Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #821 Del Skrevet 31. august 2008 Er det TOO svensker?!??? Det hadde ikke jeg fått med meg :klø: Hmm, den kjolen var hvertfall ikke helt meg.. Liker ikke så godt sånn stil. Hvordan gikk treningsøkta da? Jeg har gått tur med hunden og en venninne i TRE timer i dag! I'm proud Hug from your thug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 Forfatter #822 Del Skrevet 31. august 2008 hehe, det er TOO svensker jeg vanker med på jobb ja, fordi han ene jobber på avdelingen min, mens han andre jobber på en annen avdeling.. men de er kompiser da,.. men liker ikke begge sånn sånn... tror egentlig ikke jeg liker noen av dem sånn lenger :klø: De er liksom så.. BAH!! Teitinger Har ikke sjans på dem uans.. har ikke sjans på noen egentlig.. men jeg gir faen, jeg har trening og jobb å konsentrere meg om.. Treningen gikk kjempefint, tok rygg og bein, og det var helt herlig å være tilbake på trening altså Så koselig å gå tur :-D Er så godt å gå sånn, spess med hund.. blir liksom ikke det samme å gå uten til deg thug'en min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #823 Del Skrevet 31. august 2008 "Har ikke sjans på noen"?????! NÅ tuller du vel! Du skjønner at når JEG sitter her og fargelegger og redigerer teksten for at du skal synes det ser fint ut, da skjønner du vel at du gir ut et bra inntrykk? Og jeg har ikke engang sett det deilige trynet ditt! Og det har jo virka i tidligere innlegg som om gutta faller som fluer for deg! :dåne: Men gjør som du sier da vel, fokuser på deg selv og tinga dine, så kommer de nok diltende etter deg snart skal du se! Nei, det er herlig å ha hund. Takker henne for at jeg får meg luft og mosjon, og for de killerdeilige lårmusklene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 Forfatter #824 Del Skrevet 31. august 2008 Haha, riktig det Skorpa. det har jeg ikke :gjeiper: Jeg er rett og slett ikke pen nok Men får trene hardt og spise sunt i et par-3 år så kanskje det hjelper litt da Skulle ønske jeg hadde de magemusklene jeg hadde før Det er ikke gutta som faller som fluer, det er jeg som er flua hver gang tror jeg da.. heheh.. men men men.. problemet er det at jeg har fått vite at venninna mi og han andre svensken sov sammen i natt!!! :sjokk: og hva er sannsynligheten for at de ikke rørte hverandre? Hun sa til meg at de så på film, men det er jo den gamleste unnskyldningen i boka XD mao, det kommer til å bli så jæææævli kleint på jobb nå.. altså en ting er å knulle randomly rundt i FYLLA.. men etter JOBB? Blir nok ikke noe fest på meg i helgen, det der vil jeg ikke være med på, kjenner jo bare de 2 svenskene og venninna mi av de som skal dit.. og han ene har jo bursdag, da sier det seg jo selv at jeg ikke kan henge meg på han for å ha noen å snakke med.. og hvis venninna mi og han andre skal "drive med ting" er jo de opptatt.. sååeeh.. PINLIG greie jeg ikke skal delta på og være 1000'e hjul faen tenker a med da? ETTER JOBB??!! Tilogmed tøse-envy går ikke SÅ langt! O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2008 #825 Del Skrevet 31. august 2008 Det handler ikke om å være pen vet du. Det handler om å ha selvtillit! (kommer fra hu som skal operere nesa si i morra ) Hva skjedde med avataren din? Så uvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 31. august 2008 #826 Del Skrevet 31. august 2008 ...og der var Envy- den lille gråteferdige kaninen - historie, og vi fikk Envy- tegnefilmberta. Eller ...? Var jo fin avatar, men uvant som Skorpio sier. Venner meg nok til det! Det høres ut som en oppskrift på å gjøre livet vanskelig for seg selv å begynne å ligge med en du jobber sammen med. Hm. Skikkelig rot. Men du er vel ikke avhengig av å kjenne noen som du kan holde i lanken hele bursdagsfesten igjennom? Det kommer sikkert noen andre folk som du blir kjent med!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. august 2008 Forfatter #827 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Skorpio: Jeg ER pen.. sånn helt egentlig.. derfor skjønner jeg liksom ikke hvorfor .. sikkert fordi hele norge syns jeg er tøs (og tydeligvis sverige oxo :gjeiper: ) Problemet mitt er at jeg ikke føler meg pen NOK avataren er midlertidig.. tror jeg .. haha Mummi: Det er characteren min i WoW det der ^^ jeg er en bloodelf hunter! Ja, jeg fatter virkelig ikke hva hun driver med, og hva han driver med og hva som egentlig skjer, skal ta meg en skikkelig snakke-bak-ryggen-prat med svenske nr 1 på jobben i morgen Jo.. jeg vil jo ikke sitte alene i et hjørne å se dum ut, da kan jeg hvertfall se dum ut med noen problemet er jo at det kommer til å være 5 gutter og 3 jenter, og alle guttene er svenske oxo sitter jeg der da, og er stygg =/ Endret 31. august 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 31. august 2008 #828 Del Skrevet 31. august 2008 Jo.. jeg vil jo ikke sitte alene i et hjørne å se dum ut, da kan jeg hvertfall se dum ut med noen problemet er jo at det kommer til å være 5 gutter og 3 jenter, og alle guttene er svenske oxo sitter jeg der da, og er stygg =/ Det er helt sikkert noen av de andre som kommer der som du kan prate med Envy Bare trå til det, kan jo være at de er riktig så hyggelige også Og du...jeg er sikker på at du er nydelig jeg, og ei super jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 1. september 2008 Kospia, Joda jøss, svenske keger har en tendens til å være trivelige mennesker men det ordner seg nå! hehe takk for det! -------------- Snakka med venninna på jobben i dag, og de hadde faktisk sitti i hver sin sofa å sett film.. eller rettere sagt, hun hadde sett film mens han hadde snorka i den andre sofaen NÅ slapp jeg å bli distrahert.. hvorfor holder folk kjeft helt til jeg begynner å skrive her inne på kg..? Husker ikke hva jeg sku si jeg.. anyways, .. eh.. jaah.. Flyttingen er i gang da, fikk nøkkel i dag men jeg MÅ på ikea asap!!! <-- HVOR søt var ikke den smileyen?! det var temaskifte ja.. lol.. åå, jeg skal til dyrlegen å avlive mine to ørkenrotter i morgen.. føler meg helt rotten innvendig.. syns det er så urettferdig at livet dems skal måtte ende fordi jeg skal gå vidre med livet mitt Stakkars små, de er jo helt uskyldige, hvorfor skal de måtte dø?? ='( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 1. september 2008 #830 Del Skrevet 1. september 2008 åå, jeg skal til dyrlegen å avlive mine to ørkenrotter i morgen.. føler meg helt rotten innvendig.. syns det er så urettferdig at livet dems skal måtte ende fordi jeg skal gå vidre med livet mitt Stakkars små, de er jo helt uskyldige, hvorfor skal de måtte dø?? ='( Du vet ikke av noen som har lyst på ørkenrotter da? Event. kan du jo sette opp en lappe på butikken? Håper det ordner seg Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 1. september 2008 #831 Del Skrevet 1. september 2008 Kan gi dem bort på finn.no? Envy da, er rålekker! Også har du en søt personlighet! Gi deg selv litt mer cred baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #832 Del Skrevet 1. september 2008 Alle sier "gi dem bort" bla bla, det gir meg bare enda mer dårlig samvittighet fordi de er nesten 3 år gamle, med andre ord vet jeg at ingen ville tatt de uans,.. har hørt med ei venninne og eksen lix.. æsj, jeg føler meg som en kaldblodig morder, men det er ingen andre løsninger, PRØV Å FÅ NOEN TIL Å OVERTA DYR SOM SNART KOMMER TIL Å DØ SELV OG SE HVOR LETT DET ER!! Serr, jeg kan bare legge meg ned å dø med dem, sånne onde mennesker som meg fortjener ikke å leve! Det er så urettferdig at de må dø.. og i tillegg sitter jeg der å betaler for å få dem drept, som å gå til en hitman jo.. ='( Jeg er paganist, hvilket gjør dette enda vanskeligere for meg.. det er så grusomt, jeg har så vondt overalt inni meg, jeg fatter ikke hvordan jeg kan gjennomføre dette! Stakkars små dyr, de har ikke gjort noe galt, de bare lever, jeg gråter og gråter, det er så forferdelig vondt, jeg tror ikke jeg kan leve med meg selv om jeg gjennomfører dette, bare det at jeg planlegger det får meg til å føle meg som en .. jeg vet ikke.. jeg klarer ikke tanken på at om bare litt over et halvt døgn er de dømt til døden, og det er jeg som har dømt dem..................... ='( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #833 Del Skrevet 1. september 2008 hvorfor er vi mennesker så onde? når ble vi utpekt til den guddommelige rase? hvorfor skal jeg kunne avgjøre om noe skal leve eller dø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. september 2008 #834 Del Skrevet 2. september 2008 Nå er det gjort? Du får ha en fin begravelse synes jeg... Husker når noen av kattungene våre ble dødfødte, vi sang og hold tale, hele pakka Det hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. september 2008 #835 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan gikk flyttinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. september 2008 #836 Del Skrevet 4. september 2008 Hei Envy Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 5. september 2008 #837 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) avataren er midlertidig.. tror jeg .. haha Mummi: Det er characteren min i WoW det der ^^ jeg er en bloodelf hunter! Sånn går det når du menger deg med uvitende kjerringer! Bloodelf hunter, du! Er antakelig bra jeg ikke driver med WoW, jeg har mer enn nok med å henge med i livet mitt og følge med på livene til dere andre her inne, om jeg ikke skulle besøkt en fantasiverden også! Hjelp! Håper du får en strålende festlig helg! Edit: rette smiley Endret 5. september 2008 av mummi53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. september 2008 #838 Del Skrevet 5. september 2008 Hei kjære Envy! Så utrolig trist å høre om rottene dine --- vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Er ikke lett det der, men jeg ville gjort som nevnt tidligere gitt de bort finn.no. Tror ikke du får solgt de hvis de er så gamle at de snart dør uansett, men er nok noen som vil ha dem for det. Rotter ikke så vanlig å ha som kjæledyr her til lands vet du. Ellers håper jeg alt er bra med deg, og håper du får en superfin helg (tross eventuelle dødsfall). Stoor klem skorpio som er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. september 2008 Forfatter #839 Del Skrevet 7. september 2008 Hei folkens Takk for masse lykkeønskninger og hilsner i boka, i like it, and u knoow it ------------- For å besvare spørsmål så er nå rottene i rottehimmelen og jeg har funnet meg til rette med det, da jeg faktisk ikke hadde hatt mulighet til å gi dem en god alderdom uansett.. Når det gjelder flyttinga er jeg godt i gang mangler bare seng og klesskap, hvilket kommer på plass i morgen! jeg er sjukmeldt fra jobb nå. Fredag var den verste dagen jeg har hatt på jobb noensinne, jeg ble tvunget til å jobbe 7 timer overtid, i tillegg til at jegf ikke fikk lov til å spise i det hele tatt i løpet av hele dagen, dvs. 12 timer uten mat, fikk såvidt røykepause.. skikkelig dritt.. men på den lyse siden fikk jeg jo stå i baren, og det var sykt morsomt, lærte å mikse drinker å sånn, og gjestene var såå kule! XD thæhæ.. vel anyways.. var på fest med svenskene i går, det var gøy. husker egentlig ikke så jævla mye, men det var masse stuk, alkohol og hasj inn i bildet XD mer vil jeg ikke fortelle, fordi jeg skal ikke jinxe noe ..men kanskje jeg forteller senere Hahaha, lættis, jeg fikk en glo på øyet i går føler meg dritsexy med svimerke i øyekroken :gjeiper: det var så mye stuk ass, går ikke an å fortelle alt engang.. men herregud det var gøøy!! Jeg har forresten ikke internett for tiden, er derfor jeg skriver så sjelden! hehehe love Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #840 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Så bra du har hatt en fin helg da Haha, og du som var ferdig med svenskene!? Hvaa betyr stuk? Ah :dåne: -- du kan så mange ord jeg ikke vet om Envy! Hoho! R.I.P rotter Endret 7. september 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå