Inwe Skrevet 30. juli 2008 #721 Del Skrevet 30. juli 2008 Bare så du vet det, så vil jeg snakke med deg uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 30. juli 2008 #722 Del Skrevet 30. juli 2008 Innom for å ønske deg en fin dag Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #723 Del Skrevet 31. juli 2008 DAWWWG!! I MORRA!!! SFJ FTW!! I går var jeg og A å shoppet i 4 timer! Fant en NYDELIG kjole .. gaaaah!! den var satt ned fra 600 til 100 kr O.o nå skal jeg til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #724 Del Skrevet 31. juli 2008 Håret ble akkurat sånn som jeg hadde tenkt meg det, glimrende jobb av frisøren! Nå ligger jeg her å er trøtt.. har pakket nesten alt, nesten klar til å dra, men det hadde vært en fordel å sove litt først å Hvorfor får jeg aldri sove? Tenker og tenker.. tenker på hvordan det blir å møte han igjen .. tror jeg gjorde en fjær til 10 høns, har snakka med han i dag.. lurer på om han skal ut.. wæh, jeg vet ikke om jeg har noe antrekk.. jeg må jo se bra ut i tilfelle jeg møter han O.o tenke tenke.. tenke mer.. jeg er sulten igjen.. skulle bare ønske jeg kunne sove nå og våkne uthvilt om noen timer.. dette er viktig! åååwh, DUMME DUMME sult! jeg vil sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 1. august 2008 #725 Del Skrevet 1. august 2008 Nå trenger Envy en liten igjen. Bra at Mummi kom. Det var masse å lese seg opp på, vet ikke om jeg skjønte alt. Men det går tydeligvis både opp og ned i Envys verden. Gratla med vellykket hår, da! Er det helblondt nå? Bra at du har en venninne som A, en god venn er gull verdt. Når det gjelder menn (eller heter det gutter når de er på din alder) så vet jeg bare en ting: Det finnes en hel drøss av dem, og mange er både kjekke og hyggelige. Var ikke det en god nyhet! :juhu: Men den beste stakk jeg av med for maaaaaaaaaange år siden!! Ha en kjempefin helg, Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. august 2008 Forfatter #726 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Takk for gode ord, mummi søte og nei, håret er fremdeles brunt, bare klipt det opp masse -------------------- Hvor fett var ikke sfj liksom?? fy fadern å bra det er der!! Jeg har ikke sovet siden torsdag, og har vært tilsvarende dritarita/fyllesjuk HELE tiden! Føler meg ikke helt edru enda heller ass.. haha.. fy faen å fett det var!!! møtte K da, men vi krangler no så inni helvette.. såeh... jeg.. endte opp i senga til L som bor med K i stede jeg Det var hurra ass.. herregud :-D Fikk leilighet da, har kontrakt og alt, 96 kvm midt i sentrum for 12000 i mnd, delt på 3 da .. blir BRA!! JA!! Færdigsnakka Endret 4. august 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 4. august 2008 #727 Del Skrevet 4. august 2008 Jøss! Her går det for seg! Skjønner du har hatt det moro, da. Så flott at dere har fått leilighet, det kommer til å bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. august 2008 #728 Del Skrevet 4. august 2008 :-D Envy Grattis med leilighet Håper du har fått sovet ut, tar på og være 20 år og ut på livet Men det er slik det skal være det Envy, man skal ha de moro, feste og tulle når man er så ung som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. august 2008 #729 Del Skrevet 4. august 2008 Wooh, grattis med leilighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. august 2008 Forfatter #730 Del Skrevet 6. august 2008 Takk folkens.. men ingen grunn til å gratulere, A trakk seg samme dag som vi skulle i banken å ordne med lånet.. mhm, festlig.. nå er det bare meg og M igjen, så vi må prøve å finne en annen, billigere leilighet.. hrrm-. dette som gikk så bra.. gawd regner med at jeg holder meg i området rundt tigerstaden en stund til nå, få spart opp litt kapital osv.. jaja Har hatt en helt konge dag på jobb i dag ass! Haha, måtte jobbe sykt lenge da, men intersport hadde selskap, og for et selskap! O.o De tok helt av, bestilte 10 flasker øl og 2 flasker vin på en gang (kan tenke dere prislappen ikke ble spesielt pen ;P ) .. Og jeg da, haha fikk typ halvparten av all tipsen tilsammen da! Hadde jo det hurrabordet da! Nesten bare mannfolk.. tok meg på rumpa gjorde de å Og han ene (som faktisk var forholdsvis kjekk, ikke for det, det var mange kjekke der) inviterte meg opp på rommet sitt for 2-mannsnach! lawl.. ble jo nesten sjarmert der han sto å snøvlet i vei om hvor flink og pen jeg var! Merker at jeg begynner å savne å ha en deilig varm mannekropp å krype inntil på kveldene nå.. men det er sikkert bare forbipasserende fordi jeg hadde det i helgen.. Savner L litt, han er så god å ligge inntil, oxo har han det peneste smilet Jaja, jeg får vel sove litt, så er det jobb igjen omtrent med engang jeg står opp :gjeiper: blir penger av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. august 2008 Forfatter #731 Del Skrevet 7. august 2008 Snakket med L nettopp.. og han har ikke gjort noe galt, men jeg har dprlig innstilling før jeg sier hei til han av at han ikke finnes intressert,, jeg vet jo at inegn vil ha meg uansett.. det er så trist at de bare vil ha kroppen min =( jeg vet jo at alt er min skyld.. og at jeg må skjerpe meg, men jeg tenker alltid at hvis jeg har meg med han en gang til, og er litt flinkere denne gangen kanskje han liker meg.. men jeg vil ikke forstyrre L mer.. er ferdig med han før jeg har begynt.. K er for tett på og kan ødelegge.. dumme L.. dumme K.. Dumme vestfold gutter... Dumme oslogutter-.. dumme gutter! .. dumme, dumme meg hvorfor lærer jeg aldri? Har nettopp snakket med en.. han er søt, morsom, ærlig og utrolig kjekk.. har pratet med han lenge på nett, men tør ikke møte han, vet ikke hvorfor.. jeg klarte seff å fortelle om fadesen med K og L. og i kveld sa T at han ikke er intressert i meg, han vil ikke møte meg og jeg har ødelagt inntrykket han hadde.. stakkars T Jeg vil ikke ha kjærste nå.. tror jeg.. men føler meg litt ensom.. jeg vet bare ikke hvor jeg skal finne han. og uansett om jeg finner han vil han jo ikke ha ei sånn ei som meg.. jeg er ingenting verdt. jeg er bare et knulleobjekt med brukbar kropp.. det er så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. august 2008 Forfatter #732 Del Skrevet 7. august 2008 sånn, da var hemp-halsbåndet man har ønsket seg så lenge bestilt.. utrolig hva shopping hjelper for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 7. august 2008 #733 Del Skrevet 7. august 2008 Er nok mange gutter som er overflatiske og bare vil ha seg med flest mulig jenter, helst de som er pene og har en flott kropp. Så spørs det om man gjennomskuer dem i tide, eller kanskje man bare skal ha seg litt selv. Det er ikke deg det er noe feil på, Envy. Synes du er søt og morsom, jeg! Hva er hemp-halsbånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 7. august 2008 #734 Del Skrevet 7. august 2008 ...åja, hemp-halsbånd ser ut som noe jeg kunne ha macramert på 70-tallet. Jeg er allergisk mot 70-tallet. Ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. august 2008 Forfatter #735 Del Skrevet 7. august 2008 Er nok mange gutter som er overflatiske og bare vil ha seg med flest mulig jenter, helst de som er pene og har en flott kropp. Så spørs det om man gjennomskuer dem i tide, eller kanskje man bare skal ha seg litt selv. Det er ikke deg det er noe feil på, Envy. Synes du er søt og morsom, jeg! Hva er hemp-halsbånd? Takk mummidamen! :-D og ja, mange gutter er idioter, men at vi damene aldri skal klare å lære da gitt :gjeiper: ...åja, hemp-halsbånd ser ut som noe jeg kunne ha macramert på 70-tallet. Jeg er allergisk mot 70-tallet. Ferdig med det! Haha, jeg levde ikke på 70-tallet, så det har jeg ingen formening om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. august 2008 Forfatter #736 Del Skrevet 7. august 2008 Hjelp meg da jenter! Jeg klarer ikke å bestemme meg om denne jakketingen er litt kul, eller om den er DRITGRELL XD haha.. den koster typ nesten 1000 kr, og er sååå frista til å kjøpe den, men klarer ikke bestemme meg Oxo har jeg funnet et band som er dødskult! Det skal disse gutta som knuller meg og stikker av ha, de klarer alltid å lære meg å like ett eller annet nytt på musikkfronten Så nå er det altså Billy Talent som er i vinden.. Minner meg om L, og det er faktisk dritbra O.o trodde det var skikkelig dårlig jeg, men det er jo tufft ^^ Nå sitter jeg her å er dødssliten, hadde 45 gjester alene i dag, og var alene i restauranten generelt, sinnsykt mye å gjøre.. 45 personer er i og for seg veldig lite, men kjipt å være bare 1 person om å ordne alt for de, og med språkproblemer i tillegg er det ikke så lett :gjeiper: hehe.. oxo kom det en dødskjekk brite og spurte om jeg kunne hjelpe han med å bære noe mat opp på rommet hans thihi, han var kul! Så var sommeren over da.. Savner , sommer og party allerede jeg! Dagens lille glede btw: BIIIIIIIIIIL!! <3 gawd, jeg elsker biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. august 2008 #737 Del Skrevet 8. august 2008 God helg til deg Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. august 2008 Forfatter #738 Del Skrevet 10. august 2008 takk ulva .. jeg sitter på Inwe sin mac, så folk får unnskylde at jeg skriver f´drlig. fylla litt i tillegg . er litt trøtt nå. og litt lei meg, vet ike ser ut som en panda i trynet.. hehe veit ikke hva jeg driver med . hva gjør jeg? tok med en vietnmeser hit, men sp angra jeg, oxo mårre han dra igjen uten å få seg no, selv om han betalte taxi @@ he skjedde med hurrajenta da? Har jeg mistet piffen? Det skjer sp nte dritt! K kalte meg hore sikkert 20 ganger i går og jeg vet ikke hvorfor knke ha vært fordi jeg og L, for det visste jo K om så hv er det da? han vietnameseren lå å holdt rundt meg å kosa meg litt før han dro, det var koselig savner det en som kan holde rundt meg og kose meg og være snill, uten sex.. =( Nå snorker S, jeg kommer ikke til å få sove Jeg vil ikek mer fyll og tull, vil ha det rolig nå.. Misunner Inwe litt, som har en som holde henne.. je g er helt alene, alle vil bare 1 ting med meg! btw, skjedd med at ingen snoker på kg mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. august 2008 #739 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg snoker!!! Har bare vært litt ute av Kg pga. ferien, men nå skal jeg prøve å bli flinkere igjen. MAN, du var full da du skrev det innlegget ass! Jaja, kjenner det igjen. Syns forresten jakka over her var dritkul! Slutt å syt, du får deg i det minste noe, jeg har hverken kjæreste eller sex jeg! Stor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. august 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ja Skorpio, jeg var nok litt brisen når jeg skrev det der :gjeiper: Haha, jeg syter ikke da... ikke så mye hvertfall og tro meg, det er bedre å holde seg unna random sex enn å være bruksobjekt hver helg ! Haha, du likte den grelle jakka, hvor kewl er ikke det! :-D jeg digger den, må få kjøpt den på neste lønning! -------------- Det var gæli i går altså.. skjønner ikke åssen man kan bli så full! Jeg er så hungover i dag atte hjælp! Jeg vil til sfj =( jeg savner det sånn skikkelig! Det er 1000 ganger gøyere å feste der enn her! Hater oslo.. det var serr ikke bra ute i går i det hele tatt =/ I tillegg har Inwe blitt skikkelig kjip forholdsmenneske, selv om hun ikke vil innrømme det.. halv 3 ble jeg tvingt med tilbake til de for da måtte hun til S.. Da hadde vi nettopp funnet et kurrant utested hvor det var bra musikk å danse til lix.. gaah.. Jeg vet ikke helt hva jeg driver med for tiden.. tror jeg har kjærlighetssorg over sfj.. savner den byen så fælt =( Oxo savner jeg K.. vi har prata så mye sammen, om alt mulig.. selv om han er både tøs og drittsekk så har det vært koselig å prate med han.. men nå går jo ikke det lenger! ..Og L vil hvertfall ikke snakke med meg XD såeh.. da var det lett.. Jeg føler liksom at jeg bare har jobben nå.. A kontakter meg aldri lenger.. Inwe har tydeligvis mer enn nok.. M'ene har aldri tid.. sry at jeg syter, men alle dager kan ikke være rosenrøde heller.. tror jeg skal bestille en pizza jeg :-D Endret 10. august 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå