Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøsses, så mye liv har det ikke vært i boka mi på flere mnder! :bukke:

Inwe: Nei du sier noe..

Skorpio: Kan ikke du sende meg en pm med hva du heter på face, så kan vi snokes der? :) Det ene bildet ligger ute der, det andre bildet er fremdeles under opp-pussing ;P

Mummi: Takk takk! :juhu: endelig ordner det seg!

Du er da overhodet ikke innpåsliten! Koselig at du finner boken min spennende, jeg må jo innrømme at livet mitt er innholdsrikt for tiden :fnise:

Når det gjelder boden så var det veldig fint å få et annet perspektiv på det, og jeg skjønner jo selvfølgelig det.. men av og til må man komme til et slagt kompromiss på halvveien når man har så vidt forskjellige meninger om saker og ting. Nå er det jo faktisk bare 2 uker til de er kvitt meg! ...og jeg har jo ikke bestemt arbeidstidene mine selv..

J-byen er egentlig ikke en by XD det er tettsted som snart blir by! :jepp:

nei, jeg liker ikke at sjefen kysser meg, han har kone og barn!

Kospia: Ja, det var nok det han visste! Men han sender litt miksede signaler, fordi han flørter med meg hele tiden, men med en undertone som tilsier at han bare tuller.. men likevel blir jeg litt mistenksom til tider! :lete:

Skorpio: Ja, mummidamen er en smart dame! :)

:klem:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på musikk som minner meg om russetiden!! :tristbla::skaal: :juhu: :digge:

Savner det ass!

Anyways.. Ble ikke noe kino på meg i dag, da jeg og M kom til kinoen en halvtime før filmen begynte var det utsolgt O.o og vi gadd ikke dra til oslo :sur:

Så da hang vi rundt i lille byen da, som så mange ganger fra før.. XD Var koselig, vi snakka masse, og M åpnet seg mye mer enn vanlig, hun er ikke så glad i å slippe folk innpå seg tror jeg, men hun har det ikke så greit for tiden!

Ikke mye nytt altså.. Jeg skulle ønske jeg skjønte noe.. skulle ønske jeg visste.. skulle ønske jeg turte! Eller jeg vet ikke, jeg har så mange, men likevel så få.. Tenker på så mange, og bryr meg om så få.. Ja jeg snakker om gutter :gjeiper: K er ofte innom tankene mine fremdeles, tilogmed P er innom en gang i blandt! :overrasket: Hvorfor er jeg sånn? L tenker jeg overraskende nok ikke noe på :lete: hmm..

men A derimot.. ååwh, han kom løpende bort å ga meg klem da jeg kom på jobb i går :rodme: Oxo fikk jeg laaaang klem på begge kinnene da han skulle dra, oxo avtalte vi når sees neste gang :fnise: vi fant ikke ut no da, og plutselig ble det kaos så jeg måtte jobbe.. men når man jobber på samme sted sees man jo snart uansett! :jepp: hmmmmm

OH, men gjett hvaa! Jeg har fri i morgen! Var 100% sikker på at jeg skulle på jobb 17.30, men det skulle jeg ikke! Så da skal jeg ut å shoppe med mamman min i stede! :) Jeg ble lovet bukse! ^^ Tror det blir veldig koselig jeg!

Jeg er glad :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅNEI!!

:( Visste ikke at den var på spillelista engang.. men den gjør meg tristest! O.o Minner meg om tiden min i second life.. jeg hadde det mye gøy.. vet det er absurd, men av og til savner jeg menneskene der.. selv om jeg selvfølgelig er glad jeg kom meg ut av det!! Jeg har det jo 1000 ganger bedre nå enn den gang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Gratulerer med fri i dag, det er så utrolig deilig når man blir overrasket med en fridag!! :juhu: Kanskje du skal bruke den til bare å slappe av (bortsett fra shoppingen da :shoppe: ), men jeg foreslår at du tar deg noen timer hvor du bare slapper av og koser deg. Ta et bad om du har, tenn stearinlys, hør på musikk du liker (ikke som den sangen over her) ta ansiktsmaske, barber deg her og der, skrubb og smør inn føttene dine osv. Du fortjener det nå altså. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi, takk Skorpio! :) Var ganske deilig med en fridag ja, selv om jeg ikke føler meg særlig produktiv i dag =/

Noe bad ble det ikke tid til, ikke solingen jeg hadde store planer om heller! O.o

---------------

Ufattelig trøtt..

Var koselig å shoppe med mamman sin i dag da :jepp: Fikk en diesel bukse til 1300 kr :sjokk: sånn baggy med strikk nederst! :) Oxo fikk jeg søteste red label t-skjorta med kattepuser på :jepp:

Fant et par sykt kule björkvin hettegensere for gutter, de var så rå!! Hadde så lyst på, men de kostet typ 800 kr!! :overrasket: Fikk holde med det jeg fikk! Tror jeg skal fortsette å handle på Carlings altså, dyrt, men sinnsykt kul stil :-D

Kjørte mamma hjem og chilla et par timer før jeg dro ut igjen og møtte venninne A :) Vi satt på stamstedet å drakk kaffe før vi dro å råna litt rundt i bilen minsin :hjerte:

Sinnsykt mye kule biler ute på veien ass, gleder meg til jeg får råd til å style min litt å! *stolt*

Jeg tok meg selv i noe i dag! Satt på en kebabsjappe med A og et par kompiser av henne.. og hvorfor i helvette fikk jeg lyst til å krype opp i armkroken på han ene å kose? :forvirret:

.

Jeg vil på hove.

.

:hjerte: Svensk

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He held my hands. He held around my waist. He hugged me. He looked into my eyes. He smiled at me.

He :hjerte:

..and I...

and oh.. :forvirra:

Tenker på han kronisk da! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Envy

Det er så moro å lese i dagboka di, sitter å humrer og :ler: og kjenner med igjen i så mangt.

Enkelte ganger tenker jeg...å dette er skikkelig fjortis :ler::fnise:

Ønsker deg en riktig fin dag :klemmer: (du kan få være den med sløyfe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlings er en finfin butikk ja! Deilig med nye bukser! Jeg har akkurat shoppet vilt på nettet :)

Piiip,piip,piiip *duften av nybakt brød*

Kos deg på frikvelden din da!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kospia: Hehe, godt å høre at jeg kan underholde ;P

Når det gjelder fjortis.. veeel.. jeg ser den, at det kan virke sånn i boka. Men her inne er jeg anonym, og det er godt å ha et sted hvor man ikke behøver å være så seriøs. Folk flest sier at jeg er moden for alderen, jeg har vært gjennom mye, og lagt mye bak meg. Derfor vil jeg leke nå, og ha det gøy, fordi jeg hadde 2 år av ungdomstiden min hvor jeg oppførte meg som jeg var 50.

men likevel, jeg er en vanlig voksen, ansvarlig person på jobb osv. Det avhenger helt av hva situasjonen krever av meg..

Tusen takk for at jeg fikk ha sløyfe! :fnise:

Serenity: Ny bukse er nesten like deilig som nye sko :-D Shoppe på nettet i går jeg å :sjenert:

åjaaa, jeg hadde fri i går jeg ja :lete:

Skorpio: Ohhyess!! <3

---------------

Må prøve å sove tidlig i kveld.. har 3-vakt i morgen.. det vil si at det er muligheter for at jeg møter på svensken :fnise: kan ikke dukke opp med poser under øynene da nei! :gjeiper:

På sett og vis er det slitsomt å være småbetatt av en man jobber med, dere aner ikke hvor fresh jeg er på jobb for tiden XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Envy

Helt enig med Kospia. Det er morsomt å lese dagboka di, og det får også meg til å mimre :jepp: Synes du er herlig jeg i din måte å skrive på. :)

Og så er du ei stå på jente, det er det ikke tvil om.

Ha en fin dag Envy :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre Ulva! :hoppe:

Hehe, det er ikke så vanskelig å stå på når man har noe man brenner for! :)

Håper du oxo har hatt en fin dag! :klem:

-------------

:sjenert:

awh!

:rodme:

Det var fint å være på jobb i dag :)

Har satt meg opp på dobbel/trippel vakt på fredag! :-D Dvs at jeg starter 09.30 på morgenen og jobber til 12-01 på kvelden! :jepp:

Det blir masse ekstra cash som jeg kan bruke på bilen min!

... oxo var det noen andre som skulle prøve å bytte til seg samme vakt på kvelden :sjenert:

:rodme:

han kom innom restauranten i dag, og kom rett bort til meg.. og så meg inn i øynene før vi koseklemma lenge, oxo snakka vi litt, og han holdt rundt meg hele tiden mens vi snakka :sjenert: merker jeg rødmer irl nå..

men ååå, hvorfor gidder jeg å få forhåpninger? Han er for bra uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe, du vet Inwe, selv om jeg later som utenpå har jeg egentlig ikke SÅ mye selvtillit :gjeiper:

Hihi! :-D

Jo takk Serenity, her er alt etter forholdene bra ^^ med deg da?

Fikk jeg overta plassen nå som du flytta til vestlandet? :-D :fnise::lur:

-------------------

GAAAH!

det SVIR in my eyes! :blaaveis: aue

so heres the deal, jobbet 8 timer i går, surra litt når jeg kom hjem, sov 3 timer.. spratt opp av sengen kl 6.. surra rundt og fikk ikke sove. dro på jobb i 9-tiden.. var hjemme fra jobb 23.45. Jada, var jeg som frivillig tok på meg begge vaktene, så i guess det ikke er synd på meg.. men det er ikke noe digg når man aldri får en hel natts søvn :(

Var skikkelig grumpy på jobb i dag, tilogmed mot svensken, fordi jeg følte at han hadde noe imot meg :( Selv om han ikke hadde det, han er søt! Han sa at han oxo skal flytte til j-byen! :jepp: Og at da kan vi møtes oftere! :rodme: oxo spurte han om ikke jeg hadde kjærste.. serr jenter, er det et hint eller var det bare random?

Jeg blir gal, tenker på han hele tiden, og det verste er at jeg ikke bare vil ha sex, han er jo så søt og hyggelig .. oxo er det så lett å prate med han, føler at jeg kjenner han, selv om jeg ikke møter han ofte..

men å, venninna mi skal bytte avd å begynne å jobbe med han istede, og hun er supersøt!! han kommer sikkert til å falle for henne, og glemme meg som er stuck i restauranten :(

men men men... han ropte på meg da jeg gikk forbi røykeplassen i dag, tenkte jeg skulle passere i stillhet, men så ville han at jeg skulle komme bort! ååw, det er vondt, skulle bare ønske jeg fikk noen mulighet til å møte han utenfor jobben.. hinta skikkelig i dag da, sa at jeg skulle absolutt ingenting i helgen osv, og det skulle visst ikke han heller.. men det kom vi ikke noe lenger med XD

Gleder meg til mandag, da skal jeg på jobb! :)

Jeg er helt usannsynlig trøtt.

:hjerte:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor du jobber jente, nå må du ikke slite deg fullstedig ut Envy :kose:

Vet du, jeg synes du skal ta sats og spørre svensken om han har lyst til å møte deg utenom arbeidstid en dag jeg :Nikke:

Jeg er sikker på at han har lyst, men kanskje er for beskjeden :vetikke:

Jeg skal fortelle deg noe Envy: jeg møtte Kospiemannen på fest en lørdag og vi fikk veldig god kontakt. Han fikk telefonnummeret mitt og det ble noen sms frem og tilbake på søndag.

Men på mandag (på jobb) tok Kospia mot til seg og sendte en sms om vi ikke kunne møtes når vi var edru begge to. Nettopp forde vi hadde fått så bra kontakt, og jeg følte han var noe å satse på :jepp:

og resten av historien, vel nå er vi samboere og har det veldig bra sammen :hjerter_rundt:

Ha en fin dag Envy :klem:

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hjelp, du jobber! :hakeslepp:

Du, jeg syns virkelig det høres ut som han er interessert! Det mener jeg! Tenk på det, også tenker du at det er en venninne av deg isteden og en annen gutt, da hører du det selv. Han spør om "venninna di" har kjæreste, han roper på "venninna di" og vil hun skal komme bort, gutter gjør ikke sånt med mindre de er hypp. :jepp: Kom igjen nå, Envy! Spør om dere skal finne på noe utenfor jobben neste gang du treffer han! :-D

:banantroll: Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om han satt der og tenkte: Wow, hun er så pen - jeg har sikkert ikke en sjanse i havet, best å ikke prøve seg - bare for å bli avvist....

Synes du skal spørre om dere skal finne på noe, slik Skorpio foreslår. Du kan jo holde det strengt kameratslig til du får sjekka ut åssen han tenker.

S p e n n e n d e ! :juhu: Ha en kjempefin helg da, Envy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...