Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Hm.. Enten er K en kjekk og snill kar som mistenkelig ofte kommer ut for uheldige omstendigheter, eller så er han en vinglete dust som unnskylder seg med fylla og batteriet og altfor mye folk og you-name-it. Du får avgjøre selv, du som kjenner'n! :ler:

Ja, nå har du rota deg oppi det med begge beina og halve rompa! :fnise:

Du er nok litt drama-queen nå, ja. Det er det som er så herlig - og fært - med å være ung! Trøst deg med at du blir tidsnok voksen og fornuftig og selvsikker og hele pakka. Men da er det ikke halvparten så morsomt. Hva ville du si om en dame på 30 eller 40 som begynner å drikke for å bli full før frokost og roter med to karer på en gang? Litt patetisk, ja? Voksne normale damer gjør ikke sånt. Men når du er 20 er det bare sjarmerende morsomt og noe du gjør fordi du er ung bare en gang, liksom! :ler2:

Jeg har en datter i slutten av 20-åra som jeg kaller Lille My her inne. Hun fortalte at hun og venninnene diskuterte om det var kjipt å nærme seg 30. Alle var enige i at det hadde vært fint å være fx 24 og like trygg på seg selv som de var nå. Men ingen ville være 20 igjen! Så herfra går det bare oppover, Envy!! :lol:

Er du naturlig mørk eller lys? Eller kanskje noe midt i mellom? Skulle vært spennende å se før og etter-bilde! Du skal se at du blir mer lettlivet og lys til sinns også når du blir lys på toppen! Og så kan du begynne på et nytt kapittel i din selvbiografi: MITT LIV SOM BLONDINE. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He Envy.

Er så enig med Mummi i det hun skriver, skulle tatt seg ut at hun og jeg hadde hatt 2 fyrer på gang når vi er over 40 begge to :fnise: , men når man er så ung som du er det bare sjarmerende og fullstendig akseptabelt :jepp:

Jeg også skulle gjerne ha sett før og etter bilde. Det hadde vært gøy :jepp:

Er selv ganske mørk, men har veldig lyst nå. Sola har vel bleka det litt også :jepp: Trives veldig godt med det lyse jeg, men det er ikke platinablondt altså.

Håper du finner ut av det med disse gutta Envy, og at de er snille med deg.

Ellers for du true med at KG damene kommer :ler: , ingen får kødde med Envy, så det så.

Ha en riktig fin kveld Envy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Envy, du er normal.. Bare se på alle de andre dagbok-jentene her! Vi er jo alle sånn.. Fulle, nysingle og har tusen ting i hode på en gang. Det høres litt horete ut, men jeg tror vi trenger å gjøre sånn her for å lære og for å oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Nå har jeg fått oppdatert meg litt etter at jeg har vært borte. Gutteproblemer er så jævla komplisert altså, herreeee! Føler jeg lever i sølibat for tiden jeg, du får deg hvertfall noe :gjeiper: hehe.. Blitt noe klokere på disse gutta dine da?

Ble så nysgjerrig jeg, hvilket fotballag var det du serverte her om dagen? Var det et kjent et eller? Hehe, nysgjerrige meg altså. Jaja.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello in tha house!

Gutter altså... Kan ikke leve uten dem, men gud som de kan forstyrre en ellers grei dag :P

Håper du får en bra uke, selv med litt dårlig vær :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, her skjer det ting! :)

Stor :klem: til dere alle da!

Mummi og Kospia: et før og etter bilde skal jeg da få ordnet med, oxo kan jeg sende dere en link på pm :jepp:

.. og ja folkens, gutter er komplisert.. egentlig bare slit, men jeg er gjør jo sikkert ting 1000 ganger mer dramatisk enn det egentlig er å da :sjenert:

--------------

Tja, får vel starte med disse gutta da, enkelt og greit egentlig; K har jeg ikke hørt et ord fra og nå som jeg faktisk begynner å skjønne meg litt på dette spillet skal ikke han få et ord fra meg heller, så da snakker jeg vel aldri med han igjen :sur: A sendte mld i går, men nå er jo jeg livredd for at han skal like meg, så jeg svarer bare sånn kort.. hrrm. og jeg sendte mld til P i dag om at jeg savner han :( Alt bunner jo i P, kommer liksom aldri over han da :gjeiper: men han svarte da hvertfall..

jaja.. så det var gutter, egentlig håper jeg ting står litt på pause på den fronten, orker ikke de akkurat nå.

I går var jeg med venninna A, det var kjempekoselig! :jepp: Vi hadde planer om å få tak i no tjall, men så fant vi ikke de kompisene oxo ble det bare tull :gjeiper: men var vel kanskje like greit at det ikke ble noe av, selv om jeg har vurdert det lenge, hadde vært så deilig å bare røyke seg bort og slippe å tenke for en stakket stund :lete:

I dag har jeg og Inwe vært på cafe i lille byen! :) var koselig da! Bartenderen var skikkelig søt, koselig og keeg! ;) mihi..

Nå gleder jeg meg bare noe helt grenseløst til torsdag!! er så spent! :hoppe:

Dagens lille glede: Inwe ville finne på noe, så slapp jeg å sitte hjemme å glane inn i pc skjermen!! :-D weee

oooh, btw!! mamma fikk så mye i feriepenger at hun bestemte seg for å betale frisørgreiene for meg!!! :-D syyykt digg!! :duskedame:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Envy: Pass on grass bitsj :fnise:

Ufattelig fet at mora di ville spandere frisør på deg! Da blir det bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om turen til Frankrike i 10.klasse, der var det mye gress gitt!

Aaaah, deilig med penger til frisør! Mamma betalte min togbillett til sørlandet, så nå har jeg til og med fått plass på Komfortavdelinger, da blir det strøm til laptopen! Woho :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det så mye snakk om msn-sex alle andre dagbøker da :sur:

:ler:

need i say more? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på sørlandet skal du serenity?

Lyngdal, Mandal, Farsund, sikkert en tur innom Åvik... Kanskje en tur til Kristiansand også, men der bor det ingen familiemedlemmer, blir isåfall hvis noen kusiner/tanter vil shoppe :)

Nå ble det så mye snakk om msn-sex alle andre dagbøker da :sur:

:ler:

need i say more? :hoho:

:hoho:

Har du en bra dag Envy? Skal du reise noe bort i sommer forresten? Og hva skal du gjøre til høsten? Du har sikkert sagt det før, men jeg har vært litt sånn sløv de siste par månedene :sjenert:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en bra dag Envy? Skal du reise noe bort i sommer forresten? Og hva skal du gjøre til høsten? Du har sikkert sagt det før, men jeg har vært litt sånn sløv de siste par månedene :sjenert:

:sol:

mjehehe, jeg har ekstremt bra dager for tiden! :hoppe:

Hår ordnings i morgen + klasseavslutning .. ooooog snart BURSDAG!! :juhu:

Har fantastiske venner og alt er bare topp!

NJæ, vet ikke helt hva jeg skal egentlig, folk snakker om festivaler og göteborg og sørlandet og tønsberg, trondheim.. lol u name it :gjeiper: Jeg har ikke lagt noen konkrete planer da, så blir bare sånne hoppe-på-turer hit og dit :jepp:

og i høst skal jeg ingenting.. hehe.. skal vel jobbe og ta no eksamener, flytte ut herifra.. tja, tar det litt som det kommer egentlig :)

------------

Jeg har fått bursdagsgave i daaaag! :juhu:

Var å shoppa med venninna mi og fant en søt gul topp.. begynte å klage over at jeg ikke har et eneste gult plagg, oxo fikk jeg beskjed om å gå å prøve den :-D

Søte venninne K! :)

Mamman min skal snart ta ut penger til frisøren til meg :juhu:

åå, jeg er så glad for tiden, alt er så bra! Håper bare det holder seg bra en stund nå, uten gutter og trøbbel med de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Envy! Bare innom og ser etter åssen du har det. Ser ut som det går bra, du rydder i tankene og har en slagplan, bra! Må litt taktikk til noen ganger, så får vi se om ignorer-planen virker.

Gleder meg til bilde! Og så gleder jeg meg til litt ferie snart. Ha en fin lillelørdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Så herlig å lese at du har det bra nå! :smilbla: Skal du legge ut bilde av håret ditt her i dagboka? Hvordan hårfrisyre har du nå og hva skal du få?

Digger å lese det du skriver! :popcorn: Favorittdagboka mi bare så du veit det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken; du skal ikke se bort ifra det, skal kanskje på roadtrip med venninne A i sommer, og da skal vi sørover ;)

Mummi; hihi, sånne ignoreringsgreier funker som regel, jeg er bare for utålmodig til å gjennomføre det :fnise:

Skorpio; Jo takk takk du :) Hehe, åw, så hyggelig å høre :rodme::klem:

fortsettelse følger ang. hår! :sur:

--------------

Hår ja!! Det er nå GULT på toppen og RØDT og ORANSJ nedover!! Totalt mislykka :grine: Begynte nesten å gråte da jeg satt hos frisøren og så resultatet! Satt der i 4 timer, og det ble bare ikke bra! Håret i seg selv er jo ikke svart lenger, så det er jo en positiv ting, men det er veldig langt ifra både lysebrunt og blondt :gjeiper:

Huff.. har ny time på mandag da, så de skal prøve ¨fikse litt og få det litt jevnere, men håret mitt vil ikke bli lyst det, det nektet å ta bleikinga lix!! :sur::(

..jaja, det ordner seg vel for snille piker med (uten!!) tålmodighet :jepp:

I dag har jeg fått enda en bursdagsgave!! :juhu: Jeg har verdens beste venninner altså! :hjerter_rundt: Fikk en rosa topp som jeg har ønsket meg leeenge av venninne M i dag, og den var jeg så lei meg for at var utsolgt før jeg hadde penger, så det passet jo perfekt!! :hoppe:

Har vært på skoleavslutning i dag.. var så vemodig å si hade til læreren, hun er verdens beste lærer og vi er alle blitt så glad i henne :sukk:

men det var jo kos å da, hele klassen dro ut på utested etterpå, og jeg prata med folk i klassen som jeg aldri har vekslet et ord med før, kanskje litt sent nå? :eeeh: Jaja, morro var det hvertfall!

Oh, oxo sendte P plutselig mlder i dag ut av det blå.. rare mannen :ler: A har sendt mld og.. K snakka til meg på msn mens jeg var i lille byen å.. jøss jøss..

alt i alt har egentlig ikke dagen vært så verst, og håret ordner seg jo etterhvert hvis jeg bare venter litt! :)

Dagens lille glede: Jentene mine er så goooe altså! :hjerte: og det er kompis N oxo, og T da.. glad i dere selv om dere ikke ser at jeg skriver det her! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vg lista topp 20 i kveld! :hoppe:

Håper det blir gøy! Og håper jeg får med meg venninne A til lille byen etterpå.. orker ikke store byen, er så stress!

*venter på skattepenger som aldri dukker opp* :kjefte:

rottene mine er så søte de! :hjerte: Nå bråker de i buret sitt, og hopper å spretter rundt! Legger med bilde av de jeg :)

lurer på hva jeg skal ha på meg i dag jeg :lete: Ikke stått opp enda! mihi. åå, jeg har en god feeling :-D :hoppe:

Får vel gå å spise frokost! :spise:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...