Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dagbokjentene mine! <3 Tusen takk for hilsningene, ulva, kospia, mummi, stearinpikken og skorpio!

visst faen skulle det blir noe på oss, Stearin ;D

Skorpio, joooda, det er klart det! :lur:

----------------------

Jeg tror det må ha vært en av de kuleste turene jeg har vært på noensinne! :-D Egentlig er jeg litt for trøtt til å sitte her nå, men jeg må jo bare oppdatere!

Den byen må være den fineste byen i Norge - om ikke verden :hjerte: Går det an å være forelsket i en by? Sånne koselige sørlandshus, parker, gress, blomster og trær overalt selv om man er midt i byen, ikke noe søppel og ingen som går rundt å lager bråk!

Vel, la oss ta det fra starten.. Jeg og A lånte bilen til pappa uten å spørre :sjenert: Jeg vet at han ville sagt nei, men jeg visste at jeg ville greie å kjøre uten å gjøre noe feil, og det greide jeg :juhu: Så det han ikke vet har han ikke vondt av. Anyways, det ble roadtrip da, og jeg har aldri kjørt så langt på egen hånd (A har ikke lappen), og vi fant frem med en gang! Parkerte og bodde på hotell for natten! :jepp: Da vi kom frem til byen gikk vi på butikk å kjøpte alkohol, så var det rettopp på rommet å vorse. Skikkelig jentevors med skravling, musikk, latter og tull! :)

Halv 12 dro vi ut :lur: Det første vi la merke til var at byen har en overflod av kjekke gutter, pene mennesker generelt, men seriøst, uansett hvor man snur hodet er de kjekke! :hakeslepp: Går det an at alle pene mennesker samler seg på et sted?

Jaja, så vi dro på det eneste utestedet vi hadde hørt om gjennom K da - som jeg ikke fikk tak i på tlf, og det utestedet var tomt!! O.o så vi tenkte jo at vi hadde tatt en skikkelig bomtur, og da vi fikk vite at utestedene stengte tidligere enn vanlig ble vi litt satt ut.. men! etter en kort stund alene på stedet ble det plutselig stappfullt! Det var så gøy! Alle var så hyggelige og jeg var kanon dritings så jeg gikk rundt å dansa og flørta med alle de kjekke guttene, storkoste meg! :Hehe: så.. mens jeg var på dansegulvet med A så jeg han.. K var der!!! :hoppe: .. Og da han så meg kom han løpende bort og ga meg en klem! :-D

Så gikk kvelden da, og jeg snakka nesten ikke med K, annet enn at vi avtalte nach. Så stengte utestedet da, og jeg møtte K utenfor.. etter mye surr or rør rundt i gatene endte jeg, K, A og masse andre folk opp hjemme hos en fyr da.. men K kyssa meg nesten tvert vi var kommet dit og spurte om jeg heller ville være med å spise noe :rødme: Så gikk vi å spiste, etter det dro vi tilbake til nachet litt før vi dro hjem til K! Venninne A tok med seg en kjekkas tilbake til hotellrommet :fnise:

Jeg har hatt en deilig natt og morgen med K :humpe::fnise:

Han er så digg ass!!!

Måtte sjekke ut av hotellet kl 12 i dag da, såvidt rukket å sove bort alkoholen XD Etter utsjekking tok jeg og A en velfortjent brunsj og koste oss i solsteiken på uterestaurant før vi vendte snuten hjemover..

Da vi kom hjem lurte K på hvor vi var, han hadde ikke fått med seg at vi skulle dra igjen i dag, så var litt kjipt å måtte si at jeg var langt unna siden det virket som han ville møte meg igjen i dag :sjenert:

MEEEEEN, jeg og A har booket rom igjen i den byen om 3 uker!! :juhu: Og vi ringte gamlejobben, fikk den tilbake så begge har 2 jobber, skal spare penger, søke jobber og flytte til den fine byen der rundt juletider!!! :juhu:

ååå,jeg har hatt et perfekt døgn, og jeg klarer nesten ikke vente de 3 ukene med å dra tilbake dit! thihihi!

Men nå må jeg vel sove.. sov jo 2 timer i natt, og har kjørt bil halve dagen i dag XD

Natta kg-jentene! :sove:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fryktelig nysgjerrig på hvilken by det er snakk om her! Sørlendingen som jeg er :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg er og driitnysgjerrig!!

Koselig å lese at du har hatt en fin tur da! :-D og at du fikk hooka opp med K! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Envy

Høres ut som du har hatt en alle tiders helg, også fikk du :sengekos: med K :lur:

Så kjekt at det ordnet seg med jobber, nå er det bare å spare :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IloveNY; Du finner det lett ut ved fjesboksnok ;)

Skorpio; :fnise::lur:

Mummi; I knoooow! :-D

Kospia; Ja, helgen har vært helt perfekt, og :sengekos: med K var så absolutt et stort pluss :fnise:

Jepp, deilig at det blir masse jobbing, nå er jeg virkelig motivert for å jobbe og tjene masse penger! Og det beste er at jeg jobber sammen med A på den ene jobben, så kan vi motivere hverandre oxo! :jepp:

------------

Jeg har et seriøst spørsmål til dere andre med litt mer erfaring enn meg her i verden jeg ^^

altså, jeg vil flytte til den byen.. men den er langt unna her, med andre ord må jeg få meg både leilighet og jobb i den byen før jeg kan flytte, men hvordan får man det til å klaffe så man får jobb og leilighet samtidig da? :klø:

Jeg er helt seriøs med dette.. folk ler av meg når jeg sier at jeg og A planlegger å flytte dit, men jeg tror aldri jeg har vært mer blodseriøs i hele mitt liv før jeg!

Gleder meg så sinnsykt til å dra tilbake i starten av august! :juhu: I'm in love with a city :hjerte: Det blir så konge!! Haha, å, det blir så bra det! Særlig nå som jeg har på feelingen at jeg faktisk har en ff i den byen, ikke bare en random ons :lur: thihihi.. Jeg og A så på leiligheter btw, det er så syyyykt mye billigere boligpriser der nede! Fatter ikke at det er mulig ass, 150 kvm midt i sentrum til 11 000 i mnd??? :hakeslepp:

Ellers har man vært på jobb.. jobber med en fra ungaren som har vært i norge i 6 dager :gjeiper: Det er så gøy å jobbe med han fordi han er så sinnsykt lærevillig! Skjedde ikke noe spess på jobb i dag da.. fikk lov til å jobbe litt i a'la carten da! :jepp: Gleder meg litt til de lar meg prøve meg skikkelig der inne, med gjester og det hele, det blir jo noe helt annet enn buffet restaurant!

Nå er jeg supertrøtt igjen, tror nesten jeg begynner å få noe som ligner døgnrytme! :duskedame: Skal på jobb igjen i morgen, og betale regninger, og ta sooool! :-D :sol: Må se å få rævva mi tilbake på sats snart igjen å ass! :trene:

yays!

btw,

nr 1 for mitt vedkommende akkurat nå! :cool:

Jenter, har dere noen gang stoppet opp og virkelig tenkt over hvor vakkert og deilig livet egentlig er? :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, jeg vil flytte til den byen.. men den er langt unna her, med andre ord må jeg få meg både leilighet og jobb i den byen før jeg kan flytte, men hvordan får man det til å klaffe så man får jobb og leilighet samtidig da? :klø:

åå, er det serr ingen her som har noe lurt svar på det spørsmålet?

------------

slutta ikke før 2 på jobb i dag, tjent masse penger :jepp:

det er 3 ting i hodet mitt nå, penger, leilighet i den byen og jobb i den byen.

Lover å ta en dagbokrunde asap, men de dagene jeg jobber blir det liksom ikke tid til annet enn jobbe og sove.. hehe

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Det er nok lurt å søke jobb først, sånn at du vet helt sikkert at du får penger til dette. Samtidig kan du jo titte på leiligheter. Er jo bare å komme i gang! ;):jepp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å søke jobb først, sånn at du vet helt sikkert at du får penger til dette. Samtidig kan du jo titte på leiligheter. Er jo bare å komme i gang! ;):jepp:

Ha en fin dag! :klemmer:

jaa, det er jo en ting, men hva hvis jeg får jobb da, og de sier at jeg skal begynne f.eks 1.november.. da har jeg jo kanskje ikke noe sted å bo når jeg begynner på jobb :klø: kan jo ikke være uteligger frem til jeg får leilighet heller :fnise:

------------

Jeg har vondt i magen min :( merker at 3 dag på rad i den jobben er seriøst mer enn nok, blir sliten ass.

I natt hadde jeg mareritt. drømte at jeg så en hvit bil som rygget opp i gården her, oxo trodde jeg det var politi, så åpnet døra for å høre hva de ville, men da kom det en mann med finlandshette og pistol løpende mot meg så jeg lukka igjen døra og låste dritfort, 1 sec etter jeg hadde vridd om låsen tok han i døra fra den andre siden :overrasket:

det var så creepy, ble jo livskremt og andpusten :(

Jeg vil på ferieeeee :sol:

..Oxo vil jeg kanskje være litt med K :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Envy!

Jaså, har du forelska deg i en BY? Hver sin smak, sier nå jeg.... Neida, tulla. Det kan bli kjempeartig å prøve et nytt sted!

Hvis jeg var deg ville jeg sørga for jobb først, slik Skorpio sier. Uten jobb kan du jo ikke betale for en leilighet. Hvis du har en dato som du skal begynne i jobben, så er det lettere å ringe på leiligheter som er til leie som du ser i lokalavisen derfra eller på nettet. Mer tillitvekkende å leie ut til noen som kan skilte med en jobb som grunnen til at de skal flytte dit! :Nikke:

Du må nok regne med å reise dit noen ganger for å se på leiligheter hvis du er litt kresen. Hvis du må begynne i jobben uten å ha funnet leilighet, kan du fx spørre på den nye jobben om de har tips til et billig motell, campinghytte el.l. for en kort periode. Det finnes alltid et krypinn! :ler2: Lykke til!

Æsj, uggent med slike skumle drømmer! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Envy

Innom med en natta :klem: jeg, også håper jeg magen din blir bedre i morgen :kose:

Drøm deilige drømmer om K i natt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei i sommervarmen!

Håper magen din er bedre og lykke til med både jobb og leilighet!

Det blir nok superbra ;)

Hihi, K har virkelig kapret ditt hjerte denne måneden :hoho::lur::sprettert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

Mummi; Joda, dere har nok et poeng, så nå er både visninger og jobbintervjuer booket for den neste turen vår nedover :jepp:

Kresne angående leilighet er vi ikke, så lenge det er 2 soverom, men det er så sinnsykt mange både hus og leiligheter til en overlevbar pris der at jeg håper ikke det skal bli noe problem :duskedame:

Kospia; Det ble ingen deilige drømmer om K :trist:

Serenity; Tusen takk for det, jeg har en god magefølelse på dette :-D

Når det gjelder K så er det ikke hjertet mitt han har kapret :lur::hoho:

Skorpio; Du er vel bra søt å da :-D ..men nå er jeg her! :klem:

----------------

Jeg er så trøtt i dag, har sovet alt for mye de siste dagene :fnise: I dag har jeg brukt hele dagen på å søke på jobber og leiligheter! :juhu: Og allerede nå har jeg fått et intervju!! Kan nesten ikke vente, 22 dager til jeg skal tilbake til fine byen :hjerte:

Ellers er det ikke mye nytt på denne fronten, sover, jobber og sparer penger! ..men jeg drømmer så mye rart for tiden, det begynner å bli suspekt.. jeg hadde jo den raner drømmen.. og i natt drømte jeg at jeg var død :klø:

Drømte at jeg hadde gjort noe skikkelig ulovlig, så politiet løp etter meg inn i skogen og skøyt meg så jeg døde :( oxo ble jeg gjenferd og gikk rundt å spøket XD haha.. oxo fikk jeg en kjærste som var en vanlig levende gutt, men han kunne se meg og ta på meg selv om jeg var spøkelse.. herregud, så mye rart jeg drømmer for tiden :gjeiper:

I dag lagde jeg meg en deilig, deilig middag :spise: Spiste svinefilet i fløtesaus med champignon, løk og ris! naaamme!

Kommer med flere oppdateringer ang. flytting når jeg vet mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ulva35

:vinke: Envy :-D

Så den fine byen har kapret hjertet ditt, mens K har kapret helt andre ting :lur: Fint det Evny, det er sånn det skal være når man er ung. :jepp:

Ha en fantastisk sommer og kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg klødde meg litt i hodet av valg av fine byen... :klø: men du ser vel noe jeg ikke ser... :)

God sommer og lykke til med intervju og alt annet! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Nå har det visst tatt av i RL, Envy. Siden du ikke har tid til å fortelle hva du driver med i helgen, mener jeg. :fnise: Men det er bra, da! Ønsker lykke til med intervju, det blir spennende!

Fikk du med deg quizen som Mariposa linket til inne hos Ulva - spørsmål om chattespråk tar vel du på strak arm? Jeg fikk et ekstra poeng fordi du fortalte hva LOL betyr. Hi-hi!

Vi skal slappe av med naboene og spise reker og drikke vin i kveld. De bor i nabohuset få meter unna, så det er lett å vakle hjem hvis det skulle bli for mye vin. :hoho:

Håper du får en kjempefin helg, og hvis det er maratonjobbing du driver med, så blir det cash i kassa, og det er OGSÅ bra! :smile: GOD LØRDAGSKVELD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...