Gjest Ulva35 Skrevet 23. juni 2008 #601 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei Envy Så koselig med en gryende forelskelse :rødme: Blir moro å følge med videre. Som Kospia, så kjenner jeg meg også igjen fra ungdomstiden. *Mimre, mimre* Ha en fin dag Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #602 Del Skrevet 23. juni 2008 Envy daaa, du er litt fjortiss ass ikke mobb! Hei Envy Så koselig med en gryende forelskelse :rødme: Blir moro å følge med videre. Som Kospia, så kjenner jeg meg også igjen fra ungdomstiden. *Mimre, mimre* Ha en fin dag Envy mhm er koselig og spennende og skummelt på en gang! ---------------- I dag har jeg hatt en helt flottings dag på jobb! :-D Hadde nærmere 300 gjester, men det var buffet så vi bare rydda og alle var skikkelig effektive så vi var ferdig halvtime-times tid før det vi vanligvis er! Oxo har jeg fått meg venninne på jobben og det er så koselig, vi samarbeider og skravler hele tiden og tar røykepauser sammen Koselig å ha noen man blir litt ekstra god venn med på jobb! ^^ oxo er det personalfest i august! Jaaa, det er lenge til, men blir nok gøy! Dagen i dag har gått unna fort! Har vært å ordnet håret oxo, så nå har jeg ikke gult hår lenger! :juhu: oxo har jeg tatt sol deilig dag egentlig! Oxo er det bare 2 jobbedager igjen før torsdag! Gleder meg veldig til torsdag, cant wait! <3 men nå sulter jeg ihjel, ble nemlig ingen mat på jobb i dag.. lurer på hva jeg skal finne på før jeg drar på jobb i morgen håper jeg sover leeenge i morgen! Dagens lille glede; en smiley på mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #603 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Her var det liv -rai rai er stuptrøtt! nå er det bare 1 jobbedag igjen, så er det torsdag!! gleder meg sånn til å se han igjen, skal gi han en laaaaang klem når jeg møter han, blir så godt men jeg føler at jeg begynner å bli forskjøla! så må nok passe på å dytte i meg nok paraceter og curameder i løpet av morgendagen.. gruer meg litt fordi tror vi blir for få på jobb i morgen meeeen skal nok overleve morgendagen, kommer bare til å gå rundt i en rosa sky av forventninger og glede-seg-til torsdagen uansett Rart hvor godt humør man blir i :-D *tralalala* ^^ Endret 25. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #604 Del Skrevet 25. juni 2008 Telefonen min har kapitulert!! Serr KRISE!! ..og jeg har vondt i halsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. juni 2008 #605 Del Skrevet 25. juni 2008 stakkar Envy. Her kommer en god bedring klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. juni 2008 #606 Del Skrevet 25. juni 2008 Offda! :trøste: Du får få i deg masse c-vitaminer og masse av den nye fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. juni 2008 #607 Del Skrevet 25. juni 2008 God bedring Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 25. juni 2008 #608 Del Skrevet 25. juni 2008 Envy, her skjer det saker og ting Du fortjener så mye denne lykke fnise følelsen! Det er så fantastisk, og alt er jo bare bra Er du venn med han på tryneboka? jeg vil snike Ellers er jeg enig i det serenity88 sier.. Det med stress og sånn! Jeg tror faktisk oss mennesker klarer oss bedre og får gjort mye mer når vi har press på oss. Jeg merker det veldig godt på jobb bl.a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #609 Del Skrevet 25. juni 2008 Telefonen min har kapitulert!! Serr KRISE!! ..og jeg har vondt i halsen min Uff og uff og uff!! dette var trist! Jeg sender deg en ønske-lykke-liksom-mobil! Ble du glad nå? Si ja! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #610 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) å, tusen takk for hilsninger søtinger tilbake til kospia og ulva Serenity, du har vel fått et bilde av hvor koffert jeg egentlig tenker, blir du overrasket når jeg sier at jeg fikk bilder i hodet av den kommentaren? tusen takk Pikken Jeg har drivi å styra fælt så de er litt deilig å være skikkelig happyhappy for engangs skyld, folk bemerket det på jobb i dag å "du virker så lykkelig for tiden!" hihi! går jo rundt å smiler hele tiden :rødme: ...og ja, jeg er venner med han på face Hihi, ja det er klart jeg ble glad Skorpio! ---------------- Halsen blir bare vondere! håper bare ikke den er verre i morgen altså! I dag har jeg vært i lille byen å kjøpt meg tlf, kunne jo ikke gå rundt uten mobil!! O.o Så skulle ha den billigste ericsson dem hadde da, siden jeg egentlig bryr meg lite så lenge jeg kan sende mlder og ringe med tlfen min, men ikke visste vel jeg at de fremdeles hadde steinalder telefoner uten fargedisplay i butikkene! så det ble en gammal og dårlig sony da, MED farger, første walkman tlfen som kom ut 900 spenn as!! men skattepenga kom jo i dag! såååeh, kjøpte en hotpants jeg har sikla på lenge, til 300 kr! O.O jepp.. så var det jobb, og vi var for få som jeg trodde, men jobba med veldig koselige kolleger så det gikk jo fint, selv om jeg var helt lok i dag! LOL! sølte viner og kaffe utover bordet, kniver og gafler fløy veggis og jeg knuste en tallerken! Sånt er pinlig, og gjestene lo av meg! hahaha.. det var nok ikke helt dagen for å jobbe, kunne jo ikke konse om det i dag! XD Så sendte jeg mld til E når jeg var ferdig på jobb, så han ringte meg mens jeg gikk til bilen å sånn.. oxo ringte jeg han når jeg kom hjem da, snakka sikkert en time eller noe koselig! I morgen blir nok bra Dagens lille glede; han ringte meg Endret 25. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. juni 2008 #611 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ooh, hotpants er sexy! Så koselig med E da, ringte deg og sånn :rødme: Å, det er så gøy å lese om andres forelskelser. Ha en heidundranes dag, Envy! Endret 26. juni 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #612 Del Skrevet 26. juni 2008 ikkesant Skorpio hehe ja, det er veldig koselig :rødme: Snoking om kjærlighet og forelskelse er alltid det mest spennende lesestoffet syns jeg ------------- Nydelige sangen Nettopp kommet hjem fra E jeg :rødme: Har hatt det så koselig i hele dag, satt på cafe først og tok en kaffe før vi fant ut at vi skulle dra hjem til han mens vi venta på at kinoen skulle starte, siden vi egentlig skulle på kino men noen kino ble det ikke var mye koseligere å bli hjemme hos han, fordi det ble tordenvær å sånn, ikke fristende å stikke ut da da.. så da ble man hjemme å i stede Vet jeg skulle ha ventet lengre, men det er jo 3 daten som er regelen, og teknisk sett var jo dette 3. daten! :gjeiper: men vi hadde det kjempekoselig da, satt i sofaen leeeenge å snakka om alt mulig, han er bare så.. *sukkesmile* :rødme: Jeg er bare så redd han skal gjøre som alle de andre, og stikke fra meg nå siden han liksom har fått det alle gutter er ute etter.. ..men han lovte å ikke stikke fra meg da, og vi skal møtes igjen i morgen, og da skulle vi visst være med kompisene! O.O Det må jo være litt positivt! Savner han allerede jeg, gleder meg til i morgen! Han spurte om jeg ville sove der da, men jeg prøver å gjøre meg litt kostbar.. eller noe.. vet ikke, har liksom gitt meg for mye hen før og er så redd for å bli såret igjen! selv om.. Jeg håper han blir min jeg.. dagesn lille glede: det perfekte antrekk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. juni 2008 #613 Del Skrevet 26. juni 2008 Aaah, så heldig du er!! Høres ut som han blir din. Er jo et bra tegn når en gutt faktisk ber deg om du vil overnatte oog vil at du skal treffe kompisene - da er han nok stolt av deg og vil vise deg fram. :-D No air er fiin (and that goes for Chris Brown as well ), men jeg liker ikke videoen.. Hva er det perfekte antrekk?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #614 Del Skrevet 26. juni 2008 Aaah, så heldig du er!! Høres ut som han blir din. Er jo et bra tegn når en gutt faktisk ber deg om du vil overnatte oog vil at du skal treffe kompisene - da er han nok stolt av deg og vil vise deg fram. :-D No air er fiin (and that goes for Chris Brown as well ), men jeg liker ikke videoen.. Hva er det perfekte antrekk?? :klø: Ja, føler meg ganske heldig, han er verdens nydeligste :rødme: Hihi, ja det jo lov å håpe hvertfall! :-D Har møtt kompisene på utested før da, sinnsykt kul gjeng, så gleder meg til å feste med de i morgen! Ich weiss ikke fulgt med på musikkvideoen jeg da, bare setter på sanger og går over i andre faner etterpå :gjeiper: Det perfekte antrekk var i dag ganske bertete, med tights og sånn, det var vel egentlig ganske vanlig, men uvant for meg som har pleid å være så svartkledd ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. juni 2008 #615 Del Skrevet 26. juni 2008 Det blir nok bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #616 Del Skrevet 28. juni 2008 innom en über-rask tur, shit er stressa i dag ass! Kom nettopp hjem fra E, har hatt det kjempekos i går kveld/natt :rødme: Nå skal jeg ordne med rotteburet,rydde her siden man får besøk i dag så skal jeg til et annet sted å hente katten, skal passe babien min en uke! etter det håper jeg at jeg får tatt meg en dusj hadde vært upraktisk å ikke rekke det ass.. så skal jeg sminke meg i 1000 år, så skal jeg møte folk i lille byen for så å dra tilbake hit åsså dra opp til Inwe å vorse.. apropos, fuck!! alkohol må jeg oxo gå til innkjøp av! jeez, håper dere har en mindre stressende dag enn meg jenter! happy bursdag til meg! :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juni 2008 #617 Del Skrevet 28. juni 2008 :juhu: Jeg blir SÅ glad når jeg leser om deg og E! Jeg sitter å smiler dritmye, det er skikkelig koselig :-D Jeg håper du får en fantastisk feiring i kveld, du blir jo faktisk 20! Vet det er i morgen, men ingen gidder jo å dra på fylla på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. juni 2008 #618 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Åå, jaa, happy bursdag til deg!! Så heldig du er som er (blir) 20, god damn it, jeg er lei av å være 18. Ha en fiiiiiiin kveld!! Endret 28. juni 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #619 Del Skrevet 29. juni 2008 Huff, for en kveld i går ass.. forteller mer siden.. jeg bare nudger litt i dagboken min fordi jeg har bursdag i dag! :juhu: weee! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 29. juni 2008 #620 Del Skrevet 29. juni 2008 GRATULERER MED DAGEN ENVY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå