Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fy faaaaaaaaaaaaaen!!! AUUUUUUUUUU!!! :spy:

Dette er det nest fyllesjukeste jeg har vært noensinne tror jeg, blir mer kvalm av hver minste bevegelse :sad: Jeg var på fylla med jobben i går jeg, det var jo jævli lurt! Sku kjøre bil og være edru.. men så skulle jeg bare ta 1 drink da for å holde de andre med selskap, akkurat som de trengte selskap.. og det ble så mange enheter.. feste med folk med rævva full av pengervettu, ble jo skjenket under bordet så det holdt..

kill me someone, PLEASE!!!!

hvertfall, når jeg kom hjem i natt la jeg meg på senga mi mens jeg hørte på hjerteslagene mine og var sikker på at jeg var i ferd med å dø. så hørte jeg noe tok i døra.. "hva faen" tenkte jeg.. og der sto venninna mi som nettopp har flytta "jeg finner ikke veien hjem jeg" sier hun med spy over hele jakka.. great! Da var det bare å få henne inn og sende henne på dass.. der ble hun jo værende en time eller to mens jeg satt på stua og prata med hu ene i tlf.. GAWD, for en natt! :sad:

så la jeg meg 8 i morrest og våkna halv 12, da var jeg så kvalm at jeg ikke kunne røre meg :( skjønner ikke hva vi drakk forno spymiddel i går ass :(

og jeg skal på date i dag!!!! :grine: Føler meg jo veldig fresh og opplagt til å dra på date jeg som har sovet 3,5 timer :sad:

greia er at da vi var ut på fredag traff jeg en :) han så søøt! OG jeg har ikke hatt sex med han fordi jeg tenkte at jeg ville ikke at han skulle stikke av fra meg :) ettter det har vi sendt mlder og ringt hverandre hele tiden, og i dag skal jeg til han :fnise: gleder meg til å møte han igjen!

Håper bare jeg blir litt bedre form snart.. var nemlig på vinfylla på freddan, så har ikke spist siden torsdag i tillegg, hvilket ikke gjør situasjonen noe bedre.. skal på bensinstasjonen etterpå å spise pølse :Hehe:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Envy :kose: slike fester kan ta på ja

Håper du snart blir bedre, og at du er frisk og opplagt når du skal møte han med stor H.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk daten? Oppdateringer :) forresten skikkelig fylla to dager, i tillegg til vinfylla en av de, har en tendens til å gjøre akkurat det med folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

assa.. før jeg sier noe annet må jeg gjenta statusen min på face: Envy er en totalt, komplett, lettlurt, blåøyd og naiv IDIOT av en amøbe >.<

dagens sang:

Kospia: ja, sånne fester tar virkelig på :gjeiper: føler meg ikke 100% enda i dag engang jeg! hehe.. ble jo bedre utover dagen i går da!

Skorpio: Takk, det trengtes :(

Inwe: Oppdateringer kommer :) ja fytti katta, skal bli LENGE til neste gang jeg rører alkohol, og det skal ikke være vinfaen :sad:

-------------------------

hvorfor lar jeg meg lure hver gang?

Det gikk IKKE bra i går :( Vi hadde det kjempehyggelig først, prata masse og så på tv og bare slappa av.. og han var kjempesøt og kalte meg prinsessa si og lille venn hele tiden ^^ men så da skulle vi legge oss.. og han begynte jo selvfølgelig å klå.. og jeg kryssa beina som best jeg kunne fordi jeg IKKE skulle ødelegge dette med sex.. men jeg klarer jo ikke å krysse beina i hele evigheten heller, og han begynte å spørre hvor lenge jeg skulle vente med sexen, 2-3 år? åh :( så jeg gikk med på det da.. hele natta :lur: men så skulle vi sove da, for han skulle jo på jobb før sola rekker å stå opp om morran.. men da vi skulle sove fikk jo jeg da selvfølgelig angstfaen!! :klaske: så ja, der lå jeg å skalv mens han ikke visste oppned på hva godt han kunne gjøre for meg.. jeg ba han et utall ganger glemme at jeg var der å bare sove.. men det skulle han ikke da.

-- hvilket resulterte i at han var furt i dag morrest.. nå svarer han ikke på mld.. hvorfor finner jeg alltid idioter?

nå skal jeg på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Å, det var dumt å høre at det endte så dårlig :( Hva er det med gutter og ikke svare på meldinger? Så jævla frustrerende og FEIGT altså..

Lekse til neste gang: Ikke overnatt. Dra etter et par timer. ;) Hehe

Håper neste gutt blir bedre for deg -- det fortjener du! :hjerte:

Stoooor klem & masse kos fra skorpionen din :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter kan virkelig være noe herk altså, lille Envy! Lure deg slik altså! Han skulle hatt en skikkelig smekk midt i! :kjefte:

Lørdagen skal bli fyll og morro på høyt nivå! Og da skal vi dra et sted uten alle dissa kjekkasene og bare kose oss :)

edit: skriveleif :fnise:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg "mumme" litt for deg, Envymor. Kan du se sammenhengen mellom at du gikk med på det du i utgangspunktet IKKE ville, bare for å tekkes eller gjøre han fornøyd, og det at du fikk "angstfaen" da du skulle sove. Neste gang skal du ha mest respekt for deg selv, og minst for hans ønsker, foreslår jeg.

S T O R :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant Inwe, takk for at du sa ifra :):hug:

Orker ikke å skrive så mye nå, men som sagt blir jeg borte en stund. Er innlagt på sykehuset en liten stund.. det går bra, trenger bare litt ro og fred rundt meg :)

Akkurat nå er jeg på perm hjemme hos mor og far for å spise familiemiddag :jepp:

Jeg kommer sterkere tilbake så fort jeg kan og orker!

:hug: fra meg til alle dagboksnokerne mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene på psykiatrisk avd

Takk for klemmer og koser og :kose: dere :)

Tenkte jeg skulle skrive litt om hvorfor det ble sånn og om dagene mine på psykiatrisk. Mulig det blir mye og langt, men skriver mest for min egen del, trenger liksom å få ned litt på "papiret" nå merker jeg, så får den som orker henge med ;)

-

Det var onsdag morgen. Jeg hadde ikke sovet på 4 døgn og angsten hadde stadig plaget meg mer og mer. Jeg hadde vært på jobb dagen før, var mildt sagt utslitt, og totalt uten søvn, men til gjengjeld fyllt opp av bekymringer og tanker. Det var en fyr. En idiot. Jeg skjønte ikke hvorfor han ikke ringte meg tilbake, hvorfor han ikke tok kontakt. det gjør vondt selv å skrive om det nå. Jeg ringte han da.. Og han tok telefonen, kom med masse dumme unnskyldninger og sa han visste jeg kom til å spørre om det. Jeg var såret og sint, satte på musikk, da fikk jeg mld fra naborommet om å skru ned. Jeg ble enda sintere og kastet mobilen i veggen før jeg gikk ut å tok en røyk.

Røyken var visst ikke nok til å roe meg ned.. da jeg kom inn gikk jeg rett i kjøkkenskuffen. Der fant jeg M's fruktkniv. Gikk å satt meg da.. somla litt, rispet først litt på leggen.. Så skulle jeg bare rispe litt på armen oxo da, jeg var så sint og frustrert. Før jeg visste ordet av det hadde jeg laget et dypt kutt og hudet spriket liksom til hver sin side før det begynte å blø. Det tok noen sekunder før jeg faktisk oppdaget hva som hadde skjedd, jeg hadde vært i en slags blackout mens jeg gjorde det. Da det begynte å blø og jeg skjønte alvoret ble jeg livredd og gikk å vekte M, som snart skulle på jobb. Jeg hylte og hylte, trodde jeg skulle gråte meg tom for tårer.. M holdt en klut rundt såret for å stoppe blodet mens vi satt der.. etterhvert greide jeg å roe meg og ringe legen. Fikk komme på legevakten med en gang, hvor jeg etter å ha kjørt bil ned dit, roet meg ned.

Jeg satt vel på legesenteret å ventet i ca 1,5 timer mens legen var litt frem og tilbake samt noen sykepleiere. Etter konsultasjonen bestemte legen at det var best om jeg dro på sykehuset. Det kom en taxi å kjørte meg de 4 milene til sykehuset, hvor jeg ble satt av på feil inngang. Så der gikk jeg inn i hovedresepsjonen i 11-tiden med fremdeles blødende arm å spurte om hvor jeg skulle mens en annen taxisjafør sto å forstyrret damen i luken ved å mase over skulderen på meg om et føkkings barnesete.. :glare:

Etter en kort stund kom en securitas og kjørte meg til riktig avdeling. Her kom jeg sliten og forkommen inn i en ny resepsjon - riktig resepsjon. Fikk beskjed om å sitte å vente et par min. Så jeg, i bare en rosa pysjbukse og ei utapåjakke, gikk å satt meg helt til en ung, kjekk fyr kom å spurte om det stemte at jeg heter _____ .. Jada, det stemte jo, og han skulle følge meg til avdelingen min. Haha, jeg følte meg passe dum, usminket, oppkuttet, ikke skikkelig påkledd og generelt fæl :gjeiper:

Vi kom opp til Syd 3 Vest som skulle bli "hjemmet" mitt en periode fremover. Jeg fikk snakke med en lege og en psykologisk sykepleier nesten med en gang og de begynte å snakke om at "etter noen dager skal du få lov til å gå ut med følge" osv. Jeg skjønte jo ingenting, jeg som trodde jeg bare skulle på en liten konsultasjon ble jo innlagt.

Jeg fikk eget rom og masse god støtte og hjelp. Første dagen sov jeg nesten hele tiden, var bare ute for å få med meg måltider og en røyk her og der. Jeg fikk masse besøk de fleste dagene jeg var der, av både familie og venner som ville hilse på.

Det å være innlagt på psykiatrisk er litt spesielt. det er ikke det samme som å være på en vanlig sykehusavdeling. På psykiatrisk er de veldig, veldig strenge. Man kan ikke ha noe på rommet som man kan skade seg selv med, tilogmed ledninger på ladere osv tar de å låser inn i et skap. Alle poser ble låst inn i det samme skapet, og kl. 22.00 forsvant også mobil og laptop inn i samme skapet. I stua var ingenting laget av glass, alt av vaser, kopper, glass og bilder måtte være laget av plast. Tilogmed speilet på badet på rommet mitt var laget av et annet materiale. De må jo være forsiktige så man ikke kan skade seg selv, på en slik avdeling.

Dagene gikk og helgen gikk. Det var jo på en måte veldig godt å være der syns jeg. alt var lagt til rette, det var rolige omgivelser, faste måltider og snille mennesker. Hjelpen var i umiddelbar nærhet og man fikk time hos lege, psykolog eller fysioterapeut hver dag. Utover legetimer og måltider gikk tiden mye med til å spille kort med de andre pasientene og sykepleierne, lese aviser og bøker eller løse kryssord. Det var tilogmed en medpasient som var litt eyecandy der :lur: hihi.. ikke for det, det var nok av unge leger og annet personale som var litt eyeandy :fnise:

Jeg føler meg mye bedre nå, men trengte nok disse 5 døgnene til å få tilbake litt ro i sjelen. :) Merker at jeg er endel roligere nå, men skal få oppfølging hos psykolog og psykomotoriker nå, og det er virkelig godt å vite at man har noen å hendvende seg til når det topper seg, selv om jeg allerede har lært en del nyttige avspenningsmetoder som jeg kan bruke når ting er vondt og vanskelig.

Jeg er fortsatt trist og lei meg, og redd og anspent stort sett hele tiden, men fremtiden ser i hvertfall ikke helt svart ut lenger nå da, jeg finner faktisk nyanser av grå innimellom ;)

-

Noen som fortsatt henger med? Om det i såfall er det vil jeg anbefale de få det måtte være om å se filmen Himmelfall. Jeg identifiserer meg ofte med rollen til Maria Bonnevie i den filmen.. (selv om jeg til dags dato ikke har puttet tennisball i munnen for å dø ;) ) Det er en film som representerer psykisk helse veldig godt på mange måter, synes jeg hvertfall... :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Envy, lille deg. Jeg har så lyst til å klemme deg. Og kjenne deg. :hjerte: Håper du aldri gjør det der igjen, det kunne gått mye verre! Vil ikke høre ut som morra di, men nå ble jeg faktisk redd.

Det er godt at du fikk slappet av litt og roet ned kroppen og sinnet litt på et sykehus. Lykke til videre, håper du blir lykkelig snart :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søte, snille Envypia...nå fikk jeg masse tårer i øynene her :tristbla:

Så vondt du må ha hatt det :kose:

Jeg er utrolig glad for at du får den hjelpen du trenger nå,hvil deg og ta den tiden du trenger. Du har drevet rovdrift på deg selv alt for lenge Envy.

Glad for å se at du har humoren i behold, det er bra :tommelsmil:

Ønsker deg alt godt :kose::hug::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: søte Envy

Så trist å lese hvor vondt du har hatt det :troest: Men veldig bra at du får hjelp. Er enig med Kospia i at du har drevet rovdrift på deg selv lenge nå.

Kan ikke komme på besøk med blomster, men her har du en bukett fra meg :roser:

Og en varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Envymor! Er lei meg når jeg leser at du har det så vondt. Vi tuller og tøyser masse her inne, men jeg har jo skjønt at du balanserer på en tynn egg noen ganger. Så det var godt å høre at du får hjelp nå. :Nikke:

Skikkelig Bamseklem fra meg! :klem1:

...og så liksom jeg kommer på sykebesøk til deg nå: :roser:

Bare drueposen som mangler. Cheer up! :)

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for blomster, klemmer og varme tanker jenter - det kommer godt med :hug::)

----

akkurat nå! Akkurat nå er det vondt inni meg. Akkurat nå er jeg redd. Akkurat nå tenker jeg alt for mye. Akkurat nå vi jeg bare visne hen, ubemerkelig.

redd, redd, redd .. gah, er så lei av det! Er så lei av å bekymre meg så fælt, av å være konstant anspent..

Men, når alt det er sagt så skal det oxo være sagt at jeg har det mye bedre nå enn forrige uke da :jepp: Det fysiske såret er nesten grodd, og det psykiske såret blir stadig bearbeidet av mange gode energier i livet mitt! :hjerte:

egentlig, når man ser bort ifra angst og psykiske smerter som kommer og går har jeg det faktisk veldig bra nå ^^ Er sykmeldt en uke til, så får jeg hvilt skikkelig ut, i tillegg til at jeg skal på EEG neste torsdag å sjekke hjernen min med elektriske duppedingser på sykehuset :redd: MEN, det var ikke det jeg skulle si.. jeg har fått meg pusekatt!!!! :rødme: Hun er verdens vakreste lille skapning, svart og hvit med rosa snute, bittelita pusefrøken på 2 år. og og og, hun heter SMULA! :biggrin: er ikke det søtt? :jepp:

Var å hentet henne på FOD på onsdag, så jeg har hatt litt å henge fingrene i her hjemme :fnise: Ikke for det, hun er ei veldig snill lita jente, det har ikke vært noe syting eller noe som helst! Hun går stort sett rundt å maler og koser og er snill og go :klem: Hun fant seg veldig for til rette her, og hun sover i senga til mamman sin hver natt! :Hehe: hihi

Nå er jeg trøtt gitt.. men tør ikke legge meg enda.. surre litt mer på kg først :gjeiper:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...