Gjest missLady Skrevet 5. desember 2008 #1001 Del Skrevet 5. desember 2008 ikke meningen å overse deg i din egen dagbok.. Håper du overdrev litt på det du skrev om hvordan du hadde det.. Typen din er i ny jobb, i ny by og trenger sikkert litt tid for å komme inn i den nye hverdagen. Lett å tenke negativt med en gang, men prøv å tenk positivt Håper du har det litt bedre nå enn da du skrev innlegget, uansett en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1002 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Skorpio: Nei, jeg tulla ikke, men med dope ned mente jeg det antallet tabletter som legen har gitt meg beskjed om å ta, det holder lenge det Nja, har jo ikke psykolog enda, for slutta jo i sommer, og nå står jeg i kø for å få ny helsevesnet er seriøst håpløst. For 2 år siden begynte hele greiene med at jeg hadde så mye vondt i magen. Ingen har til dags dato sjekka den magen. men NÅ sender de meg til gjengjeld på EEG og MR for å sjekke om jeg har svulst på hjernen. sist jeg sjekka hadde det ingen sammenheng med magesmerter rare leger... Legge til på msn er jeg virkelig ikke noe flink til er liksom stort sett aldri på msn.. MEN jeg kan sende deg en pm med navnet mitt, oxo kan du adde meg på face om du vil mye bedre deal ^^ Masse masse klemmer tilbake, og takk for omtanken MissLady: naaw, det var ikke meningen med raseriutbrudd heller men sånn er jeg, noen dager graver jeg meg bare ned i et sinnsykt dypt, svart hull som egentlig bare jeg selv og mine (etterhvert) fornuftige tanker og følelser kan få meg opp fra :gjeiper: derav diagnosen angst og depresjon gah, blir så oppgitt over meg selv ass.. og haha, jeg overdramatiserer som regel absolutt alt, og lager mine egne slutninger om hvordan ting og tang er men ja.. typen er ikke i ny jobb etc. han begynner å studere i januar. men han ringte jo faktisk i går da, rett etter jeg skreiv her.. som sagt, jumping to conclusions :gjeiper: han ringte tilogmed i dag, selv om det egentlig var jeg som skulle ringe.. søt er han takk for klemmen, her er en tilbake Endret 6. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 6. desember 2008 gaaah!! Naboen har fest.. IGJEN! I sted hadde de überhøy trance så hele veggen sto å rista. nå står de ute rett foran døra mi å røyker og snakker og ler HØYT som fulle mennesker gjør.. err, håper virkelig det bare er vors! menja, egentlig er man ikke i crappy humør i dag da.. for gjett hva!!!! Jeg har fått den nye pcen i dag!!!!! HOHO!! nissen var tidlig ute i år Nå driver jeg å laster ned patcher til wow, det skulle den bruke 7 timer på æsj, hater de patchene, og når jeg er ferdig med de patchene jeg driver med nå må jeg laste inn nye patcher, for disse patchene er bare til den ene utgaven.. meeen, håper det blir litt wow på meg i natt eller i morgen tidlig eller noe før jeg legger meg hvertfall ååå, kan nesten ikke vente, gleder meg som en liten unge ass :juhu: (savner fremdeles juhu altså!!) ja.. så.. jeg er pleased i dag Den nye skjermen er gigatastisk!! 22"!! haha, jeg kommer jo til å virkelig føle at jeg er inni wow! heldige meg Og enda heldigere meg!! K ringte i sted, oxo er han på msn bare for min skyld Han er søt :rødme: han kommer i morgen kveld, og skal være her til mandag, men det er så teit, for jeg hadde glemt at jeg skal på sykehuset å scanne huet på mandag, så da må jeg dra tidligtidlig OG lever bilen på verksted! err.. men K skulle komme å hente meg på sykehuset etter undersøkelsen da gleder meg sinnsykt til å se han igjen, og til å ha han helt for meg selv igjen jeg liker ikke å dele! hihi.. jeg er så skravlesjuuuuk! blir jo gæærn av å gå rundt med bare meg selv og huet mitt et par da'er! haha, prøv det den som tør :gjeiper: stikker sikkert innom senere i kveld.. nå skal jeg snart se no greier på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2008 #1004 Del Skrevet 6. desember 2008 http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wah...setlang=english Her finner du JUHU-smileyen vettu! Godt å se at du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1005 Del Skrevet 6. desember 2008 fantastisk Skorpio, thænkies!! Jeg merker at jeg er skikkelig irritert på naboen nå altså, de har fest, og musikken på full vreng, og folk har vondt i hodet!! så jeg ringte på og spurte høflig om de kunne være vennlig å dempe musikken litt da det hørtes veldig godt inne i min leilighet. da klikka damen mentalt og sa at de hadde tolerert så mye fra oss, fordi vi hadde innflytningsfest her for 3 mnd siden!! etterpå gikk hun inn og skrudde OPP musikken. det syns jeg virkelig er ufint vurderer nesten å gå til borettslagslederen med det ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2008 #1006 Del Skrevet 6. desember 2008 fantastisk Skorpio, thænkies!! Jeg merker at jeg er skikkelig irritert på naboen nå altså, de har fest, og musikken på full vreng, og folk har vondt i hodet!! så jeg ringte på og spurte høflig om de kunne være vennlig å dempe musikken litt da det hørtes veldig godt inne i min leilighet. da klikka damen mentalt og sa at de hadde tolerert så mye fra oss, fordi vi hadde innflytningsfest her for 3 mnd siden!! etterpå gikk hun inn og skrudde OPP musikken. det syns jeg virkelig er ufint vurderer nesten å gå til borettslagslederen med det ass! You're welcome! Fy f*en, så frekt av de naboene! Du får kjøpe deg sånne propper til å putte i øra da vettu Og så bilde av deg på facebook. Når du ikke er emo ( :gjeiper: ), er du utrolig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1007 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg putta inn ørepropper, OG satte på min egen musikk, men fordi om hørte jeg bassen igjennom, skremmende nå har de heldigvis dratt på byn ^^ Haha, takk for komplimentet .. tror jeg :gjeiper: og, viktig viktig, jeg er ikke emo, jeg er gother. big difference Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2008 #1008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ja, jeg så nå at det jeg skrev så veldig frekt ut - hørtes ut som jeg syns du ikke var pen som emo, eller gother! Men jeg vet ikke.. er ikke så begeistret for den stilen bare, synes du så mye mer naturlig ut da, på de ikke-gothiske bildene. Aaanywho, hvem bryr seg.. :gjeiper: Nå er det natta for meg! Sov godt! Endret 6. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1009 Del Skrevet 6. desember 2008 hehehe, jeg skjønner godt hva du mener noen liker en ting, noen liker noe annet, og det er fullt forståelig! i tillegg har jeg en tendens til å dra stilen helt ut, uansett om jeg ser sånn eller sånn ut.. med andre ord er det ganske big difference på hvordan jeg ser ut sommer og vinter ... men nå skal det være sagt at jeg syns det er innmari morsomt å skremme og provosere med goth stilen og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2008 #1010 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, det med å skape reaksjoner føler jeg har en veldig stor betydning når det gjelder emo og goth-stilen. Am I right? Det er mye av greia, er det ikke? At man vil provosere/skremme? Det funker på meg hvertfall :gjeiper: Det tror jeg er fordi de to stilene ofte forbindes med depresjon, selvskading osv (hvertfall emo), noe som jo er skremmende og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #1011 Del Skrevet 6. desember 2008 Joda, det er klart man vil "make a statement" men det har jo oxo noe med hvordan jeg føler meg inni meg, interessene mine, musikksmaken og vennekretsen. hele greia er liksom en livsstil, ikke bare en klesstil. Selvskadingen min har ingenting med stilen å gjøre. skade meg begynte jeg med da jeg var fjorten, blond og fremdeles gikk i rosa miniskjørt :gjeiper: men reaksjoner er morro, jeg simpelthen elsker de stygge blikkene jeg får fra de gamle damene på rema1000 da jeg tropper opp i svart langt hår, naglebelte, dimmu genser og "matrix jakke" som de fleste kaller det :gjeiper: haha, eksen min dro på bensinstasjonen en gang, i en dimmu borgir genser med dette emblemet på. da var det en småbarnsmor som gikk bort til han og kjeftet han ned, og fortalte at han ikke kunne gå rundt å sette sånne bilder i hennes barns hoder. da bare lo han og sa at han kler seg ikke akkurat hva han vil før han snudde og gikk sin vei. SÅNNE reaksjoner liker man *gni seg ondskapsfullt i hendene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #1012 Del Skrevet 7. desember 2008 Savner K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 7. desember 2008 #1013 Del Skrevet 7. desember 2008 Hæ? Skal du scanne hode etter svulst på hjernen? Høres jo helt dramatisk ut. Jeg er på jobb, så har bare skomlest fort gjennom! Håper det var kos å snakke med K på msn, og at han er blitt frisk og at dere har det fint Jeg liker å tro at jeg har så god tid, selvom det er et par pasientet igjen som venter på meg. FASN asså!!!! Jaja, får kjøre fort oppover no jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1014 Del Skrevet 8. desember 2008 TittTitt: Jepps.. gruer meg skikkelig nå.. tenk om de finner noe galt!! Hehe, og ja det var koselig å snakke med han, ja han er bedre, og ja vi har det supert atm, for nå er han i norge Haha, huff, håper du rakk å ta deg godt av pasientene som ventet ------------- Nå har jeg det fint :rødme: K ligger i senga mi å sover, etter mitt forslag om å gå å legge oss :gjeiper: men jeg får ikke sove, jeg har helt noia for den dumme undersøkelsen i morgen.. oxo har jeg noia for om jeg skal si eller gjøre noe dumt og at K skal synes jeg er teit ÅH, nå hadde jeg nesten glemt siden sist hvor perfekt han er :rødme: Jeg er trøtt, jeg bare tør ikke å sove, oxo får jeg vondt i magen med en gang jeg legger meg, for da begynner jeg å tenke.. men det eneste jeg vil er å krype opp i senga og inn i armkroken til kjærstegutten min, men angsten dreper meg Jeg kunne sitti på rommet å spilt wow da (har jo fått den nye maskina opp og gå ) men vil ikke sitte der å spille med det blå lyset over hele rommet og vekke han da.. så nå sitter jeg her.. og bekymrer meg :gjeiper: jeg som egentlig skulle ligget der med han og bare kosa meg ihjel akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 8. desember 2008 #1015 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper undersøkelsen går bra i dag Og du trenger vel ikke være redd for at K skal synes du sier noe teit, han liker deg jo for den du er Jeg tenker selv på at jeg ikke må si noe teit forran L, men jeg har gitt opp, jeg sier alt for mye teit, så om jeg ikke skal si noe teit må jeg vel bare slutte å snakke Men han ser ikke ut til å bry seg da, så da går det greit :rødme: Nå er jeg forresten skikkelig nysgjerrig på hvordan den ghoterstilen din er Er K også gother?? Jeg må helt ærlig si jeg er litt fordomsfull ovenfor gothere når jeg ser de på gaten Det er veldig raskt å tenke at de/dere (sorry) bare danker rundt og gjør ingenting med livet deres! Skjønner jo at det ikke er slik alle er, men er fort det man tenker.. Men du virker da ikke sånn, så må kanskje prøve å ikke tenke slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. desember 2008 #1016 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Envy Ønsker deg masse lykke til på undersøkelsen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1017 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Takk Misslady og Kospia med lykkeønskninger ang. undersøkelsen i dag Jeg har jo ikke fått noe resultat da, men selve undersøkelsen var fryktelig skummel! Misslady: Det du sier om at K liker meg som den jeg er er jo helt sant, og jeg har jo kronisk skravlesjuke så noe teit klarer jeg nok å si innimellom all skravlingen ja men kanskje han syns det er litt søtt at jeg sier så mye rart? får satse på det Haha, når det gjelder goth stilen ja.. det er jo et kapittel for seg selv :gjeiper: K er ikke gother, men han hører på mye samme type metall som jeg gjør, og han kler seg jo i mørke klær, men ikke typ goth eller metall, men han hadde langt hår før da! Jeg synes det er synd å høre at folk er så fordomsfulle, og på helt feil måte. Gothere er ofte veldig skoleflinke, gjerne flinke til å formulere seg med ord, eller utfolde seg kunstnerisk på andre måter. Vi er egentlig rett og slett en diger gjeng med nørder for å si det rett ut. Det finnes jo selvfølgelig utskudd, men svartkledde er vanlivis snille som lam og det siste man skal være redd for. For å være ærlig så er metall-gutter generelt sett og etter mine erfaringer, mye snillere, mer omtenksomme og ærlige enn "keger". Det med å danke rundt kan vel kanskje stemme for enkelte, men mange har jo mål og håp for livet som alle andre vanlige mennesker. blandt vanlige folk har man jo oxo dankere og strebere. de finnes blandt alle typer mennesker. Jeg for min del har klare mål med livet mitt, jeg skal bli hovmester, jeg skal gifte meg og få barn, volvo og hund som alle andre. Det at jeg kler meg i sort endrer ikke drømmene og håpene for fremtiden. men selvfølgelig, først har jeg mye jeg må jobbe meg igjennom og jeg må i en periode fremover fokusere på min psykiske helse, og å få det bra med meg selv og menneskene rundt meg. det er jo faktisk helt absurd at jeg skal sitte sammen med kjærsten min (som jeg burde vite at respekterer meg og er glad i meg) og få totalt angstanfall og bli livredd for om jeg dummer meg ut. Og da snakker vi ikke vanlig prestasjonsangst, da snakker man kvalme, gå i sirkler på gulvet og klore opp håndleddene. så ja.. jeg har en del ting å rydde opp i i hodet mitt, og det har vel oxo vært med på å gjøre meg til den "mørke" personen jeg er. Jeg har hatt mange vonde erfaringer og tanker om meg selv, og tankene kommer tilbake hver dag. det gjør ikke at jeg vil kle meg i lyse fargen og sette på meg en falsk maske overnfor resten av verden.. vel.. det var kort forklart, og det ble litt mye :gjeiper: thehe,.. men som du skjønner så er ikke vi gothere så veldig annerledes enn alle andre, vi er faktisk generelt sett snillere, mer dyrevennlige og tankefulle. Jeg har mange mange "vanlige" venner. og de merker ikke de sorte klærne mine når vi drar ut å tar en kaffe etc. Endret 8. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1018 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) hehehe, tok visst litt av med skrivingen jeg tja.. i dag er jeg trööött!! Som jeg skrev i natt så hadde jeg jo ikke sjangs til å sove -.- men K våknet i 3-halv 4 tiden da.. så da spilte han wow og jeg så på litt i 5 tiden fant vi ut at vi skulle lage mat så da spiste vi pasta foran tven. kl 6 fant vi ut at vi skulle legge oss.. og vi skulle opp igjen kl 8 jeg sto opp kvart på 9 og hadde superdårlig tid. K ville ikke stå opp, så jeg ba han sette på vekkeklokke så han skulle huske å hente meg på sykehuset :gjeiper: han gjorde det da Jeg la igjen nøkkel til han å sånn når jeg dro da.. er så deilig å kunne stole såpass på en person at man låner bort nokkelen til sitt hjem uten en halv ekstra tanke. Nå måtte han dra da, og jeg savner han allerede.. heldigvis kommer han tilbake neste onsdag, så da er det bare å prøve å få dagene til å gå frem til det fine gutten min, har vært så deilig å være med han igjen.. huff jeg klarer jo ikke å holde meg unna han et sekund hihi, det er så rart at hjertet kan slå så hardt og så mye bare av å tenke på han :rødme: Nå holdt jeg nesten på å komme med en litt naughty detalj her men jeg holder meg til å informere om at sexen i går var etterlengtet og siiiiinnsykt godt hihi.. men nå sitter man her alene med wow.. får vel spille bort tiden frem til onsdag.. men ÅH! bilen er på verksted så jeg må ta buss til jobben de neste dagene, oxo jeg som sliter med å komme meg på jobb fra før, og nå må jeg tvinge meg avgårde på bussen i tillegg, hvilket jeg er livredd for hrrm Jeg er trøtt ass... Endret 8. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 8. desember 2008 #1019 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare bra du forklarer litt Jeg skal virkelig prøve å ikke være så fordomsfull!! Jeg er ganske lik deg ang babling, jeg babler konstant og enkelte ganger sitter L bare å ler av meg, når jeg spørr hvorfor svarer han "du babler sånn, snakker sykt fort! Arti å høre på" Hehe Og når man snakker SÅ mye, så er det jo klart at det kommer noe teit ut av munnen min et par ganger daglig, men han bryr seg ikke, så jeg har bestemt meg for å ikke bry meg heller!! Så det så! Det får du å bestemme deg for! Ikke bry deg Krysser fingrene for pos. svar fra undersøkelsen!! Synd at K har dratt da, men bra sexen var så bra i går.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #1020 Del Skrevet 8. desember 2008 hahahah, høres ut som vi er ganske like på det punktet der MissLady! K er mer sånn at han allerede har klart å lære seg å strenge skravlinga halvveis ute XD I går natt da vi la oss lå jeg jo da og skravla i vei.. oxo så jeg på han oxo så han liksom så uitressert ut, så sa jeg "jaja, kanskje det hadde vært fint å sove snart, om jeg bare greier å holde kjeft" da lo han av meg og sa seg enig i akkurat det Ja, kjipt at han måtte dra, men deilig å vite at det bare er litt over en uke til neste gang jeg ser han da var redd det skulle bli lenger jeg! Huuuuff, håper bare han blir frisk snart. er så vondt å se en man bryr seg så mye om ha det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå