Envy Skrevet 22. november 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ulva: Jeg skal hvertfall ikke löpe ned noen fler gressbakker i löpet av helgen hvertfall, det skal jeg love deg Kospia: Ja, haha, jeg skulle kanskje tenkt meg om 2 ganger :gjeiper: Men nå er man hos kjärsten sin, og da er alt bra! :rødme: Mummi: Hehe, ja, her går det unna i svingene skjönner du, gjelder å fölge med hihi.. men nå er heldigvis alt bra, oxo får man bare håpe dette langdistanseforholdet fungerer da ja, typisk da, klarer å forstue beinet lix, er jo så selvforskyldt å da Takk for gode tanker alle tre liksom-mammaene (btw, jeg skriver på svensk tastatur :gjeiper: ) Endret 22. november 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. november 2008 Forfatter #962 Del Skrevet 23. november 2008 Så fantastisk! Jeg var hos drømmeprinsen min i går :rødme: Og vi hadde det så hyggelig! Først lagde han mat - han er forresten sinnsykt flink til å lage mat! Så satt vi foran tven å spiste.. etter det satt vi egentlig bare å så på tv og chilla.. men så fikk jeg angst og da gikk jeg å satt meg litt foran pcen mens han så ferdig en tennis kamp mellom Björn Borg og en-eller-annen MacEnroe :klø: Var faktisk ganske spennende kamp! Etterpå når angsten var borte å sånn satt vi bare å kose leeeenge og så på en koselig film fra 50-60-tallet Så skulle vi legge oss da, for vi var sååååå trøtte :gjeiper: Det er første gang jeg har ligget oppe med en gutt å bare snakka hele natta :rødme: Det var så koselig, jeg skjønner jo hvorfor folk skryter sånn av det! Vi snakka om alt og ingenting, lo og bare hadde det fint - med hverandre, og kun hverandre I dag morrest måtte han opp tidlig, men jeg orka ikke stå opp, så jeg fikk sove lenger, oxo la han igjen nøkkel til meg! Så søt han er å stoler på meg og legger igjen nøkkel! Da han dro satt han seg ved siden av meg og strøk meg litt på ryggen, før han kyssa meg og dro.. han er så nydelig! Jeg kan bare ikke få nok av han oioi, dette ble klisse-innlegg men det får det bare være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. november 2008 #963 Del Skrevet 23. november 2008 Envy Klisseinnlegg liker vi, og spesiellt når det betyr at søte Envy har det bra og koser seg Enig med deg. Det er herlig å ligge å snakke om alt og ingenting inn i de små timer med en man er "hugtatt" i. Ha en fin kveld Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. november 2008 #964 Del Skrevet 23. november 2008 Å herregud, så herlig, Envy!! Det her fortjener du Og han høres jo ut som en fin og ekte fyr og. Glad på dine vegne altsååå :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. november 2008 #965 Del Skrevet 23. november 2008 ntååh! blir nesten betatt selv her jeg altså Jaaa, det er så kos å ligge å snakke hele natta Min synger om pølser akkurat nå.. men du vet jo hvordan han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 23. november 2008 #966 Del Skrevet 23. november 2008 å så herlig Envy Nå ble "liksom mamma" veldig veldig glad Deilig å ligge å prate sammen til langt på natt da Envy :rødme: Dette fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. november 2008 #967 Del Skrevet 24. november 2008 Heeei Må jo etterlate meg et spor her. Har jo vært på hytten no, og no er jo selvfølgelig data skjermen min ødelagt, og jeg er så sur så sur *hyyl* Fikk bare skomlest det aller første du skrev, og du virket innteressang =) Så jeg skal lese alt når jeg får bedre tid. Jeg er helt stresset no. Er på jobb, og må jo selvfølgelig innom her, men har man vært vekke en hel helg, har man søren med gått glipp av ALT her inne Folk skriver og skriver og skriver, alt går helt i surr for meg Men jeg må bare nødt å løpe, har 3 pasienter som venter på meg. De er så søte. Var nettop hos en dame, og hun eeer så skjønn. Hun vil IKKE at jeg skal gå, så blir hun alltid sånn trist i øynene når jeg må gå fra hun (jeg jobber forresten i hjemmesykepleien) Da var jeg løpt. Hastalavista, eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. november 2008 Forfatter #968 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ulva: mihi, takk, og hyggelig å høre at du er enig :happy: Skorpio: ååå, så koselig, takk takk og ja, han er fin, og ekte, og rett og slett helt perfekt :rødme: Inwe: hihi, skjønner jeg godt Hahaha, jeg er ikke akkurat overrasket nei! ååå, jeg vil at dere skal møte K! Vil bare skyte av han til alle vennene mine Kospia: Tusen takk Jeg kan ikke helt skjønne hvordan jeg har gjort meg fortjent til å ha det så fantastisk bra, men jeg er hvertfall glad for at ting er som de er nå :rødme: TittTitt: Så koselig at du stakk innom! Hyggelig å lese at du har lyst til å følge med vidre i boka! Hihi, men da må du nok regne med en del klisse-innlegg fremover Hvordan ødelagt er skjermen din? ----------------- Det er så rart.. denne følelsen. Det er så deilig å være så glad i noen, og vite at han oxo er glad i :rødme: Å vite at man har en person som vil være der for deg uansett, som godtar deg akkurat som du er. Jeg er så glad jeg har funnet en sånn person Han er bare så nydelig, klarer ikke la vær å smile når jeg tenker på han, ser han, sier eller hører navnet hans. :rødme: Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg kan være så heldig! hihi I natt er han på jobb, og det er ensomt og kaldt i sengen savner han hvert minutt jeg ikke er med han, tenker på han hele tiden. men har det til gjengjeld så umenneskelig godt når jeg er med han :rødme: det er sånn det er å være forelsket ja Nå bør jeg egentlig legge meg.. men det er så kjedelig.. jeg er så yr og glad i kroppen at jeg helst bare vil hoppe og sprette rundt.. eller dra bort på jobben å hilse på Jeg håper bare han har samme følelser for meg da ..men nå er vi jo faktisk kjærster så jeg burde kanskje ikke bekymre meg for sånne ting nå? blir bare så paranoid, og redd for å miste han igjen! Endret 24. november 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. november 2008 #969 Del Skrevet 24. november 2008 Dobbeldate? Du er heldig! Være nyforelska er det beste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. november 2008 #970 Del Skrevet 25. november 2008 Er dere kjærester?? Så hyggelig Åh, jeg vil også være forelska altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. november 2008 Forfatter #971 Del Skrevet 25. november 2008 Inwe: Dobbeldate hadde vært gøy Selv om jeg tror S kunne greid å drive K til vannvidd Jeg vet jeg er heldig, og prøver å ta vare på hvert minste lille øyeblikk :rødme: Skorpio: Jepp, det er vi Hihi, har vært offisielt kjærster i 5 dager nå! hoho! men har jo holdt på å surra i over en mnd da! Dagen kommer nok for deg oxo Skorpio, bare vent og se --------------- Man har vondt i hodet, siden og ryggen i dag! føler meg som ei kjerring på 87 år ass :gjeiper: Har vært på jobb o dag å.. var slit -.- men etter jobb har jeg vært på psykomotorisk fysioterapi, og hun terapauten er så kul! lal ..og etter det var jeg hos kjærstegutten min å spiste middag, vi hadde pannekaker med skinke i, det er sååå godt! Etter middag la vi oss og holdt rundt og kosa og småkyssa lenge :rødme: så gjorde vi andre saker men etter det satte han seg i sofaen og spilte gitar, sånn rolig og fint og sang å sånn, mens jeg lå på madrassen på gulvet.. og det var så fint og han er så flink :rødme: men jeg var trøtt, og rolig, fin musikk hjelper ikke på da altså.. så jeg sovna mihi.. etterhvert kom han å la seg med meg, så vi sov et par timer.. og nå lurer jeg på åssen jeg skal få sove i natt Nå skal Envy ta en paracet og legge seg og kose med katten som ligger ved siden av her og sover og maler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. november 2008 #972 Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, S kan være snill gutt om han bare vil. Og han er somregel ganske så forsiktig om han må de første gangene Du er litt søt! Trodde egentlig du aldri skulle tørre å ha en kjæreste, eller ville det. Sånn som du har løpt hver gang de fikk følelser. Men K virker perfekt for deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 26. november 2008 #973 Del Skrevet 26. november 2008 JUHU, typisk forelska kjærster. Så fantastisk, Envy! Jeg kan formelig se hvordan du smiler mens du skriver. HERLIG! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #974 Del Skrevet 27. november 2008 Inwe: Haha, jeg har mine tvil hihi, nei ikke sant :gjeiper: men han er jo så perfekt :rødme: Mummi: Ja :rødme: Takk for det -------------- Jeg har vondt i magen! Spiste en diger sjokolademuffins på jobb, og rett etterpå spiste jeg typ brownies Egentlig vært skikkelig giddalaus på jobb i dag.. kjedelig der, og jeg hadde ansvaret for et superviktig selskap, og da blir jo jeg så nervøs at jeg bare gjør feil, så har drivi å sølt vin og cognac i hele kveld Etter jeg var ferdig på jobb møtte jeg min kjære resepsjonist en liten 5-minutt før jeg dro da, så han reddet jo kvelden litt i hvertfall :rødme: åååå, at det går an å være så forelska da, tenker på han KRONISK ass.. men er så redd for at han ikke skal like meg Tenker hele tiden på om jeg ikke er bra nok, og om han bare er sammen med meg for sympati =/ åå, jeg er så redd for å miste han På søndag blir det ut igjen med gærningene på jobben :gjeiper: Lurer på når jeg får møte K sånn ordentlig igjen neste gang jeg Håper han har tid på lørdag, ellers blir det jo kanskje ikke før mandag eller tirsdag eller noe ææh, jeg er ikke i noe godt humør nå jeg har lastet ned ny skjermdriver nå da! så om jeg bare får tak i cd'en til wow (som jeg har rota bort) så blir det hvertfall wow på meg da Jeg er redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. november 2008 #975 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke vær redd da lille venn! Du er bra nok for K. Du er bra nok for de fleste. K har nok sett det han og. Tviler på at det første forholdet hans er et sympati forhold. Så han er nok like forelska som deg, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 28. november 2008 #976 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, du må ikke være redd Han er nok sammen med deg fordi du er unik for han og at han liker deg. Og det virker jo det som også, utifra slik du skriver Har du opplevd kjipe forhold før, at det er grunnen til at du er redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. november 2008 #977 Del Skrevet 28. november 2008 Bare innom for å ønske deg en god helg Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 28. november 2008 #978 Del Skrevet 28. november 2008 God helg Envy, håper kjærligheten blomstrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. november 2008 Forfatter #979 Del Skrevet 28. november 2008 Inwe: naaaw, men det er bare så vanskelig å tro at jeg kan være så sinnsykt heldig TittTitt: ja, håper jo det da han er bare så utrolig bra! Nei har bare hatt 1 forhold før jeg, og han var jeg sammen med i 3,5 år.. så har vel ikke noen dårlige erfaringer på det punktet heller.. det er vel kanskje nettopp det, har jo nesten ikke erfaring med dette, for eksen ble jeg sammen med da jeg var 15, og da var liksom alt så mye enklere enn når man er 20 :gjeiper: Ulva: Takk det samme ulva! Kospia: Tusemn takk for det, og det samme til deg Her blir forsåvidt helgen fylt opp av jobb og fyll med kollegaene.. ser ikke drømmeprinsen før på mandag -------------- i kveld har K vært hos meg :rødme: Overrasket han med hjemmelaget lasagne til middag Vi har hatt det så koselig i kveld, snakka masse, og kosa masse Han er så fantastisk! ååå :rødme: Jeg skulle ta en røyk i sted, oxo ble han med ut, oxo var det rim på gelendret på verandaen, og da skreiv han forbokstaven i navnet mitt på gelenderet :rødme: og da spurte jeg om det var * for ***** ? og da svarte han ja på en sånn søt måte Jeg er så glad i dag at jeg kan ikke få sagt det nok, hjertet mitt hopper og spretter som en jojo! I dag har jeg klart å være litt mer meg selv oxo! Har tenkt en del på det, og det var jo meg han forelsket seg i, så da er det jo meg jeg skal være aaaw Nå ser jeg han ikke før på mandag han skal flytte i helgen men gleder meg til mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. november 2008 #980 Del Skrevet 28. november 2008 GOD KVELD, ENVY Selv om jeg blir litt sjalu når jeg leser om dere, så blir jeg aller mest glad! Det er så deilig å lese når noen har det så bra, etter å ha hatt det så kjipt! Og selv om jeg ikke hører deg, så ser jeg hvor forelska dere er på måten du skriver, og det er så koselig! Håper ikke han skal flytte langt da? Selvfølgelig er det deg han er med. Han ble jo ikke sammen med venninna di, eller Jessica Alba eller noen andre. Det er deg, så da må du jo være bra nok! You seeee? Sov godt, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå