Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #661 Skrevet 13. juli 2008 Ulva: Hahahaha, ja du har så rett så rett Tusen takk for det, og det samme til deg IloveNY: Hehe, er mange som synes det er litt rart, men jeg og venninna mi er virkelig stormforelsket i den byen! ..men det er vel noe med å komme seg et stykke unna oxo da, og komme til en helt ny by med blanke ark, samtidig som det ikke er alt for langt hjemmefra ^^ akkurat passe.. Koselig å høre fra deg oxo da, og tusen takk Mummi: Hehe, ja, rl er hektisk for tiden! Haha, så ikke quizen, men jeg ser jo at du brifer litt med dine chattespråk-kunnskaper, rl og greier thihi, godt å høre at jeg kunne være til hjelp! :juhu: neste oppgave, hva betyr; LF 1 M8 WC? Den er litt tricky da, wowspråk :-D Det hørtes deilig ut med reker og vin! Omg! misunner deg Det er nok maratonjobbing på meg for tiden ja, men så kan jo du misunne meg når jeg sitter på brygga i den fine "sørlands"byen å spiser reker oxo ------------ Ikke no fyll på meg i kveld gitt.. selv om tilogmed E (E fra i vinter altså! Jeg går jo nesten i surr selv her XD) prøvde å få meg med ut på byen i dag! OG jeg hadde plutselig 1000 kr på kontoen som ingen aner hvor kom ifra! Men det er så superdeilig fordi da har jeg noe å leve på fram til jeg får lønning om 19 dager! :banantroll: I Dag har det vært stoooooor familiekrangel her.. Jeg har en søster som er litt mentalt ustabil og det er masse trøbbel med henne. i dag rant begeret over og jeg sendte henne noen heller ufine gloser på sms, hvilket hun ikke tåler.. så ble både mamma og broren min dratt inn i hele greia, folk begynte å grine og alt var bare kaos.. baaah, er det rart man vil litt unna denne familien da? Nå er jeg lei av å sitte hjemme på rumpa mi btw I morgen kommer broren min og kona (som oxo er sjefen min ) på besøk, og vi skal spise bløtkake og feire bursdagen min veldig på etterskudd :-D thihi.. Over til noe helt annet, noe jeg har tenkt på litt i dag mens jeg rådførte venninne A angående hennes kjærlighetsproblemer.. Det er over 8 mnd siden jeg gjorde det slutt med eksen, og enda er jeg ikke klar for et nytt forhold med en annen gutt.. hvorfor det da? Det er så rart.. Jeg trives SÅ godt som singel og vil overhode ikke ha noen kjærste, bare en pålitelig pulevenn.. er jeg rar? Dagens lille glede: A er verdens beste venninne <3
Gjest Ulva35 Skrevet 13. juli 2008 #662 Skrevet 13. juli 2008 Envy :-D Nei du er IKKE rar. Tror det er kjempesunt jeg og være singel og kose seg litt rundt før man binder seg Hør på "bestemor" Ulva som vet alt om det der. Hun var dum nok til å gifte seg(uten å være gravid engang) i en alder av så vidt fylt 18 og uten å ha rotet rundt først. Og det gikk selvfølgelig ikke bra, og etter at vi ble skilt etter 7 delvis turbulente år, og Ulva flyttet for selg selv og fikk jobb i Oslo, ja da begynte hun å rote rundt å leve ut ungdommen sin. Det skulle jo ha vært motsatt det. Så kos deg og rot i vei du Envy, men ta vare på deg selv Når det gjelder søskenkrangling så vet jeg alt om det. Har fortalt om det før, men min søster og bror og begge deres familie er uvenner på tredje året p.g.a en bagatell(slik resten av familien ser det ialefall). Og jeg er kjempeglad egentlig for at jeg iallefall i mil har litt avstand fra kranglefantene. Jeg og Ulvemannen har valgt å være nøytrale noe som ikke alltid blir tatt godt i mot, men som iallefall har ført til at vi er venner med begge parter. Men sliter gjør det, og mest sliter det å se på hvordan det tærer på min snille mamma og hun blir gammel før tida Håper det ordner seg i din familie Envy, for slikt unner jeg ingen. Ha en finfin søndag
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #663 Skrevet 13. juli 2008 Hmm... aner jeg commitment problems? Jeg er nemlig lik på en prikk! :gjeiper: Jeg kunne gjerne tenkt meg en pålitelig ff, men kjæreste høres mer skummelt ut. Men når du tenker på det, er det jo nesten det samme. :klø: Håper du har hatt en fin helg (bortsett fra familiekrangling selvfølgelig )..!
Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #665 Skrevet 13. juli 2008 Ulva: Huff ja, du sier noe der, sånn sett er jeg veldig glad for at jeg innså det nå, før jeg og eksen rakk å gifte oss, bryllup var planlagt i 2010 og vi prøvde faktisk å få barn Akkurat nå er jeg veldig glad for at det ikke funka og for at jeg ikke har en liten unge sovende her nå, en unge som ville fått veldig mange forskjellige ste-mammaer og pappaer oppgjennom Når det gjelder den søskenkranglingen er det en feid som har pågått i familien siden før jeg ble født.. det går jo i perioder da, men det er skikkelig slit Håper du har hatt en fin helg da, Ulva Skorpio: Jeg vet En pålitelig ff er jo så godt som det samme som en kjærste, var jo derfor jeg ble så lei meg da P, min forrige pålitelige ff plutselig forsvant men det er liksom noe annet likevel, føles mye friere når det _heter_ ff, kjærste er et forferdelig skummelt ord som innebærer masse føle forpliktelser Takk det samme til deg Skorpio jeg har hatt en kjedelig helg som har vært som balsam for lommeboken Kospia: Tusen takk for det, stor, god klem tilbake til deg --------------- Tjah.. kjedelig dag.. har vært besøk av begge brødrene mine med barna her i dag, og jeg skal jammen si at de ungene er god prevensjon! XD haha, tante er utslitt! omg omg, jeg snakka med K i sted.. åååh, han er dum dum dum thehe, egentlig bare fordi han forteller m ting de gjør i den byen som er kul umulig her jeg bor.. ååååh! Jeg er så misunnelig, jeg vil å bo der! :snufs: Sitter å hører på digg musikk nå :-D Lasta ned masse Guns'n'roses, aerosmith og nirvana i sted! Dagens lille glede: er min egen
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #666 Skrevet 13. juli 2008 Yeah, det er noen "kjentfolk" på! :juhu: Haha, lo av den kommentaren: "og jeg skal jammen si at de ungene er god prevensjon!" Har du prøvd å få barn og planlagt å gifte deg? I en alder av 19??
Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #667 Skrevet 13. juli 2008 Yeah, det er noen "kjentfolk" på! :juhu: Haha, lo av den kommentaren: "og jeg skal jammen si at de ungene er god prevensjon!" Har du prøvd å få barn og planlagt å gifte deg? I en alder av 19?? Haha, men de er jo det Jepp.. var jo sammen med eksen i 3,5 år. og hadde vi vært 25 når vi møttes hadde det ikke vært rart om man forlover seg og planlegger barn etter 2 år, right? derfor var det riktig i forholdet vårt.. men det var jo ikke riktig likevel fordi vi er for unge da.. Jeg har egentlig gjort veldig mye jeg, til å være i en alder av 20 (!!!) thihi
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #668 Skrevet 13. juli 2008 Ja, men jeg ville nok syntes det hadde vært for tidlig uansett hvor lenge forholdet hadde vart. Men det er meg da og jeg har heller ikke vært i et forhold før, ikke ordentlig, så jeg vet jo ikke.
Serenity88 Skrevet 13. juli 2008 #669 Skrevet 13. juli 2008 MiniEnvy! Kanskje litt tidlig ja? Selv om mange 20-åringer som får det til da Men kanskje ikke noe man burde planlegge? Vi har heldigvis gooood tid! Takk og lov for det! Jeg er veldig glad i barn, og babyer, men kun over en liten tid Kan gi dem fra meg når de gråter, skriker, lukter vondt, kaster opp og krever konstant oppmerksomhet...
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #670 Skrevet 13. juli 2008 MiniEnvy! Kanskje litt tidlig ja? Selv om mange 20-åringer som får det til da Men kanskje ikke noe man burde planlegge? Vi har heldigvis gooood tid! Takk og lov for det! Jeg er veldig glad i barn, og babyer, men kun over en liten tid Kan gi dem fra meg når de gråter, skriker, lukter vondt, kaster opp og krever konstant oppmerksomhet... Haha, enig! Og det tyder vel på at ingen av oss er klare Serenity?
Serenity88 Skrevet 13. juli 2008 #671 Skrevet 13. juli 2008 Yes... Skorpio, klokka vår tikker ikke enda
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #672 Skrevet 13. juli 2008 Yes... Skorpio, klokka vår tikker ikke enda Nope! Hey, hvor ble Envy av? Ikke i skravlehumør i kveld kanskje?
Serenity88 Skrevet 13. juli 2008 #674 Skrevet 13. juli 2008 Eller kanskje hun gikk for å "lage" en baby?
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #675 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hoho, kanskje! Uansett vil hun få seg en positiv(??) overraskelse når hun åpner dagboka si i morgen! Endret 13. juli 2008 av skorpio
Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #676 Skrevet 13. juli 2008 Eller kanskje hun gikk for å "lage" en baby? LMAO, med hvem? må ærlig talt si at jeg syntes ordet "baby" *grøss* ble nevnt litt mange ganger i boka mi nå ja XD Jeg som bare stakk over på nettby for å le av grelle folk :klø:
IloveNY Skrevet 13. juli 2008 #677 Skrevet 13. juli 2008 Jeg holder meg til å være tante et par år til ja! Tanken på å få en unge nå er IKKE AKTUELT! Og nei du er ikke unormal som trives singel Envy! Du er jo ung, og det er ikke akkurat noe stress med å slå seg til ro enda...
Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #678 Skrevet 13. juli 2008 Jeg holder meg til å være tante et par år til ja! Tanken på å få en unge nå er IKKE AKTUELT! Og nei du er ikke unormal som trives singel Envy! Du er jo ung, og det er ikke akkurat noe stress med å slå seg til ro enda... Stress er det ikke.. det er bare så rart.. jeg var en etablert ung dame må vite.. meget fornuftig, smart var jeg.. nå er jeg bare en bimbo på 20 som tror hun er noe :klø:
Envy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #679 Skrevet 13. juli 2008 (endret) *** Det er rart.. Det er rart at jeg tenker på deg nå.. at jeg savner deg nå. Jeg hører på musikken din, vet du det? enda! =) Du lærte meg så mye du forandret meg til noe bedre! Jeg savner deg fra tid til annen.. Jeg vet at jeg og du.. vi.. ikke. Jeg vil likevel aldri glemme hva du gjorde for meg! *** Endret 13. juli 2008 av Envy
kospia Skrevet 14. juli 2008 #680 Skrevet 14. juli 2008 Hei Envy :-D Dette diktet var bare helt nydelig, det sa så mye synes jeg. Er det ikke rart, hvordan noen mennesker setter dype og gode spor i oss. Noen er kanskje bare en liten stund i vårt liv , men allikevel lager de dype fotspor i våre hjerter. Håper alt er bra med deg Envy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå