Gå til innhold

Envy's dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inwe: Det er ikke synd på¨meg.. hehe :gjeiper: menja, jentekveld er jo hyggelig det - for den som har tid ;)

Skorpio: Det ble plaster :eeeh:

------------------

For en totalt mislykket dag. og for et nedelag, jeg måtte dra hjem fra jobb :( Jeg skammer meg sånn! :murvegg: Tror jeg fikk et slags tilbakefall av angsten, ble mer og mer kvalm for hvert glass jeg tok i.. tilslutt måtte jeg bare si til sjefene at jeg ikke orker.. men gjett hvem andre som var i kantina da jeg gikk for å si ifra :(

Vel anyways, tok en røyk med han da, det var koselig da, ikke så ofte jeg får han på tomannshånd.. ..og ingen pinlige stillheter :juhu: Det virka som han ville komme på innflytningsfesten å :jepp:

Får forresten leiligheten på mandag, skal bli så deilig å komme seg nærmere jobben, var helt grusomt å kjøre så langt i den tilstanden jeg var i i dag!

Vondt i halsen har jeg og.. off to bed, håper jeg er bra i morgen så jeg kommer meg på jobb altså!

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

Det ble plaster ja!? ;) Var det noen som spurte?

God bedring da :hjerte::klem:

Skrevet

Alle har tid til en jentekveld i ny og ne, eller burde iallefall ha tid til det ;) Innflyttningsfest med svensken høres bra ut :)

Så dumt at angsten kom tilbake. Men du er en tøff jente da, du har kommet så mye lengre enn det du var i vinter! Tenk at du i det hele tatt har den jobben, og jobber så mye som du gjør, med så mange mennesker daglig! Og du blir jo bare bedre og bedre, tenk hvordan det er om bare et par mnd :) Jeg er stolt av deg, og det burde du være også :tommelopp:

Skrevet

Alle kan ha dårlige dager, det kommer til å gå bra! Du er tøffere enn toget ;)

Åååh, kjekkasen skal hjem til Envy! :hoho:

:klem:

Skrevet (endret)

Jeg er invitert i bursdagen til svensken!!! :sjokk::hoppe::sjenert:

Har seff vakt den dagen, så dagen i dag skal jeg konsentrere meg dypt og inderlig om å få byttet bort den vakten.. og om jeg ikke får byttet bort vakten skrur jeg av tlf den dagen, fordi den bursdagen skal ikke jeg gå glipp av!!

Fikk bare 9000 i lønning, det er jo helt klart feil, jeg jobber jo hele tiden :( Syns det er skikkelig skuffende å få så lite, jeg syns liksom at jeg jobber kronisk.. men hva er vitsen med å jobbe om man ikke får no i lønn uansett.. hvem kan leve på 9000 i mnd når man har utgifter på nesten 8000 da? :( Trodde liksom jeg skulle få litt mer nå som jeg begynte å jobbe fast da.. men neida.. :sukk:

Kg har nye smileyer, og de har tatt bort :juhu: smileyn som jeg er så gla i :dry:

Endret av Envy
Skrevet

Hva betaler du i skatt da? Har dere ikke timelister der du kan sjekke opp og regne ut lønnen din selv? Får du ikke tips også?

Yay :danse: for bursdag til svensken! Nå skal jeg skrive det jeg skrev hos skorpio ;)

Envy and svensken sitting in a tree

K-I-S-S-I-N-G

:legrine:

Skrevet

Begynte ikke å skrive timeliste før denne mnd jeg :sur: Betaler 36% men forrige mnd jobba jeg typ myyyyye mindre enn nå, og fikk 8000 utbet..

Jo får tips og, men det er den 14.

Hehe, og det siste der er nok ikke helt sant da men :gjeiper:

Skrevet

36%? Fordi du hadde frikort først da eller?

Skrevet

Hm, timelister skal man jo ha uansett hvor lite man jobber... Hvordan skal sjefen din ellers vite hvor ofte du jobbet? :S

Skrevet

36% fordi skatteetaten er nOObs og har gitt meg feil tabellkort.. men det er uans ikke skatteprosenten som er problemet, problemet er at jeg skulle hatt 18000 før skatt.. men jeg har bare 12000 før skatt.. dvs at noen (mange!!) av timene er blitt borte på et eller annet vis..

Vi har punching system på jobben, så har ikke giddi å skrive timeliste for min egen del før denne mnd.. dessverre

Gjest skorpio
Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu: Å.. nei.. sant det..... :angry: Jeg er så sinna for at den smileyen er borte. :kjefte:

Aaaanywho, det jeg jubla for er at du skal i födelsesdagen til svensken! Så bra! :)

Skrevet

Ikkesant Skorpio! :-D :juhu: awwrrr >.<

------------------

Ja, da sitter jeg her igjen da.. altfor sent er det å, skal være på jobb igjen om altfor få timmar.. hater lunsjvakt :glare:

I kveld var det ikke en dritt å gjøre på jobb.. ingen selskaper i banketten.. så jeg jeg har hengt rundt med en viss svenske som lata som han heller ikke hadde no bedre å drive med :fnise: Søt er han! ^^ ..men kommer liksom ikke noe særlig innpå han, og han er jo flørtepus nr. 1 da! Og da altså ikke bare med meg, snarere hele den kvinnelige halvedel av verdensbefolkningen tror jeg :glare: men fikk snakket masse da, og fikk bekreftet fra han oxo ang. bursdagen! :juhu: (åå, jeg har serr ingen smiley som kan erstatte juhu, muligens :hoppe: men det blir liksom ikke samme sjarmen..)

anyways da.. hehe, kompisen til svensken som jeg oxo jobber med ringte fra fylla, og skulle absolutt sanakke med meg da XD Tro meg, svensk er ikke noe lettere å forstå når vedkommende har fått i seg x-antall drinker! :hoho: Neste helg kan bli intressant med de der altså!

Må vel begynne å pakka snart oxo -.- og ikke ble det ikea på søndag, trodde jo det var åpen på søndager jeg.. men neida :gjeiper:

anyways :goodbye: må sove nå!

ps: Jeg vet jeg har vært ekstremt dårlig til å dagbok-snoke i det siste, men har knappest til til å oppdatere meg selv her, så skal ta det når jeg har litt fri fra flyttting og jobb og det som er! :jepp:

Gjest skorpio
Skrevet

Å, så gøy å lese at det går bra mellom deg og svensken!! :klemmer: Du for oppdatere oss nysgjerrigperer etter bursdagen da :jepp:

Nei, jeg vet, det er virkelig ikke det samme uten juhu! :klaske:

Sjekk denne a: :romeo: Så påsan!

Skrevet (endret)

S - Supersexy OOOOOOOOOO E - Erotisk elegant

V - Viril

E - Elskbar OOOOOOOOOOOOO N - Nydelig

N - Nærgående

S - Skjønn OOOOOOOOOOOOO V - Villig

K - Kjærlig

E - Envyelsker OOOOOOOOOO Y - Yr og gal

N - Namnam

Surfer på forbokstavbølgen her inne, og FOR en bursdagspartykombinasjon dette ble! :juhu: :juhu: Jeg gir meg ikke med å bruke yndlingsbegeistringssmileyen min!

Ser du har alt begynt å bryte på svensken...? Så där kann det gå, när inte haspen är på....

Synd at du ikke var i form på jobb. Vi får håpe det er forbigående. Du har vært så flink og tøff lenge nå, tenker positivt og står på. :klem1: Det GÅR bra, skjønner du, bare litt opp og ned som for oss alle! :yvonne:

Endret av mummi53
Skrevet

Snakk med jobben din ang feil lønn! De fikser det nok, det kan alltids komme feil i systemet :)

Skrevet
Å, så gøy å lese at det går bra mellom deg og svensken!! :klemmer: Du for oppdatere oss nysgjerrigperer etter bursdagen da :jepp:

Nei, jeg vet, det er virkelig ikke det samme uten juhu! :klaske:

Sjekk denne a: :romeo: Så påsan!

bra og bra.. det var vel litt å ta i, spess etter gårsdagen :gjeiper: hehehe.. Men oppdatering skal bli! ;)

S - Supersexy OOOOOOOOOO E - Erotisk elegant

V - Viril

E - Elskbar OOOOOOOOOOOOO N - Nydelig

N - Nærgående

S - Skjønn OOOOOOOOOOOOO V - Villig

K - Kjærlig

E - Envyelsker OOOOOOOOOO Y - Yr og gal

N - Namnam

Surfer på forbokstavbølgen her inne, og FOR en bursdagspartykombinasjon dette ble! :juhu: :juhu: Jeg gir meg ikke med å bruke yndlingsbegeistringssmileyen min!

Ser du har alt begynt å bryte på svensken...? Så där kann det gå, när inte haspen är på....

Synd at du ikke var i form på jobb. Vi får håpe det er forbigående. Du har vært så flink og tøff lenge nå, tenker positivt og står på. :klem1: Det GÅR bra, skjønner du, bare litt opp og ned som for oss alle! :yvonne:

Naaw, mummi da! :rodme: thihi!

:hoho: Jeg holdt på å le meg ihjel da jeg leste det med uthevet skrift i går.. ler hver gang jeg leser det! :ler::skratte: hahahha OMG

Snakk med jobben din ang feil lønn! De fikser det nok, det kan alltids komme feil i systemet :)

or'nær sæ. ;)

Skrevet (endret)

Sånn.. da har jeg sovet i typ en million timer og er fremdeles trøtt :jepp: jeg husker ikke hvilket døgn som er hva eller hva jeg gjorde når på jobb :gjeiper:

I går var svensken dust på jobb :sur: eller altså, han ignorerte meg hele dagen liksom, selv om det var no blikk, men jeg fikk liksom en klem første gangen jeg så han, men da var ei svensk jente der og, og hun ble skikkelig sint og sa at han var hennes å sånn! O.o men han bare lo da :gjeiper: hehe.. men resten av dagen var han bare rar egentlig..

anyways.. det var på dagskiftet.. så kom kveldskiftet og svenske nr. 1 hadde dratt hjem, svenske nr. 2 kom på jobb :gjeiper: Han som jobbet på kvelden var mye hyggeligere da :) fikk spurt han litt om hvem som kommer på festen neste helg, og det blir masse svenske gutter der, og meg og venninna mi og EI jente til! XD hahaha. det blir GØY! :hoppe:

Bestilte kjole i sted, er den sexy nok tro?

Da jeg så at venninna mi og han andre svensken var blitt venner på facebook fant jeg ut at jeg må gjøre noe med self.. skikkelig misfornøyd med meg selv for tiden, dvask og fæl.. så i dag skal det skje.. I DAG skal Envy tilbake på sats! OHjepps!! :trene:

:goodbye:

Endret av Envy
Skrevet

:vinke: Hei Envy snuppa :kose:

Synes det er like kos å komme inn på dagboka hver gang jeg, du skiver så artig(eller kult som min sønn sier) :jepp:

Kjolen var rålekker, tenker Envy blir sexy i den ja :Hehe:

Tenker svensken(e)faller pladask :dåne:

Lykke til på :trene: , jeg skal dit i morgen.

Ha en fin kveld Envy :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...