Gå til innhold

Envy's dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der ser du, det ble gøy i svenskebursdagen likevel! :nigo:

Rotter har jeg IKKE sansen for, men siden du var glad i dem ( :nocomment: ) er jeg lei meg på dine vegne for at du ikke kunne ha dem lenger.

Hva i huleste slags arbeidsgiver er det du har, høres ut som slavearbeid å ikke få pause til å spise en gang. :sjokkbla:

Trøtt nå, akkurat nok guts til å heise meg opp på albuen og gi deg en :hug:

:sleeping:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda, men jeg trekker raske konklusjoner vettu ;) De svenskene er så fete at det går ikke an å slutte å vanke med de :gjeiper:

Hehe, stuk betyr liksom surr og rot og tull :gjeiper:

.. åå, jeg vil at det skal bli i morgen fort!! jeg får nemlig besøk i morgen :sjenert:

-----> 02.04; OI, MUMMI! haha, vi skreiv samtidig! Jepps, bursdagen var dunder som de sier ;)

Når det gjelder rottene skjønner jeg det, mange som ikke liker sånne dyr :<

Jobben ja.. lol.. leser en biografi fra 2. verdenskrig for tiden, og når min jobb minner meg om slavearbeidet jeg leser om fra auschwitch (elns :P ) er det ille altså :sjokk: men men, legen skulle visst ta det opp med dem da :)

takk for klemmen :) nå skal jeg gå å legge meg å.. typ snart :natti:

Endret av Envy
Skrevet

Hei, hei Envy :bolledeig:

Lenge siden du er vært her inne nå.

Håper alt er bra med deg, ønsker deg ei super helg :klemmer:

Skrevet

skorpio, jeg skulle egentlig ha besøk av svensken, men han fikk kalde føtter. til helvette med han. :gjeiper:

kospia: ja, har ikke nett i den nye leiligheten, og da blir det ikke ofte man kan stikke innom.

-----------

alt er helt okej egentlig, litt gi faen mood. lei av å bli dumpet av gutter som lurer meg til sengs, til helvette med dem. I dag skal jeg ha fest i leiligheten, og jeg skal bli så drita full! Har 1.5 liter bacardi razz i tillegg til no andre "greier" :lur: thæhæ

Til uka blir det max mye jobbing, nå har jeg virkelig bestemt meg på å satse alt på bil :)

jepps, håper dere har det bra kg-jenter, jeg kommer sterkere tilbake når jeg får internett, hvilket er om hele 2 uker :gjeiper:

Skrevet

Du får enten bli maks player, og absolutt ikke ikke få følelser for de du knuller .. Eller ikke knulle før du er i et forhold. Det er min idé. Da slipper du det tullet her. Jævla svenskefaen :frustrert: Hehe, husk at vi støtter deg snuppa!

:hug: Ha det gøy i kveld, men husk og passe på deg selv. :)

Skrevet

hahahaha, /laugh @ me!! :skratte:

Gjett hvem som greide å pule svensken IGJEN?! :gjeiper:

Det er nesten så jeg fortjener at gutta sårer meg, jeg vet jo virkelig ikke mitt eget beste! Men denne gangen var han mye snillere da, og nå snakker vi helt vanlig sammen på jobb, så det funker egentlig helt fint I går kom han tilogmed med vaniljebolle til meg på jobb! hihi

Ellers er livet bra. Innflytningsfesten var ikke noe spess å skryte av,bortsett fra at jeg ble dritarita og ble med svensken hjem for så å røyke no greier.. hehe, aldri røyka før, så det var litt rart, et øyeblikk var hele verden bare max kjempemorsom, neste øyblikk var det max paranoid fordi jeg ikke fant undertøyet mitt :flau: men alt i alt morsomt ^^

Søndag lå jeg rett ut hele dagen, var HELT færdig ass! Egentlig ikke kommet meg orntlig før i dag! hehe, men skylda har fylla, elr no ;)

Egentlig ikke så mye spennende å fortelle, samme gamle, gutter, jobb og fyll her da.. hehe.. Hvordan har dere det jenter? Jeg får jo ikke oppdatert meg for 5 flate på bøkene deres nå, max uoppdatert!

:natti:

Skrevet

Hei, hei Envy :)

Fint å få litt oppdateringer fra deg, og godt å høre at du har det bra :jepp:

Synes det er litt skummelt med di røyke greiene jeg da Envy, som mor til ei jente på snart 17 er jeg jo litt redd for hva hun og dere andre som er unge kan rote dere bort i.

Mener ikke å komme med noen moralpreken nå altså, men vær forsiktig Envy

Vil deg bare godt skjønner du :kose:

Ønsker deg en super dag både på jobb og hjemme :hug:

Skrevet

:hallo: Envy

Godt å høre at du har det bra og koser deg, men er enig med Kospia når det gjelder de røykegreiene som du kaller det.

Altså, som Kospia sier: Ikke noe moralpreken og ei heller har jeg barn, men tenker jo en del på tanteungene mine som er litt pluss/minus din alder Envy.

Kos deg og lev livet, men ta vare på deg selv.

Og ha en fin dag :klem1:

Skrevet

Ulva og Kospia; hyggelig at dere bryr dere da :) hihi.. men jeg tar mine forhåndsregler, så det er nok ingen fare med meg gitt! Så fort jeg blir kvitt denne forkjølelsen og så blir det veldig bra :jepp:

--------------

Haha, svensken ringte meg i sted å vekte meg, han lurte på om han kunne låne bilen min, men det blir over mitt lik altså! hahah.. mulig jeg er betatt av gutten, men skal jeg velge mellom han og min elskede bil blir det nok bilen ja :rødme: Han ble ikke sur da, og jeg er vel ikke kjip fordi om jeg ikke låner bort bilen min? jeg mener bil er vel ikke noe man bare låner bort?

Enda en sær ting som har skjedd på de få timene jeg har vært våken.. K, ja riktig, K!!! er lei av singellivet.. HAN av alle! Han har jo utpult hele østlandet, så om han skal ha noe håp om å få seg dame må han flytte litt på seg tror jeg :ler:

OG, ei gammal venninne som alltid har vært superblond, og d mener jeg platina og knallrosa klær har blitt BRUNETTE og voksen! :sjokk:

Denne dagen er virkelig sær, lurer på hva det neste blir.. æ glær mæ :lur:

Gleder meg til å dra på jobb :)

cya! :goodbye:

Skrevet

Du må aldri låne bort bilen din til noen du ikke stoler 100 % på. Det syns nå hvertfall ikke jeg. Og SÅ close er dere vel ikke?

Envy da.. :riste: Du må holde deg unna dop.. :nei:

Skrevet

Hei Envy! :hoppe:

Man SKAL ha det gøy og være litt gær'n når man er ung. Slik at man kan slutte med det og bli voksen en gang. Men jeg blir også bekymret over de "røykegreiene". Vet du har nevnt noe om det før, men tror ikke det er noe du driver med jevnlig.

Da jeg var på din alder haglet det også med tilbud om saker og ting til å røyke og putte i seg, og det var ganske vanlig å prøve. Har gamle venner som det ikke gikk så bra med, for å si det mildt. Er i psykiatrien nå og har hatt et stusslig liv. Jeg bestemte meg for to ting: De lovlige rusmidlene fikk være nok, og aldri kjøre bil etter så mye som en pils. Det har jeg holdt jeg meg til, heldigvis, og hatt det moro likevel! :bolledeig:

Det var dagens pekefinger, :fy_fy: håper du ikke tar det ille opp. Vi gamlisene må passe litt på, vet du! :laugh:

Ha en kjempefin og festlig helg! :klem1:

Skrevet

jaddajaddajadda dere, i get it, dop er dumt :gjeiper:

------------

JEG ER BACK IN BUSINESS, FIKK NETT I DAG!! :nigo::bolledeig:

aaaah, jeg har så mye å fortelle at jeg aner ikke hvilken ende jeg skal starte i, tror ikke jeg gidder å ta med halvparten en gang, så mye trøbbel atte hjælp!

vel, jeg var på fest hos svenskene, og det måtte jo bare gå rett vest, eller altså det gikk jo bra, men jeg og han A snakker ikke sammen lenger, ikke i det hele tatt, vi hater hverandre. På festen greide nemlig han å legge seg etter ei annen ei vi jobber med, og sitte å kline med hu rett opp i trynet på meg, så da tenkte lure envy at da kan jeg oxo gjøre hva faen jeg vil, så jeg fant meg en av hans kamerater, og endte med å ta med meg kameraten hjem. Kameraten var forresten kjempesøt, og føler at jeg brukte han, hvilket gir meg ekstremt dårlig samvittighet, prøvde å legge han til på fb i dag, men fikk nei på den venneforespørslen gitt.. den turen hjem den natta var forresten noe av det morsomste jeg har vært med på! :ler2:

nå kom jeg ut av det :lete:

hvertfall bottom line er at jeg sitter igjen med dårlig samvittighet, samtidig som jeg er forbanna på A, A er forbanna på meg, hvilket kompliserer det hele fordi jeg vet ikke om jeg kan dra på fest hos de igjen, men på den annen side er jeg jo venner med de andre som bor der, så han kan jo ikke nekte meg :blink:

SURRBALL!

På jobben går ting glimrende for tiden da (med unntak av at jeg og han tullingen ikke er på talefot seff) :mrgreen: Tjener masse penger, har herlige kolleger, lærer mer og mer og føler meg mer og mer sikker på det jeg driver med. alt i alt selvfølelsen på jobb er på topp! :jepp:

Nå sitter jeg å laster ned Naruto (første 50 ep), Hellsing (1-38 tror jeg) og Chobits (1 sesong) så gleder meg til de er ferdig, da skal jeg koooose meg med et helt tonn med anime! :smilorange:

oh, oxo får jeg høstferie neste uke på jobben, i tillegg til at jeg får ta igjen vaktene senere, så jeg taper ikke penger, hvor digg er ikke det :danser:

Jeg har en artig historie involverende bowlingkule å fortelle, minn meg på det senere :hoho:

:goodbye:

Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah, ENVY ER TILBAKE! :bond::danse: Haha, jeg er seriøst glad for det altså! :jepp: Litt nørd siden jeg ikke kjenner deg, og dette bare er en forumside, men vi kjenner hverandre på en måte allikevel :fnise: Jeg vet hvertfall mye om deg, og du vet mye om meg!

Aaanywho..ville bare vise min glede for at du er tilbake her på KG :) Og det er jo kjempebra at du trives så godt på jobben! Jeg derimot vurderer å slutte min, men jeg er litt "vil - vil ikke" så det er litt stress.. Og jeg haater stress..

Ha en fin torsdag søta! :hjertesmil:

Skrevet

Hei Envy :)

Flott at du er på nett igjen :jepp:

Du jobber og du jobber, må bli masse penger av dette Envy :bolledeig:

Flink du :)

Blir deilig med høstferie da, da kan du slappe av og lade opp ”batteriene”

Ha en super torsdag :strix:

Skrevet

Skorpio: så hyggelig å se at du er glad for å ha denne lille tøsa tilbake :jepp: Føles virkelig som man kjenner hverandre ja! men altså, når folk greier å skaffe seg kjærste på nett, hvorfor skulle man ikke greie å skaffe seg venninner på nett? :)

Hvorfor slutte på jobben? fordi det er stress der? Du jobber i restaurantbransjen du oxo ikkesant? eller var det stearinpikken, eller begge? :lete: Jeg har virkelig vært for lenge borte fra kg!

Kospia: Hihi ja, 100% stilling er virkelig mye mer krevende enn jeg trodde, men man har da hvertfall noe å bedrive tiden med da :mrgreen: i tillegg tør de ikke sette meg opp på helgeveakter på vaktlista fordi de vet jeg ikke dukker opp uansett :fnise:

Ha en finfin torsdag du oxo! :hug:

------------------

Jeg er glad i dag, herlig følelse, uten at jeg vet hvorfor engang.. :jepp:

btw, har dere lest artiklen her inne på kg i dag? kvinners sextabber? thæhæhæh, den er bra, dere bør lese den! :gjeiper:

Jeg snakka med K i går, da begynte å jeg å savne sommeren altså! Sommeren i fjorden, fy flate så morro det var! :sol: Gleder meg sånn til neste sommer, da skal jeg på hove, tilbake til fjorden, til stockholm og aiya napa! Hvertfall slik planene ser ut nå, det kan bli en travel sommer :nigo:

Husk dette jenter: livet er herlig!

Skrevet

Jeg skal være på jobben i 15 timer i morgen, ønsk meg lykke til :gjeiper:

Skrevet

15 timer :hakeslepp: , må ikke slite deg helt ut nå Envy :kose:

Lykke til og god helg :hug:

Skrevet
Skorpio: så hyggelig å se at du er glad for å ha denne lille tøsa tilbake :jepp: Føles virkelig som man kjenner hverandre ja! men altså, når folk greier å skaffe seg kjærste på nett, hvorfor skulle man ikke greie å skaffe seg venninner på nett? :)

Hvorfor slutte på jobben? fordi det er stress der? Du jobber i restaurantbransjen du oxo ikkesant? eller var det stearinpikken, eller begge? :lete: Jeg har virkelig vært for lenge borte fra kg!

Så sant, så sant! :jepp:

Nei, jeg jobber i klesbutikk. Men jeg må nok bare "hang in there" en liten stund til. Er ikke noe vits å bytte jobb nå, når jeg allikevel skal søke folkehøgskole neste år. :)

Planer for kvelden eller? :hjerte:

Skrevet

Heisan :)

Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt igjen spor hos deg. På tide.

Her er det like livat og Envy har det like travelt ser jeg. Ikke slite deg ut nå da.

Ha en fin søndag Envy :klem1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...