Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

åh, jeg drømte noe skikkelig fint i sted! :-D mmmh, jeg bare husker ikke hva :lete:

minn meg på at det blir lenge til neste fyll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Å, Envy :( da var du mer ensom enn jeg trodde. Tenkte kanskje at du syns det var kjipt å bare ha sex, ikke kjæreste. Men skjønner jo nå at det var mer enn det. Er absolutt lov å syte innimellom, og kjipe dager har vi alle.

Har akkurat lagd meg "mac&cheese" og kjeder rævva av meg. Veit du om noe morsomt på tv-en i kveld?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Har lest gjennom dagboken din :)

Ville legge igjen spor for du virker som en hyggelig jente, som bare trenger å tro på seg selv!

Stå på!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Skorpio, det er ikke så synd på meg egentlig.. hehe, livet går jo opp og ned :) Kjærste har jeg frivillig valgt bort, så det kan jeg egentlig ikke klage for.. og nå for tiden ser det ut til at jeg ikke er i stand til å forelske meg i annet enn biler og byer :gjeiper: men på en måte er det kanskje likegreit :eeeh:

Natea, kjempekoselig at du legger igjen et spor :klemmer: og at du orker å lese igjennom alt rablet mitt :fnise: De siste 8-9 mnd av livet mitt har vært sinnsykt tubulente som du sikkert har lagt merke til, men ting har falt sakte men sikkert på plass :jepp:

-------------------

Jeg får helt vondt i magen når jeg tenker på å flytte til J-byen! :sur: Jeg VIL til sfj, jeg må dit.. klarer ikke tanken på å ikke komme meg dit, jeg gjør nesten hva somn helst for å komme meg dit! Sjekket nettopp e-posten min, og hadde fått e-post fra et hotell i sfj, de er intressert i å kanskje ansette meg, de skulle bare se nærmere på cv osv, og snakke med referanse (og referansen er MEGET godt fornøyd med meg)..

Hvis jeg får et jobbtilbud fra dem kan jeg ikke takke nei.. jeg kan bare ikke! Nå har jeg riktignok fått en 100% stilling der jeg jobber, og tilbud om masse flotte kurs som er supert å få med seg.. men det føles helt feil for meg å ikke flytte til sfj.. det er virkelig byen i mitt hjerte! Tenker på det hele tiden, jeg vil dit! ingenting her hjemme frister halvparten så mye :(

finner vel ut av det.. lurer på om jeg fortsatt greier å få med meg M :lete:

I morgen skal jeg avgårde å prøvekjøre denne bilen :jepp: Det kan blir forferdelig vondt for lommeboka mi :gjeiper: Syns den er utrolig søt, i tillegg til at det er 2000 mod og den har bare gått 99000 :)

Jeg lurer på om jeg er litt lei hurra for tiden.. eller egentlig litt lei alt. sliten, trøtt og småsur konstant, skal veldig lite til for å få gnist på den ellers korte lunta :overrasket: Jeg vil ikke ha høst! Jeg vil ha sommer og sol, og kjekke gutter i lite klær.. jeg vil være brun og ligge på stranda.. kose meg med drinker på kvelden mens man kan gå rundt i byen til langt på natt uten jakke uten å fryse :)

Jeg hater vinter! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, Envy, nå har du vært utpå igjen! Men henta deg fint inn. :fnise: Jeg har vært sliten og lei og umotivert i det siste jeg også. Sikkert noe med at sommeren som vi gleda oss så til i hele vinter og vår, gikk så fort. V I P S så var det over. Men nå skal jeg trøste deg med en vits som jeg fikk på sms fra ei jeg kjenner i vest:

-Nå, hvordan var sommeren på Sunnmøre i år, da?

-Ej veit ikkje, du skjøna ej sat på dass akkurat då.

Vi fikk i hvert fall n o e n solskinnsdager, vi da! :ler:

Du, kan du ikke bare ta imot hvis du får jobb i sfj? Behøver vel ikke DEN kjempeleiligheten for å prøve å bo der. Det er NÅ du er ung, når du har passsert 35 og har to unger og jobb og hus med banklån er det for seint å begynne med utprøving!

Stilig bil, forresten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Mummi! Hyggelig å se at du har vært innom en tur! :jepp:

Ja, sommeren går så altfor fort, jeg var jo bare nettopp kommet i gang! O.o Men ja, det er godt for de av oss som bor i en del av landet som har vært forholdsvis heldig med vær i år, det kunne jo vært verre!

Tør ikke helt å dra til sfj helt alene akkurat nå :sjenert: M var riktignok klar til å bli med hun, men hun hadde aldri i verden fått jobb der, helt feil kategori, så hun måtte evt reist til Larvik, stress =/ Det er som ei venninne av meg sier, jobbe her hjemme litt ført, sfj drar ikke noe sted, det er der neste sommer å! :)

:klem:

--------------------

Det er synd og skam, men kvinneguiden.no er dødt! =( Ikke bare det at det ikke er noe liv i denne boka, jeg syns ikke det er noe liv i andre bøker heller? Jeg ser hvertfall ikke store endringer i oppdaterte tråder.. trist .. Og, mulig jeg er barnslig, men når folk ikke skriver til meg har jeg en tendens til å ignorere dem å :sjenert::ler:

Det verste er, man får jo ikke svar på vanlige tråder her inne lenger heller? :klø:

gaaah, anyways

Da ble det leilighet like ved jobben, så slipper jeg hvertfall å pendle! :jepp: Jeg og M flytter inn 1. sept! Tror det kan bli bra jeg! Jeg og M er et bra team XD hahaha..

Er ørlittegranne bekymret for økonomien bare.. vet ikke helt hva jeg vil få utbet. i mnd nå som jeg er i 100% jobb, men det blir jo 4500 i mnd i husleie, nærmere 2000 kr i mnd på bil, underkant av 1000-lappen på mobil, strøm kommer i tillegg, må regne med et par hundre kr på bredbånd.. jeg skal kjøpe pc på avbet. det blir et par hundre i mnd, og wow koster jo en hundrings i mnd :forvirret: Det kan bli fryktelig trangt med penger, men på den annen side får jeg mindre reiseutgifter og mindre tid til å gå rundt å surre bort penger :gjeiper:

men yeah, that's right, bil er så og si i boks det og, this baby bare at min er svart da.. Det er virkelig babyen min allerede :rødme: har jo kjørt den en stund nå, exclusive utgaven med skinnseter :Hehe: Pappa ga 90 000 for den for et par år siden, jeg får den for 60!! :hoppe: .. Sjekka ut litt styling i går, og får faktisk full kåpe for 7400 kr! O.o men vet ikke om jeg skal ha kåpe da, mulig jeg bare går for film på rutene, fete felger og angeleyes, litt mafia! :fnise:

Jeg føler at livet smiler til meg, og jeg har en god feeling for tiden! :) Jeg tror snart jeg er moden for å roe meg ned med kjærste om jeg finner den rette! Jeg merker jeg fremdeles savner K <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Han burde jo vært fly forbanna på meg, men her om dagen kom HAN med unnskyldning for at han hadde sagt no stygt til meg! Snill han er.. :) *sukk* Alle syns han er så drittsekk, og det er mulig han er det, men jeg tror ikke han mener noe vondt, gutten er virkelig godhjertet tvers igjennom! Vi har det så koselig og gøy når det er bare oss to.. og jeg tror kanskje han føler litt det samme, vi har bare ekstremt vanskelig for å innrømme det begge to :gjeiper: Trist at jeg kanskje aldri ser han igjen <'3 Idiotisk av meg å ha sex med kameraten hans >.<

men anyways, jeg tror ting blir bra nå, stor forandring upcoming, og det var nok det jeg trengte, selv om J er et lite sted..

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Helt enig med det du sier om innleggene. Jeg får faen meg aldri svar jeg, med mindre jeg spør i dagboka mi. Andre tråder ser folk ut til å overse. DOH!

Endelig kan jeg gratulere deg med leilighet! Og Jobb!! :jepp:

Nå skal jeg legge meg, opp tidlig på jobb i morra.

Sov godt, Envy! :hjerte::klem: Takk igjen for fint innlegg i dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Envypia :kose:

Godt å se at livet smiler til deg Envy, og grattis med bil og leilighet.

Leilighet like ved jobben må jo være supert :hoppe:

Så trist at du har fått dårlig erfaring med KG, men inne hos Mummi og Ulva er det iallefall liv :jepp: Måtte lese flere sider hos begge for og holde meg oppdattert (har vært borte ei uke)

Ikke bry deg om at de ikke svarer deg, de vet ikke hvor mye moro de går glipp av som ikke blir bedre kjent med deg :)

Skal snart finne senga jeg, er kjempetrøtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio: Hehe, får knapt nok svar i boka lenger å jeg :gjeiper:

Takk takk =) Det ble tilslutt :)

Kospia: Ja, skal bli uasannsynlig deilig å få flyttet vekk fra dette galehuset hvertfall, om det så hadde vært lenger unna jobben å!

Hehe, det verste er at mange av de som ikke svarer lenger var folk som svarte før, og de svarer fremdels hos andre, så begynner å lure på om det er meg det er no galt med :gjeiper:

-------------------

Pappa bygger en forpult jævla drittbod (den ser forresten ikke ut) i den lille hagen vår. Jeg har vindu i første etg. ut mot den jævla hagen. Jeg har søvnproblemer, hvilken han jæveln er fullstendig klar over. Jeg sovnet kl 6 i morrest. 09.57 var idioten i gang med å banke og hamre utenfor vinduet mitt.

4 timers søvn på meg. og jeg skal kjøre hjem fra jobben sikkert i 12-1 tiden i natt. Vi får håpe jeg ikke sovner bak rattet på e6, kræsjer og dør da.. da håper jeg han dør av dårlig samvittighet.

Jeg blir så fortvilet! At det ikke skal gå an å ta litt hensyn da.. det der gjør han nesten hver dag.. Jeg har sagt til han at om han venter til 12 med å begynne med det der skal jeg ikke si noe på det, da får jeg liksom noen timers søvn uansett da.. men nei han MÅ begynne så tidlig skjønner du fordi an kan ikke jobbe i mørket på natta.. er det mørkt og natt kl fuckings 12.00 da?????? :frustrert:

Jeg håper jeg dør på e6 i natt. Da er det kanskje ikke så jævla viktig med den boden lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kanskje litt hardt i på forrige innlegg :lete:

:hallo: Envy

Ja kanskje du gjorde det, men alle vi som "kjenner" deg vet at snille Envy ikke mener dette. Og av og til er det bare så befriende å få ut litt frustrasjon :jepp:

Grattis med ny bil og leilighet :hoppe:

Ha en god helg søte Envy :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du må jo skjønne det at boden er viktigere enn at du får sove *en utrolig særkastisk undertone, som ikke synes i skrift* :roll:

Men du har bil og leilighet med M! Jeg kommer så å besøker dere, så kan vi dra på et av J´s utesteder, for de må jo sjekkes ut de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet Envy, det er det foreldre LEVER for! Å ta ut av oppvaskmaskinen halv 8 om morgenen på en søndag, sette på klesvask halv 9 samme morgen (og da hopper gjerne hele vaskemaskinen nesten inn i rommet ditt) og bygge boder hver morgen :hoho:

Gratulerer med leilighet og bil! Den var snasen! Var forresten et utrolig stilig pin-up bilde av deg på fb :sjarmor:

Hmm, økonomi ja, tror nok du skal klare deg, hvis ikke du drikker bort alle pengene dine da... :eeeh:

WoW skal jeg forresten starte med igjen når vi bare får ordentlig internett! Guilde sammen? :danser:

Kosemose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe: Ja, kommer til å leve der oppe stort sett jeg nå, selv om det går nattbuss til J XD Har hørt at utestedene der ikke er så verst, så man får håpe det er ok ^^

Serenity: Takk for hilsen, takk for gz, og takk for bildeskryt :sjarmor:

Det er klart vi skal wowwe sammen :jepp::duskedame: Du spiller på horde du?

---------------

Var hjemme fra jobb kl 05.00 :blaaveis: Er helt kjørt, men får ikke sove :sur: Ligger bare å tenker å tenker.. dumme meg!

Haha, brukte 17 min på 4 mil, grisekjørte XD det var gøy ^^

Det var sinnsykt gøy på jobb i dag! Var over 500 gjester, og full fest! :) Jeg elsker virkelig jobben min! Kommer ikke over hvor heldig jeg er som har den jobben!

Var så mange på jobb i dag, alle hovmesterne nesten, og masse folk som var leid inn.. men jeg var seff en av de siste som dro, som alltid :eeeh:

Oxo var A der :sjenert: Han er søt.. Jeg lurer på ...... :lete::fnise:

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

Oxo kyssa sjefen min meg!!! På munnen!!! Er det lov? Og nei, jeg la ikke opp til det. Det var liksom ikke no ubehag eller noe, plager meg ikke.. jeg ble bare litt satt ut.. og lurer på om det er lov?

..Har vondt i leggen min jeg.. og hodet.. jeg vil sove!

I morgen skal jeg og M på kino å se flaggermusmannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Oi! :sjokk: Det er litt på kanten gitt! Tror ikke han har lov til det, nei.

Å, jeg er så nysgjerrig på hvordan de pin-up bildene ble jeg. Any chance at du vil legge de ut her?

Kos deg på kino i dag! :) Det er så deilig at det er søndag i dag! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED BIL OG LEILIGHET! :roser:

Jeg er innom her rett som det er og ser åssen det går med deg, jeg, Envy. Men ikke alltid jeg skriver noe. Jeg er jo så gammel heks at jeg kunne vært mora di, ikke sant. :kosteskaft: Vil ikke være innpåsliten da... :smile:

Synes du har en gøyal bok, man svinger med fra den svarteste fortvilelse til ildrødt raseri og videre til blå melankoli og lysegrønne forhåpninger og glede. For ikke å glemme het forelskelse! :hjerter_rundt: Er mer stabile følelser i livet mitt for tiden, så hvis jeg er på jakt etter litt spenning, så drar jeg til Envy! :Nikke:

Ikke lyst å kommentere pappan din som bygger bod når du vil sove. Han føler det vel ikke helt rettferdig at han skal sitte som gissel i sitt eget hjem i det som for han er halve dagen, uten å kunne gjøre den jobben han sikkert vil bli ferdig med... Kan du sove på et rom på andre siden av huset eller noe?

Tror jeg skjønner hvor sfj er - det er da ikke langt unna! :overrasket: Men ikke J-byen. Hm... :vinke:

PS ..og du: Ikke la sjefen kysse deg igjen, med mindre du liker det og vil at han skal fortsette. DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, synes ikke det sjefen din gjorde var så greit jeg... men hvis du vil det så, bare tenk litt på følgende, hvis dere blir uvenner eller noe. Dumt at det skal gå utover en jobb du trives så godt i!

Jeg er Horde ja! Bloodelf for life :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oxo kyssa sjefen min meg!!! På munnen!!! Er det lov? Og nei, jeg la ikke opp til det. Det var liksom ikke no ubehag eller noe, plager meg ikke.. jeg ble bare litt satt ut.. og lurer på om det er lov?

:hakeslepp: Oi, skjønner godt at du ble litt satt ut.

Han gikk nok godt over streken Envy, men kanskje visste han at du ikke kom til å gjøre noe nummer ut av det?

Jeg har vært ute for noe lignende, det var på firmatur sammen med de på jobben med følge. Jeg sto i baren, og plutselig kommer sjefen min bort til meg og planter et stort smellkyss mitt på truten :overrasket: han var godt i kakken, men jeg må si at jeg ble satt ut ja.

Jeg gjorde ikke noe nummer av det, bare lo og ristet litt på hodet av han.

Håper alt er bra med deg Envy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...