Gå til innhold

Envy's dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

He likes you, he likes you :juhu:

Go for it girl! Trodde ikke Envy fantes sjenert og feig i det hele tatt jeg? Grab him :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kospia: Wow, imponerende at du greide å finne noe brukbart på byn! O.o På byn finner jeg bare søppel jeg :sjenert: Men artig å se at det var du som tok initiativ til å møtes mer da, girlpower! :sjarmor:

Skorpio: Åå, neste gang jeg møter han da gitt.. har drevet å mannet meg opp til å spørre om det typ leeenge, men tør aldri! :sjenert:

Mummi: Nei, han tenkte nok ikke det :flau: men skal jeg komme noen vei må jeg bare ta motet til meg snart ja :lete:

Serenity: Tror du det altså? :sjenert::rodme:

Jeg er vanligvis ekstremt utadvent, snakker med alle uten et halvt problem.. men jeg tror det er sånn med både meg og han at vi leker kjempetøffe ovenfor alle andre, men ovenfor hverandre blir vi litt sjenerte begge 2 :sjenert:

:fnise:

---------------

Nå har jeg bbq kylling i ovnen! :jepp:

skal føne håret og spise.. så skal jeg på kino med M! gjøre et nytt forsøk på å få sett batman, og denne gangen har vi faktisk bestilt billetter XD

:goodbye:

Gjest skorpio
Skrevet

ÅH! :juhu: Håper du koser deg på Batman-filmen!! Herreguuud, av en eller annen grunn blir jeg så sykt gira hver gang jeg hører at folk skal se den! Hehe :fnise: Det sier kanskje litt om hvor bra jeg syns den var, og hva jeg synes om prestasjonen til Heath.

:kyss:

Skrevet (endret)

Ja Skorpio, filmen var rett og slett helt sinnsykt bra!!! Helt sjukt, den levde faktisk opp til de skyhøye forventningene.. Og Heath spilte bare helt utrolig bra ja, hvordan går det an å spille s..s..s..SÅNN??!! haha.. SHIT ass!

men at jokern er KJEKK er jeg ikke med på altså.. batman derimot! <3 *sukk*

-----------------

Haha, jeg tar tester! XD Testeresultatet på om jeg har draget syns jeg var litt ufint av dem :forvirret: ..men jeg er kanskje mer påvirket av å være rikmannsdatter enn jeg trodde :hoho: Er kanskje en grunn til at jeg har valgt å jobbe med fine viner?

lookie:

Tiltrekkes han av deg, er han noe spesielt

Du fikk 180 av totalt 400 poeng

Så sexy er du: Du har en gåtefull tiltrekning. Mange synes du er litt mystisk og uutgrunnelig. Og en viss distanse vil du ha. Du unngår kollektive aktiviteter, du står ved siden av. Der står du med din subtile kaldvarme aura, som tiltrekker ved at den er tvetydig. Hva vil du? Hva kan du gi? Du har det ukjentes dype tiltrekning. Du er ingen åpen bok. Og selv avskyr du skjødesløs åpenhet. Men under den svale huden gløder det. Den som kjenner dette og får din tillit, er heldig. Din respons blir het. (dette er da ikke sant i det hele tatt? :klø: Jeg er jo super-duper-utadvendt!)

Risikofaktorer: Din selvpålagte opphøydhet kan bli din fiende, du kan komme opp i et hjørne av ensomhet. Ditt liv kan bli veldig statisk. Andre kan oppfatte deg som arrogant og selvgod. Vær litt mer eventyrlig. Hvordan gjør man det? spør du kanskje. Prøv noe lett og hudnært. En ny topp, en leppestift i ny farge. En hårklipp. Se hva som skjer. Kanskje ikke så mye, men du blir litt forandret.

Menn som faller for deg: De må være perfekte. Vanlige typer og hyggelige menn faller bort. Din mann må ha sjarm, intelligens og dessuten være pålitelig. Samt kunne oppføre seg og ha etikette. Du er eksklusiv og følsom, noe mange ikke forstår. Og mange oppfatter deg helt enkelt som kald og krevende. Småprat om været tiltrekker ikke deg. Bedre å innlede en samtale om fine oster eller viner. Og husk på det: Menn kan være like hyperfølsomme som du for falskt tonefall. Vær mer tolerant overfor andres svakhet.

Kvinnene og deg: Akkurat som mennene vet ikke kvinnene helt hvor de har deg. Men du har sannsynligvis én eller to ordentlige bestevenninner, og det holder. Men du bør utvide ditt kvinnelige nettverk. Nettverk er nyttige, og du kan trenge litt praktisk hjelp. Vær åpen og kameratslig overfor kvinner, det tjener du på. Ellers mistenker de deg lett for å være ute etter mennene deres. De aner den sterke tiltrekningskraften under ditt beherskede ytre.

Endret av Envy
Skrevet

:vinke: Envy

Vil bare si meg enig med de andre her. Høres ut som han har lyst til å bli nærmere kjent med deg ja :jepp:

Go for it girl. Du har ingen ting og tape.

Kjempespennende og jeg gleder meg til fortsettelsen :hoppe:

Ha en super dag Envy, og du ikke slit deg ut da. Høres ut som du jobber og jobber og atter jobber :klem1:

Skrevet

Er innom for å se til at du har det bra. Mandagsklem til Envy! :klem1:

Skrevet

:klemmer:

E-energisk

N-nydelig

V-vakker

Y-yndig

:hjerte:

Gjest skorpio
Skrevet

Nei, Heath er jo ikke direkte FIN som The Joker, men synes han er jææævlig sexy! :lol: Jeg og venninna mi satt bare og sikla i hver scene han var med i. Tror det er en kombo av talentet hans, badboy-rollen og humoren, og sminken. Du syns vel vi er syke.. :gjeiper: Hihi!

:kyss:

Skrevet
E-energisk

N-nydelig

V-vakker

Y-yndig

Denne var bare sååå fin da :rødme:

Masse klemmer fra meg også Envy :klem::kose:

Skrevet

Han liker deg! Eller er iallefall betatt, ellers hadde han ikke oppført seg sånn! Spør om han vil finne på noe med deg, eller kanskje være med deg på byen? Der er det jo mange andre mennesker, også kan du rømme om du vil. Men en kaffe først hadde jo kanskje vært best! Ta mot i deg og spør han, ingen dreper deg av den grunn! :)

Skrevet

Ulva: Naaw, men det er ikke så lett å bare "go for it" :sjenert: men.. ja.. jeg vet ikke, tror det kommer til å ordne seg, om skjebnen vil det sånn ;)

Hihi, jada, jeg jobber å jobber vettu :-D

Mummi: onsdagsklem tilbake :klemmer:

Serenity: åå, tusen takk søte du! :hjerte::klem:

Skorpio: Haha neida, syke er dere da ikke, du har aknskje rett ia t det er en hot kombo.. men mannen hadde klovnesminke og grønt hår :overrasket:

Kospia: :jepp:

:klem: tilbake :)

Inwe: Nå tar du litt hardt i syns jeg ;P men det er jo ihvertfall lov til å håpe! :jepp: Vi har snakket om bytur, så spørs om det blir det når vi begge får flyttet til J-byen :jepp:

---------------

I går jobbet jeg med begge de som bor med svensken, men så ikke snurten av han da :( men, det kan jo ikke være noe negativt å bli litt kompis ved vennene hans heller :lur:

hihi!

Nå skal jeg skyndte meg å spise litt, så er det avgårde på jobb ^^ Veldig spennende bankett i dag, så gleder meg masse :-D

Gjest skorpio
Skrevet
Skorpio: Haha neida, syke er dere da ikke, du har aknskje rett ia t det er en hot kombo.. men mannen hadde klovnesminke og grønt hår :overrasket:

Nå skal du høre noe som virkelig er sykt. Jeg er pisseredd for klovner, men finner allikevel Heath aka. The Joker blodsexy. :fnise:

Skrevet

haha, logisk Skorpio ;)

-------------------------

Faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn!!!!!!!!!!! :frustrert:

Folk sa at svansken skulle på jobb i dag :) Det var jo hyggelig! Så jeg skal jobbe ekstra, det er fint for lommeboka. men FAEN da!!! når envy våknet i dag hadde hun en kvise som er like stor som haka hennes opprinnelig er!! :-D GUD, så SEXY jeg føler meg!!!

Fytti hælvete, vurderer seriøst å ringe meg inn SJUK! vurderer oxo å sette et plaster over, men da kommer alle til å spørre hvorfor i helvette jeg har plaster på haka. så har jeg no tredje alternativ, seff kan jeg sette på meg en maske av sminke, men FAENSKAPEN er jo der forde!! :grine:

Er serr deppa nå lix.. håper ikke han er der i dag.. men tyoisk flaksen så er det akkurat i dag han er der.. nei serr, jeg kan ikke dra dit med dette her =(

Skrevet

Huff da søte Envy. Det er sikkert ikke så ille som du tror. Vi damer ser som regel sånt bedre enn menn. Smink den og du skal se at ingen legger merke til det.

:klem::klem:

Skrevet (endret)

Ja kviser er noe herk Envy :gjeiper:

Du får prøve å dekke over den så godt det lar seg gjøre, kan trøste deg med at det som regel er vi selv som er mest opphengt i denne kvisa.

Ha en fin dag på jobb Envy, sett opp ditt søteste smil så går dette bra skal du se

:kose::klem:

Endret av kospia
Skrevet

Ulva: åhjo, tro meg, det er verre enn jeg tror! :hoho:

Kospia: aaw :( Jeg trenger typ MINST 3 kopper kaffe og 4 battery før det kommer no smil på meg i dag ass :(

--------------

Jeg hater å ikke så bra ut :( Jeg er sånn.. ekstremt overfladisk liksom!!

gaaah

Jeg trenger no kaffe.. jeg har ikke fri før på søndag! Kommer til å omkomme

Røøyk :(

Skrevet

:klem: til Envy! Du er nok slående vakker uansett ;)

Bare vis frem puppene og ingen ser kvisen! :hoho:

Skrevet
:klem: til Envy! Du er nok slående vakker uansett ;)

Bare vis frem puppene og ingen ser kvisen! :hoho:

var faktisk innom tanken ;) men så kom jeg på at det er en avledningsmanøver jeg ikke får utført i min streite uniform med hvit skjorte og vest :sur:

Skrevet

Stakkar! Du må virkelig slutte å jobbe så sjukt mye. Sånt tar på! Du MÅ ta deg en skikelig fridag med egenpleie, gode venner, rødvin og sex og singeliv! Og ikke minst, TONNEVIS av sjokolade! Jeg melder meg frivillig til å være med ;) Hehe!

Gjest skorpio
Skrevet

Kan du ikke bruke plaster da? Om folk spør hva som har skjedd kan du jo bare si at du tryna i fylla eller no, hehe. Eller rett og slett bare tryna.

Håper du får en fin dag! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...