deg leke med. Skjønner at du har lyst på fyren, men skal han få godis må han være snill bisk! Hva mente han med at du ikke fikk ta ham på armen? Blir han så satt ut bare du er borti han? Ellers høres det som du har det fint; masse folk som ringer, fyr på gang så du får når du har lyst, jobb og leilighet, nye sko osv Forslag til DAGENS LILLE GLEDE: Hurra, jeg fikk jobbe i a la carte'n, jeg slapp å stå i oppvasken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #870 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hihi Mummi! Jeg vet egentlig ikke hvor jeg tar dem frA, denne fant jeg da jeg søkte på david&goliath på google bilder Haha, det er det venninne mine sier og, at jeg ikke får lov til å røre han fordi han vet selv at han lett kan få følelser for meg :gjeiper: Jada, livet er finfint for tiden, storkoser meg Haha, dagens lille glede har jeg søren meg glemt, det skal jeg huske på i dette innlegget! -------------------- Det gikk supert å jobbe i a'la cart i går De jeg jobbet med skreiv tilogmed fine ting om meg i boka til hovmesterne og sa de skulle prøve å fikse så jeg kan få opplæring og begynne å jobbe fast i a'la cart! Det hadde virkelig vært bra altså! Jeg mener, jeg kan jo aldri bli no hovmester om jeg ikke har jobbet a'la cart :gjeiper: når det gjelder guttefronten var han søt i går Jeg satt på barkrakk og han sto mellom beina mine mens vi delte dessert på kjøkkenet passa selvfølgelig på at ingen andre (f.eks sjefer) var i nærheten men :gjeiper: tenkte jeg skulle ringe han å spørre om jeg kunne komme bort etterpå.. men jeg gidder overraskende nok ikke, vil heller være hjemme å være lat.. så usannsynlig kjip jeg er! Jaja, han har sikkert ikke tid uansett, og jeg skal på fylla i morgen, så kommer garantert til å ringe han eller dra dit eller noe da :gjeiper: Nå sendte hun M'en jeg bor med mld, hun er snart hjemme, så da får jeg selskap! hihi, kjeder meg litt her jeg sitter.. er bare SÅ lat og treig i dag, alt går i slow motion, sto opp halv 4, men greide ikke å være borte på senteret før en halvtime før de stengte Dagens lille glede: Jeg klarer å være hard to get takket være latskapen min Endret 2. oktober 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. oktober 2008 #871 Del Skrevet 2. oktober 2008 Søte Envy Har du fått kjæreste? Jeg er jo overhode ikke oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #872 Del Skrevet 3. oktober 2008 ååååå!!! Stearinpikken jo! Nå ble jeg glad! *overfalle-deg-med-masse-gode-klemmer* Nei ikke fått meg kjærste gitt :gjeiper: Kort fortalt har jeg truffet en svenske på jobben, og vi har drevet og surra litt rundt, men han mener vi ikke kan bli sammen pga jobben osv.. så han mener det er et åpent forhold, fordi han vil ikke ha følelser for meg Jeg er egentlig ikke så veldig oppdatert selv, tar det en dag av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. oktober 2008 #873 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ååå, da så! Du må passe deg for disse svenskene Men en dag av gangen høres lurt ut! Leve livet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #874 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vet, usj! de er så uimotståelig sjarmerende med sin svenska Ja, en dag av gangen er lurt, og fylla i morgen er enda lurere har bare ikke helt bestemt meg om det blir vinfylla eller bacardirazz fylla enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #875 Del Skrevet 3. oktober 2008 MagiSk!!!! phuff.. Jeg savner A.. *kremt* han Håper jeg tør å ringe i morgen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. oktober 2008 #876 Del Skrevet 3. oktober 2008 Innom en snartur og leser litt Du skriver så herlig og ærlig Envy. Jeg smiler og når jeg er innom deg. Ta vare på deg selv og kos deg masse i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. oktober 2008 #877 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heldige du! Jeg misunner deg Inviter meg neste gang det er vors/fest i J så kommer jeg Svensken er virkelig en underlig fyr altså, men det er de jo alle. Klarer aldri å bestemme seg. Ta tida til rådighet og nyyyt det! Og ringe i fylla gjør du jo alltid så sjansen for at du sover hjemme er nok størst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #878 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heldige du! Jeg misunner deg Inviter meg neste gang det er vors/fest i J så kommer jeg Svensken er virkelig en underlig fyr altså, men det er de jo alle. Klarer aldri å bestemme seg. Ta tida til rådighet og nyyyt det! Og ringe i fylla gjør du jo alltid så sjansen for at du sover hjemme er nok størst! hahahahah LaL, jeg tok ironien etterhvert, men den sjansen er nok størt, fordi han skal jobbe kl 7 i morra!! Ja, jeg har allerede kontaktet han :gjeiper: det er vors og fest hver helg i J, u knows it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. oktober 2008 #879 Del Skrevet 3. oktober 2008 For a lot of people it's easier to have sex than talk together, var det akkurat ei som sa på tv'n. Hm, tenk over det, du! (Apropos din svenske venn..) Jeg følger med på deg, Envymor. Passer på, jeg!! Frdagskos fra Mummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #880 Del Skrevet 5. oktober 2008 Innom en snartur og leser litt Du skriver så herlig og ærlig Envy. Jeg smiler og når jeg er innom deg. Ta vare på deg selv og kos deg masse i kveld da Så koselig at du tar deg en tur innom Ulva haha, ja, jeg er vel kanskje en smule direkte til tider For a lot of people it's easier to have sex than talk together, var det akkurat ei som sa på tv'n. Hm, tenk over det, du! (Apropos din svenske venn..) Jeg følger med på deg, Envymor. Passer på, jeg!! Frdagskos fra Mummi. huff ja.. min svenske venn du sier noe der Mummi :gjeiper: Godt å høre at noen holdet et øye eller to med meg det trengs av og til! ----------------- Jeg er sulten, etter vinfylla i går har jeg ikke turt å spise noe som helst i dag men jeg kom meg på jobb da, på tross av ekstremt fyllesjuk! *stolt* er så mye å fortelle igjen., men orker ikke nå, kommer med oppdatering når helgen er ferdigvært jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå