IloveNY Skrevet 24. juli 2008 #701 Del Skrevet 24. juli 2008 grattis med cd-cover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. juli 2008 #702 Del Skrevet 24. juli 2008 Hihi, hørtes jo ut som rene drømmejobben det der Håper du koser deg i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. juli 2008 #703 Del Skrevet 24. juli 2008 Envy :-D Du er iallefall ikke lat. Du står da på som bare det. Man må jo ha litt fri også av og til, og leve ut kåtskapen og livsgleden Du er herlig ærlig Evny og det er en fryd å lese om deg og ditt liv Og du: Sølibat, hva er det a Bare tull det. Usunt er det også. Varmt ja. Måtte trekke inn jeg nå. I stua nede var det 28, 2 da jeg gikk opp på loftet, for det er her vi har pc ene. Og jeg kan love deg at her er det sikkert 15 grader mer, med vifter og gjennomtrekk. Finnes det ingen mellomting i dette landet tro? Så nå blir det grilling i skyggen etterpå. Ha en nydelig dag/kveld Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. juli 2008 #704 Del Skrevet 25. juli 2008 Envy Må si meg enig med Ulva, lat er du iallefall ikke. Du jobber jo som en gal Moro og høre at fotoshooten gikk bra, tenker det er masse flotte bilder av deg jeg Envy Håper sola har tatt veien til deg også, og at du lever livet Ha fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #705 Del Skrevet 25. juli 2008 IloveNY: Thnx! :juhu: Serenity: Ja, det var ikke så verst skal jeg si deg hihi men det er alt for varmt til at jeg orker å være i sola :/ Ulva: Åå, så koselig å høre at du liker å lese boka mi, blir så glad for å høre :-D Haha, joda, sølibat er i og for seg ikke så kult, men den som venter på noe godt vettu! Haha, noen mellomting temperaturmessig tror jeg ikke det finnes nei! Enten er det altfor varmt eller altfor kaldt, eller så er det bare rart med vind og regn. Personlig syns jeg det er alt for varmt nå, så holder meg innendørs og i skyggen! Men håper likevel været holder seg sånn leeeenge, for dette er virkelig sommer! Kospia: Fotoshooten kunne ikke gått bedre! Jeg er så spent på hvordan bildene ble! Ventingen mellom fotoshooter og når fotografen er ferdig med bildene føles alltid så lang, jeg er jo nysgjerrig! men tror det ble knallbra! weee Sola har tatt veien hit, men leve livet orker jeg ikke i denne varmen, er helt utslått! :gjeiper: til dere alle søte som er innom! ------------ Så var jeg på plass igjen.. lawl, men skriver nytt innlegg, fordi kg kommer ikke til å la meg ha med alle smileyene jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er oppgitt Først var det han ene fyren som kontakta meg angående kino i går, da svarte jeg ikke på mld. Så ringte han andre fyren i dag å maste om å møte meg, og jeg fant på 1000 dumme unnskyldninger.. rett etter jeg hadde lagt på med han sendte tredjemann mld å lurte på om ikke jeg ble med ut med han i dag! åå, jeg har jo ikke hjerte til å si nei rett ut, så jeg finner bare på unnskyldninger eller ikke svarer, og da gir de seg jo aldri Dette er ikke for å skryte, det er rett og slett fordi jeg er oppgitt XD åå, men det var en fjerde som kontaktet meg i dag å da .. men det var liksom litt greit Ikke snakket med K på år og dag, trodde han hadde blokket meg jeg! Men fikk snakket litt i sted, og det var koselig Lurer på om han gidder å møte meg neste helg jeg Prøvd å ikke tenke på han.. men det går liksom ikke.. uansett hvor mange andre som kontakter meg og ber meg ut så vil jeg ikke.. men K vil jeg fortsatt møte! Betyr det at han betyr noe for meg? Det er skummelt! Anyways, hadde fri i dag jeg.. tok meg fri.. skal på jobb i morgen, må prøve å tjene mye.. er blakkere enn blakkest Jaja Jeg er glad.. ååånei, nå smiler jeg Jeg må for en hver pris IKKE falle!! det er alltid dumt av meg, fordi det ender alltid med knust <3 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. juli 2008 #707 Del Skrevet 25. juli 2008 Søndag i lille byen funker best! Er det like varmt som nå må jeg bare hjem og dusje etter jobb, men ringer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. juli 2008 #708 Del Skrevet 26. juli 2008 Envyyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #709 Del Skrevet 27. juli 2008 Inwe: lal :gjeiper: Stearinpikken: pikkeeeeeeeen!!! ---------------- Jeg er så trøtt at tilogmed knokene mine gjør vondt :gjeiper: Jeg har gjort ingenting i helgen! Diiige! I kveld har jeg sett 2 filmer, spist pizza og hatt det gøy i photoshop! thihi, laget en vogue-forside med MEG på forsiden :juhu: DET hadde vært no det! wæh.. ønsker meg de pinup bildene nå ass, hater å vente på bilder, men oppdragsgiver er i moss på gigg Jeg tenker på gutter igjen.. P og K.. de er de beste jeg har hatt ass thæhæ, har altfor mange tilbud rundt her for tiden, altfor mange som vil knulle meg før jeg flytter langt vekk MEN, jeg greier å takke nei til de alle sammen og holde beina krysset til jeg møter K igjen.. håper han har tid til meg neste helg da! O.o ellers sliter jeg litt XD hahaha neeeie, jeg er altfor overtrøtt rar til å sitte å skrive her inne ass.. dagboka mi skulle hatt aldersgrense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 27. juli 2008 *ringer A.. NÅ!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. juli 2008 #711 Del Skrevet 27. juli 2008 ..altfor mange som vil knulle meg før jeg flytter langt vekk: GENIAL kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 27. juli 2008 #712 Del Skrevet 27. juli 2008 dagboka mi skulle hatt aldersgrense ser sånn ut ja....ha en fin kveld Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. juli 2008 #713 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjente en gang en PK, kanskje du skulle prøvd han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #714 Del Skrevet 28. juli 2008 PG: 15!! FY FAEN I F***E HELVETE!!!!! *sensurerer en heller lang tirade av ufine banneord og prøver å holde boken forholdsvis ren og pen* GAWD og FY FAEN IGJEN!!!!!!!!! *tar en pause og puster dyyyypt inn... og ut.. inn... og ut..* :blaaveis: DRITT DRITT DRITT!!! :gråte: Dette skjer faen meg ALLTID det!! ALLTID!!! Hver gang jeg gir opp gutter dukker det opp en ny som er grei mot meg som jeg tror kanskje er en bra fyr.. og MENS han flørter med meg og holder meg på FUCKINGS gress går han hen å får seg dame!! FY FAEN!!! hvorfor skjer det alltid?? og hvorfor kan dem da ikke for helvette si ifra til meg, i stede for at jeg må finne det ut selv på FUCKINGS FACEBOOK?? Er det så jævli vanskelig for dem å si ifra? Eller hvertfall faen meg slutte å flørte da?? oxo alle de idiotene som aldri lar meg være i fred.. MAS fra ende til annen.. får vel bare ta en av de da, så er verden fornøyd.. FY FAAAAAAAAAAAAEN!!! i mitt neste liv skal jeg være mann og drittsekk -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 28. juli 2008 #715 Del Skrevet 28. juli 2008 det er så kjipt når sånt skjer! Noen ganger er det bedre å bare si ting rett ut enn å gå rundt grøten i evigheter... Skulle ønske flere gutter hadde baller nok til å si det face to face, eller hvertfall sende en melding om så! En del av de slutter jo plutselig bare å ta kontakt, også sitter man igjen som er stort ? og føler seg som den idioten! argh! Nå jeg ble også sint på K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. juli 2008 #716 Del Skrevet 28. juli 2008 Har K fått seg dame? Den drittsekken! Altså NÅ liksom? Etter det han sa på msn sist? Frekke jævel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juli 2008 #717 Del Skrevet 28. juli 2008 K er en feig jævel1 Du må skaffe deg et akte mannfolk, som vet hvoradn man skal behandle en Envy Til lille Envy, Deg vil jeg gjerne hengi. Kom med meg di ku, så skal jeg vise deg en fin fu. Fu sier vi bare her, men det begyr jo egentlig ræv. Jeg liker å skrive dikt, fordi jeg må reagere kvikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #718 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) IloveNY: godt å høre at flere vet hvordan det føles.. hvor jævli det er, og hvor sveket man føler seg.. Det er nettopp det at man føler seg som et ? og en idiot. man har jo ikke noe å stille opp med, ingenting å si, de er jo plutselig 2 mot 1 Inwe: Jeg er ikke 100% sikker, men han oppfører seg identisk med det P gjorde om du husker, og ting kan tyde på det.. har prøvd å snakke til han først på msn i kveld, da svarte han ett ord og logga av.. 2 min etterpå så jeg han på face, og spurte hva som var greia med å svare ett ord å logge av.. så svarte han kort og var plutselig tilbake på msn, hvor jeg snakka igjen, så svarte han kanskje 2 ganger og logga av igjen.. såeh.. jeg merker jo hva som foregår.. Det verste er jo at jeg nettopp har gått igjennom dette, føler ikke at jeg trenger det igjen.. Skjønner bare ikke hva som skjedde med det han sa sist.. de er så uforutsigbare! Pikken: Ja, det er han, som alle andre gutter.. har gitt opp håpet om ekte mannfolk, jeg blir så bitter og ødelagt inni meg av at dette skjer gang på gang =( Haha, for et dikt! Søt du er pikken, tusen takk ---------------- Hvorfor savner jeg alltid deg når jeg depper? du var da aldri der for meg du.. eller var du, uten at jeg tenkte over det? kommer jeg aldri til å kunne få glemme deg? Kan vi ikke bare være venner igjen, som før? Jeg tror jeg er glad i deg, men er ikke helt sikker.. Hva om jeg møter deg, den dagen? Haha, du kommer til å ødelegge alt! Ja, nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal tenke, som jeg forklarte til Inwe lenger opp har han oppført seg jævli rart i dag.. det verste er at jeg skjønner ikke hvorfor jg ikke greier å gi faen.. jeg hadde jo ikke håpet/trodd og satset på noe med HAN uansett.. på toppen av det hele vet jeg jo at han reiser snart.. tror det som i det store og det hele skuffer meg er at han var den siste jeg trodde skulel skaffe seg dame nå.. hva er poenget med det om han drar snart da? og han MÅ dra, eller kan ikke jeg gjennomføre flytteplanene mine Er litt lei meg pga A og.. Hun sender ofte mld å spør om jeg kan ringe fordi hun vil prate. og jeg ringer som regel, bortsett fra akkurat i dag da vi hadde over 300 gjester i restauranten, hvilket jeg trodde hun ville forstå.. spurte om vi kunne snakkes da jeg var ferdig på jobb.. så jeg ringte da jeg var ferdig på jobb da, klar med handsfree'en og hele pakka i bilen da.. men da snakka hun i 5 min, oxo måtte hun legge på fordi hun skulle være med en annen venninne.. vet ikke jeg, bare skuffer meg.. jeg ringer alltid når hun vil prate, men hun har aldri tid når jeg vil prate =( Føler meg skikkelig upopulær og dum nå.. ingen som vil prate med meg,bare ignorerer meg, logger av og legger på--. verden trenger ikke meg.. sånn helt serr, hvem trenger meg? åå, hater å føle meg så useless.. slækk på jobbene er jeg og for tiden.. jeg vet ikke om jeg vil flytte likevel, ikke om han skal være sånn.. Endret 29. juli 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #719 Del Skrevet 29. juli 2008 Har fått snakket med A nå, så det har ordnet seg, hun er virkelig en god venn! .. og selv om jeg føler meg glemt alle andre så er 1 god venn 1000 ganger bedre enn 50 dårlige venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. juli 2008 #720 Del Skrevet 29. juli 2008 Så bra det ordnet seg med A Håper alt ordner seg for deg Envy. Mannfolk er som regel ikke lette å skjønne seg på, og de sier at de ikke skjønner seg på kvinner, så da er det vel likt da Men en ting er sikkert: Menn har ikke lett for å snakke om føleser, de trekker seg heller unna eller går inn i sin egen verden. Jeg har møtt en del av de, og er veldig glad jeg endelig har truffet unntaket Og en god venn er i sannhet bedre en 50 dårlige. Ha en fin dag Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå