Envy Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #981 Del Skrevet 2. desember 2008 Skorpio: Hihi, ja, vi har det finfint altså Jo, han skal flytte veldig langt, midt i Sverige huff.. i morgen faktisk.. gruer meg! -------------- Jeg er lei meg Kjærsten min havnet på sykehuset i går, 2 dager før han skulle flytte.. huff, stakkars gutten min har så vondt av han.. og han vil ikke la meg komme på besøk, fordi han ikke vil la meg se han sånn skjønner jo det, men jeg vil så veldig gjerne være der for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. desember 2008 #982 Del Skrevet 3. desember 2008 Håper det ikke er noe alvorlig med kjæresten din Envy og at han snart blir frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #983 Del Skrevet 3. desember 2008 Ulva: Heldigvis er han mye bedre i dag Legene trodde kanskje det var matforgiftning eller noe! ------------ Da har man ny signatur, mihi, endelig forstått ticker-systemet her Byttet egentlig avatar oxo, men det oppfattet visst ikke kg :gjeiper: Syns liksom hele meg ble veldig rosa nå da! og rosa er jo helt motsatt av hvordan jeg liker det.. men men ^^ I dag dro jeg på sykehuset å besøkte min vakre ridder som det første jeg gjorde. Det var så godt å se han, og se at han var i bedre form Han var veldig sliten da stakkar, og med drypp i armen og greier men var koselig å være hos han, krøp opp i armkroken i senga, oxo lå vi å kosa og snakka i 2 timer eller noe. etterhvert kom legen og sa han kunne bli utskrevet i dag, så det var fint, så slapp han å være der lenger. Broren hans kom i 12-tiden, og da gikk jeg og broren i kantina og tok en kaffe mens K tok en dusj å sånn. Da vi dro fra sykehuset sa han hade til hun pleieren, og hun virka nesten litt keen på han, smilte og greier og sendte no skikkelige blikk. Skal love det var ei viss Envy som holdt kjærsten sin ekstra godt i hånda da ja Nå er han hjemme i Sverige! men han kommer til meg på lørdag hvis han er frisk da sa han huuuuuff, savner han typ hele tiden ass, han er virkelig så utrolig herlig! Så snill, og alltid med et smil :rødme: og verdens kjekkeste awwwwe! Jeg er så heldig ellers ikke mye nyheter.. er blind av forelskelse jeg.. ser stort sett bare rosa skyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2008 #984 Del Skrevet 3. desember 2008 Bra kjæresten er ute av sykehuset! :happy: Hvor langt er det til der han bor fra deg egentlig? Langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #985 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, deilig at han er på bedringens vei Prøvde å ringe han nå, men han tar ikke tlf! og da blir jo jeg über bekymret med en gang da :gjeiper: men han sover vel kanskje eller noe Han har flyttet 22 mil unna, så ca 2,5 time med bil.. det kunne jo vært verre, men man kan liksom ikke stikke "en tur innom" heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2008 #986 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, deilig at han er på bedringens vei Prøvde å ringe han nå, men han tar ikke tlf! og da blir jo jeg über bekymret med en gang da :gjeiper: men han sover vel kanskje eller noe Han har flyttet 22 mil unna, så ca 2,5 time med bil.. det kunne jo vært verre, men man kan liksom ikke stikke "en tur innom" heller da Oi, ja, det var ganske langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. desember 2008 #987 Del Skrevet 3. desember 2008 ÅH! Koselig å høre om kjærsten din. Det er deilig å være forelska. OG grusomt, sånn som når han ikke svarer på telefonen. Og så er det ekstra herlig når han endelig svarer! Så godt at du er glad og lykkelig, jenta mi! Stor kos fra Mummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. desember 2008 #988 Del Skrevet 3. desember 2008 Du kan jo ta helge turer til han Vis du drar tidlig lørdags morgen, så er du jo hos han før 12 Da er det godt med egen bil. Og vis du ikke har det, så må du be han kjøpe det til deg til jul. Og vis du ikke har lappen, så må du be han spandere det og på deg - til jul, så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. desember 2008 #989 Del Skrevet 3. desember 2008 Godt å høre at du har det så bra Envy 2 1/2 time med bil er ikke så ille, men skjønner at det ikke bare er å ta seg en svipptur når man skal på jobb dagen etter. Dere får prøve å være flinke til å besøke hverandre når dere har fri Ha en riktig god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #990 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Skorpio: a'a, det er et stykke Mummi: Takk, jeg er virkelig lykkelig, skikkelig, ordentlig LYKKELIG! (og han sendte mld rett etterpå, så jeg fikk tak i han ) TittTitt: Ja, vi skal prøve å få til alle helgene sammen da. Han skulle egentlig studere i uka, og jobbe i helgene, men nå kutter han ut jobbingen sånn at han heller kan være sammen med meg i helgene :rødme: Og joda, bil og lappen har vi begge to, så jeg har egentlig god tro på at dette kommer til å funke fint Kospia: Neida, 2,5 timer er ikke så verst, han kunne jo vært fra stockholm oxo, og da hadde saken straks vært litt verre! så det var jo hvertfall bra og på en måte kan det jo være bra å ha tid til å savne hverandre litt i ukedagene oxo, så får vi det ekstra fint når vi først møtes men skal bli uvant da, nå har vi jo vært sammen hver eneste dag i over en mnd, og plutselig skal det går 5 dager mellom hver gang vi ser hverandre --------------- Jeg smiler og tenker på han. blir så glad når jeg ser han for meg. vil bare ligge inntil han, tett inntil han hele natten. kysse på han og vite at han har det bra. :rødme: Nydelige gutten min! klarer ikke tenke på noe annet enn han. åå, kan nesten ikke vente til lørdag, det føles ut som dagene i mellom er et evig gap av tid som aldri tar slutt. æææh, jeg har blitt så klissete! Blir gæærn av meg selv ass! men ååå :rødme: hihi natti Endret 3. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 4. desember 2008 #991 Del Skrevet 4. desember 2008 Etter at du skrev i dagboken min, måtte jo nesten jeg lese litt i din også.. Så, hallo envy Det du beskriver om din kjære, og dine følelser for han! Hehe, det er jo slik jeg er! Savner min med engang vi er fra hverandre! Blæh! Kjørte han til jobb for 2 timer siden, og savner han allerede super masse Jaja, sånn er vel denne kjærligheten da.. Jeg har også en tendens til å være litt paranoid, redd han ikke skal synes jeg er bra nok kjæreste. Uansett om han sier jeg er den snilleste kjæresten i hele verden I går av alle ting ble jeg litt usikker da han fortalte meg at i fjor fikk han i julegave av xn en nintendo wii! Hallo, en NINTENDO WII!!!!!!! Haha, hallo da! Det må jeg leve opp til jul da eller? En WII!! Blir paranoid av det og jeg... Nei huff, nå babler jeg fælt i dagboken din! Hadde bare litt tanker å få ut, og det ble i din dagbok.. hehe Ha en super dag Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. desember 2008 #992 Del Skrevet 4. desember 2008 Envy Så bra å høre at du har det så bra :rødme: Men du har jo noe å feire her inne. 50 sider i Envys dager, det må jo markeres for 50 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #993 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei MissLady! så hyggelig at du tok en tur innom da! =) ja, det er sykt hvor bekymret, glad, paranoid og merkelig man blir når man er skikkelig forelska altså! Sitter forresten her og er überparanoid igjen Æh, den er lei å toppe ja :gjeiper: men hadde de vært sammen lenge? for når jeg og eksen hadde vært sammen i 3 år kjøpte jeg jo gaver til han verdt flere tusen kroner. men det er jo annerledes helt i starten av et forhold, og det skjønner jo gutta å Jeg tror gutten din vil sette mye mer pris på om du kjøper/lager noe personlig til han som betyr noe, enn om du kjøper en xbox til 4000 kr men huff, julegave ja.. jeg har seriøst INGEN ide Jeg ga kjærsten min middag på restaurant til bursdagen hans for 1 mnd siden, så den er liksom brukt opp.. og jeg har seriøst ingen ide, hjelp anyone? Og babling i boken er bare gøy, det den er her for ^^ Ulva: hihi takk, jeg koser meg veldig for tiden :rødme: haha ja, tenkte faktisk på det i går, men har helt glemt å feire! takk for påminnelsen! Gratulerer til meg og mine 50 sider!!! weee, 50 er jo faktisk jubileum! ------------ æææh, nå er jeg i tenkehjørnet igjen Han sa han skulle sende mld eller ringe før jeg begynner på jobb i dag, og jeg begynner på jobb om 50 min, og har fortsatt ikke hørt noe! Av og til så føler jeg at det er bare jeg som tar kontakt jeg ringer jo og sender mlder "hele tiden" og han svarer jo.. men jeg vil at han skal sende først! :gjeiper: Jeg vet jo at han er syk, og sikkert sover og sikkert ikke orker tenke over sånt nå.. men åå! jeg er så redd for at han ikke liker meg ..oxo føler jeg at jeg forstyrrer og maser når jeg sender mlder hele tiden så i dag skal jeg ikke sende mld, koste hva det koste vil! men tenk om han ikke sender mld på hele dagen! da kommer jeg til å dø! aw.. bilen min er herpa å, må på verksted på mandag eller tirsdag, frem til det må jeg kjøre rundt uten å vite hvor fort jeg kjører :gjeiper: i tillegg har jeg fått en diger bulk i bakdøra, som jeg seriøst ikke har peiling på hvor kommer fra ååh.. MEN, fikk mld fra deal.no i dag da, den nye pcen er på vei!! DA skal jeg spille WoW! men nå er det jobbtid.. åå btw, parkeringsplassen min er nedsnødd og okkupert av de andre bilene på plassene rundt i tillegg!! Endret 4. desember 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 4. desember 2008 #994 Del Skrevet 4. desember 2008 Julegave! Det er vanskelig det Men tror jeg har kommet fra til en fin gave, ene kompisen min sa han hadde blitt KJEMPE glad for den... Tenkte på en parfyme som jeg digger, en rar ting til borrmaskinen hans og en stor M&M pose pga en intern spøk ang M&M! hehe Hmm har jeg skrevet dette i dagboken min??? Nei, jeg husker ikke! De hadde vel vært sammen i 1-2 år når han kjøpte den gaven til han... Og vi har vært sammen i 24 dager på juleaften... såh.. Håper han blir fornøyd jeg.. Fikk bursdagsgave av han etter 2 uker (ikke sammen, med holdt på) En stor rød rose og øredobber :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 4. desember 2008 #995 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg og tenkte på parfyme til N, også skal jeg kjøpe sånn barbermaskin, også helt sikkert noe klær. Jeg har så god klessmak i forhold til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 4. desember 2008 #996 Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe! Jeg har allerede fått valgt ut en Tskjorte L har kjøpt seg! Hehe, litt stolt da den er bare RÅ KUL!!!!!!!!! Men tror aldri han hadde kjøpt den hadde det ikke vært for at jeg pekte på den å sa "DEN må du ha!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2008 #997 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) 50 sider Endret 4. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. desember 2008 #998 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Først og fremst: 50 sider Også, siden dere diskuterer julegaver! Det er da virkelig ikke prisen som teller (min økonomi tilsier at jeg må bremse litt), det er tanken. Jeg kjøpte en 1-up tskjorte (fra mario.. nerden som han er) og en queen cd til S, og det er nok perfekt for han, selvom jeg brukte under 400kr på gaven. Det viser iallefall at jeg kjenner han og bryr meg med han interesser, selvom jeg hverken spiller spill (iallefall ikke lenge av gangen) eller liker queen. Så nå gleder jeg meg til julaften for å se ansiktet hans når han åpner den edit: farge på skrift Endret 5. desember 2008 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #999 Del Skrevet 5. desember 2008 *føler seg oversett i sin egen bok* når ble dette en julegavetråd? jeg har forresten ikke funnet ut hva jeg skal gi min. ikke det at jeg trenger å finne det ut heller. jeg er i super-über-kjempedårlig humør!!!!!!!!!! Katta har tråkka på tastaturet og ødelagt facebook, hun har gjort ettellerannet, så oppløsningen er bare kjempebitteliten, jeg klarer nesten ikke lese hva som står der engang Jeg glemte kortet da jeg skulle på senteret i sted, så da måtte man bare dra hjem igjen. parkeringsplassen min er nedsnødd, og jeg har ingen spade, så jeg må parkere i gokk, 1000 mil unna huset. K er totalt uintressert, han ringer aldri, sender aldri mld, han vil ikke spille wow med meg engang OG han kommer ikke i helgen likevel! Jobben truer med skriftlig advarsel. jeg har ikke sovet på 50 timer. Jeg har ikke penger, det er snart jul og alt er bare dritt. Nå skal jeg dope meg ned på sovetabletter så jeg slipper mer av denne dagen. takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. desember 2008 #1000 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg håper for guds skyld du tulla når du skrev det siste der!! Sånn som du har det nå kan det ikke være. Har du noen du kan prate med eller? Familie, venner, psykolog? Og som nevnt før er det bare å legge meg til på msn hvis du vil prate med noen andre.. Masse, masse, masse klemmer til deg!!! :hjerte: Husk at selv om du har en kjip og lei dag, og det føles som om verden er i mot deg, er det alltid noen som tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå