Gjest Ulva35 Skrevet 8. desember 2008 #1021 Del Skrevet 8. desember 2008 Envy Alt snakket om forskjellig stil og folks redsel for mørkledde/skinn og nagler og sånn fikk meg til å tenke på en historie jeg hørte for en god stund tilbake og den er helt sann. Det var Ulvemannens onkel som fortalte historien. Han er aktivt kristen og med i en menighet. En søndag midt under prekenen kom et inn en helt svartkledd person med skinnjakke, nagler og langt hår. Alle de prektige menneskene i menigheten snurpet på nesa og etterpå mente de at presten måtte nekte denne mannen/gutten adgang. Hvorpå presten sa: Innfor Gud er alle like og i vår menighet skal vi være inkluderende og er det noen som skal gå så er det ikke han. Det ble helt stille og flere ble flaue. Noen valgt å forsvinne ut av en menighet som kunne tilate sånne folk å komme på møter. Men de fleste ble og denne fyren ble et fast medlem og møtte opp på møter både titt og ofte. Etter en stund tok han med seg noen venner også. De hadde samme stilen og selv om de gikk på møter så byttet de ikke stil, og ble respektert fordi de personene de var/er. Om de fortsatte der vet jeg ikke, for Ulvemannens bror flyttet og dermed fortsatte han ikke der. Men historien har bitt seg fast i meg, og de få fordommer/redsel for det ukjente jeg måtte ha hatt har forsvunnet. Den presten var et varmt menneske og en ekte kristen i mine øyne. De alle fleste mennesker har glemt hva medmenneskelighet og nestekjærlighet og derfor er det så godt at det tross alt finnes ekte mennesker der ute. Ha en fin kveld Envy P.S: Håper jeg ikke kuppet tråden din nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. desember 2008 #1022 Del Skrevet 8. desember 2008 "jaja, kanskje det hadde vært fint å sove snart, om jeg bare greier å holde kjeft" Hahaha, så utrolig bra sagt! Det må jeg si, Envy. HOho! Krysser fingre, tær, og alt som er for at MR-en gikk bra i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. desember 2008 #1023 Del Skrevet 8. desember 2008 Og når det kommer til alt dette goth-greiene, så må jeg bare nevne at jeg dømmer alle disse fjortisene med strikk i buksebeina mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. desember 2008 #1024 Del Skrevet 9. desember 2008 Du, hvordan gikk hodescanningen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #1025 Del Skrevet 9. desember 2008 JAA! Tenk at jeg glemte det. Hvordan gikk det på undersøkelsen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 10. desember 2008 Ulva: du har på ingen måte kuppet tråden min, tvert imot ^^ Historien du forteller der ligner noe jeg har hørt før. Det er godt å høre at du er kvitt alle fordommene noen mennesker blir liksom aldri kvitt de, sånn som min far, han går den dag i dag (6 år etter at jeg ble gother) og forventer seg at jeg plutselig en dag skal bli det han kaller for "normal" igjen, for dette er visst bare en fase :gjeiper: Skorpio: huff ja, det er sånne ting som ramler ut av kjeften min da takk for det og haha ja, fjortisene med strikk rundt buksebeinet (sykt merkelig mote :klø: ) er faktisk hakket verre enn fjortis emo'ene om man spør meg :gjeiper: Skorpio og TittTitt: Hodescanningen gikk greit den.. det var jo ikke noe hyggelig å ligge inne i den digre trommelen og et gigantisk magnetisk felt men jeg klarte å holde ut hele undersøkelsen Noe resultat virker det ikke som jeg får i det hele tatt men jeg får vel vite det hvis det er noe gæli! De tror jo ikke det er noe der, det var bare sjekk for å være på den sikre siden ----------------- I dag måtte jeg ta bussen fra jobb siden bilen er på verksted og seff var bussen 33 min for sen!! argh, jeg hater kollektivtrafikk! Så pga den teite bussen fikk jeg ikke tid til å dra på butikken, og nå har jeg nesten ikke mat.. men men.. overlever vel på kjærlighet, wow og jobb :gjeiper: I kveld har jeg faktisk greid å lvle helt opp til lvl 18,5!! Det går faktisk greit fort oppover i lvlene denne gangen, nå kan jeg jo litt mer satser på å bli lvl 20 i morgen natt og få aspect of the cheetah! OMG, gleder meg!! I kveld spilte jeg med K og en kompis av han, det var koselig, de er så kule ass ^^ oxo presanterte han meg for kompisen med ^^ bak navnet mitt vet det høres rart ut med spill og slikt.. men wow er så sykt bra, og man lever seg så sinnsykt inn i det.. føler at det er veldig bra for forholdet vårt når vi først bor så langt unna hverandre at vi faktisk kan spille sammen, fordi da gjør vi jo faktisk noe sammen, selv om vi sitter 22 mil fra hverandre! huff, må vel legge meg, skal på jobb om 12 timmar -.- men må ta bussen om 11.. jeg HATER buss!! en ting jeg har glemt veldig lenge er mine "dagens lille glede" så her er Dagens lille glede: K sendte <3 tilbake til meg på wow :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. desember 2008 #1027 Del Skrevet 10. desember 2008 Du er fryktelig søt når du er forelska jeg skal snart ta buss og tog og slikt jeg og. Og vente 30 min i J fordi ingenting klikker! Så bra at hodescanningen gikk fint (selvom jeg visste det, er det kos å skrive det her og). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. desember 2008 #1028 Del Skrevet 10. desember 2008 oxo presanterte han meg for kompisen med ^^ bak navnet mitt Hva betyr det? :klø: Bertyr det noe vis du ahr de greiene bak navnet? ^^? Liker ikke du bukser som er stramme nede eller har strikk nede? Jeg har sånne bukser! Jeg vet jeg ikke burde si det til deg, men jeg gjør det likevel, bare for å erte deg! Jeg har til og ned en ROSA bukse!!! Og den har jeg hatt i mange år. Kjøpte den på ungdomsskolen, så begynner å bli nesten 10 år. (fy flate!!!) Og det er MISS SIXTY!!!!! Og den har jeg.. ENDA!! Mohahahaha. Og når jeg bruker den, så putter jeg den alltid oppi noen svarte sokker. Svartog rosa er himmelsk. Har gjort 2 ting på den. Jeg måtte sy den inn da jeg kjøpte den, også hatet jeg det merket, så jeg klippet vekk miss sixty merke, sånn at ingen så det Men den buksen er faktisk en av mine beste bukser. Og tenk så lenge den har var? Kostet 999. Og det føles ut som jeg er naken når jeg går med den. Den er sånn utrolig glatt i stoffet. Bare deilig. Og rompen min er NICE i den Men vis jeg ikke trener magen min no, så kan jeg ikke bruke den mer. Må brette ned knappen. Jeg har lagt litt på meg ja Så da vet du det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1029 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Inwe: hihihi Så du ikke endte opp i J likevel, heldige du ;P hehehe.. TittTitt: ^^ betyr ikke noe spess, det er bare en søt japansk smiley som er mye søtere enn en vanlig =) .. og ja, jeg er litt nørd hehehe, nei, jeg liker ikke sånt. men folk liker ikke mine svarte blonder, skjørt og korsetter heller, så da er vi skuls hehe, forsåvidt så er bukser som har strikk nederst fra butikken sin side helt ok, har faktisk en sånn selv ^^ men det er bare tragisk å gå rundt med hårstrikk på buksebeinet ass og ja, den rosa buksa di hørtes i mine ører grusom ut men men, hver sin smak ----------------- Jeg vil ikke på jobb!! Jeg vil ikke ta den jævla bussen!! Jeg vil ikke jobbe i det lokalet jeg skal jobbe i i dag!! Jeg vil spille wooooooow!!! Nå sitter jeg å hører på bandet til K og kompisene på youtube.. de er faktisk innmari flinke Når jeg ikke kan være med K så har jeg virkelig bare lyst til å spille wow.. poenget med å dra på jobb å kjede seg ihjel? Jaja.. skal vel ikke klage, 4 dager igjen, o sen har jeg en aldri så liten juleferie! <-- haha, se på den søte smileyen! ^^ Endret 10. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. desember 2008 #1030 Del Skrevet 10. desember 2008 Åh, gi linken på youtube da Nei hallo. Hårstrikk rundt foten? Hahaha, det er det rareste jeg har hørt! Jeg er sånn som liker alt egentlig. Liker svartkledde folk, så lenge de gjør det ornkli. Jeg har alle mulighet klær. JEg har alt fra svart til rosa Og jeg hører på all musikk. Men lite opera. Ellers kan jeg høre på feks christina aguilera/britney spears og listepop, til metal, rock og sånn enya sjanger Og pink floyd og the doors. Og tool og muse. Ja. Jeg liker alt Engang så så jeg en nagle familie. Det var det morsomste jeg har sett i hel mitt liv. hahaha. Det var en gutt, en dame, og en baby oppi vognen. Alt var svart. Og gutten og damen hadde masse nagler på seg. Til og med babyvognen hadde nagler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. desember 2008 #1031 Del Skrevet 10. desember 2008 Men du har ikke lov å stoppe åg skrive i min dagbok pga jeg liker rosa og hører på de derre jentene For det betyr ikke at jeg ikke er en snill person. eg har suuuuuuuuuuuuper stort hjerte og masse kjærlighet. Bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #1032 Del Skrevet 10. desember 2008 *ler* neida TittTitt, såklart skal jeg ikke slutte å kikke innom dagboken din i ny og ne! Som sagt har jeg mange venninner som er typiske "berter" det gjør dem ikke til dårlige personer av den grunn -------------- hvore dum er ikke jeg da!! loool.. jeg måtte jo bare finne på å lese "10 sextips for late dager" nå som jeg ikke er noe kåt fra før for tiden.. åååh, og nå må jeg gå til bussen om 30 min, og jeg sitter fremdeles i morgenkåpa! dumme teite buss.. skulle tatt taxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. desember 2008 #1033 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. desember 2008 #1034 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei. Kom meg ikke til J, men kommer i morgen. Har du tid til å kidnappes da? Bussen funker fint da lille venn, den er bare utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 10. desember 2008 #1035 Del Skrevet 10. desember 2008 Og du å K har vært sammen i 20 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 10. desember 2008 #1036 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå var det lenge siden gamlemor var på besøk. Må innom avogtil og se hva du driver med. Konstaterer at det står til liv med kjærleiken, huet ditt sitter på fremdeles, du får stellet ditt og har det bra. Litt savn og lengting gjør bare godt for forholdet. Ikke mye trøst å få her, som du skjønner! Legg deg og sov om kvelden, så kommer du deg opp om morran og rekker bussen også. Taxi, hørt på makan til sludder! Det finnes da mye morsommere ting å bruke penga på. *overlegen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 11. desember 2008 #1037 Del Skrevet 11. desember 2008 Men du, åssen gjør du for å hente inn de smileyene fra "cheeseburger" ? Så du hadde en grønn som hoppa og et bankende hjerte. Det var jo så mange søte der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) TittTitt: Inwe: Jeg vet og lørdag om en uke er det 1 mnd! Mummi: Hihihi, så koselig med gamlemor på besøk! Hehehe, jada, med kjærligheten går det bare fint, han kommer på onsdag :rødme: og vi er flinke å ringe hverandre hver dag Taxi er bare så lettvint For å hente inn smileyer fra cheeseburger trykker du bare på den smileyen du vil ha, da kommer det opp en link i feltet helt nederst, det feltet høyreklikker du i, og kopierer hele koden rett inn i inlegget ditt på kg super enkelt! ------------------- Det er usannsynlig sinnsykt varmt her Jeg kom hjem fra jobb, lagde pizza til middag mens jeg så på the julekalender.. og etter det har jeg sovet frem til nå sliten etter en lang arbeidsuke gitt.. hehe, skal bli deilig med fri i morgen! men det blir jo ikke fri det heller, skal på posten, senteret og på jysk og fikse til jul! .. K har ikke ringt i dag .. men nå skal ikke jeg si eller gjøre noe før han gjør altså! etterpå må jeg spille litt wow.. er egentlig for trøtt, og spilling nå føles som å dra på jobb.. men har bare 1/5 lvl igjen til lvl 20, så det må jeg da klare Ha en finfin fredagskveld og helg jenter! Endret 12. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg SKAL ha det nye albumet til guns'n'roses!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. desember 2008 #1040 Del Skrevet 12. desember 2008 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå