Gjest Stearinpikken Skrevet 15. juli 2008 #681 Del Skrevet 15. juli 2008 ÅÅååååååååååå ENVY Jeg satt med med største smilet da jeg leste om roadtrippen og K, herregud å koseliiiiiiiiig :-D Jeg syntes det er fantastisk at dere skal flytte bort! Dere to flytter sammen til by dere elsker. Begynner på nytt, men dere er jo ikke alene likvel! Men jeg er veldig spent på hvilken by? Jeg finner deg ikke på FB lengere. Når det gjelder FF og kjærestegreier så er jeg helt lik! Jeg vil ikke være i forhold nå, men jeg vil ha en jeg kan pule på :-D Vi vil ha sex og kos, ikke kjæreste :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #682 Del Skrevet 15. juli 2008 Kospia: Tusen takk for det =) Det var ikke ment som et dikt i utgangspunktet, men det bare formet seg slik etterhvert som jeg skrev ^^ Skrive dikt er som terapi for meg når det er noe som er vondt eller vanskelig. Det er veldig rart! Den personen diktet er myntet til var i livet mitt i knappe 3 mnd, men han har gjort så utrolig stort inntrykk på meg og virkelig gjort meg til en helt annen person. Som du sier, satt igjen et dypt spor i hjertet mitt! Stearinpikken: åå, for etkoselig innlegg :-D Thihi! Roadtrippen var virkelig helt utrolig! Ja, flytte blir bra!! Nå har vi sendt mail til 5-6 leiligheter og begge 2 har søkt på en hel drøss med jobber, så en skulle da tro at dette bør kunne ordne seg på et vis! Hehe, jeg kan sende deg en PM med hvilken by det er snakk om Ja, ang. ff, jeg trodde jo at K var et bra ff-emne, men der tok jeg visst feil, han er bare løs Stooor klem til dere, Kospia og Stearinpikken! ------------------ OMG OMG OMG!!! Jeg og A nettshoppet i går.. og OMG!!!! Vi kjøpte sko, seeee på de!!! Herregud herregud!! .. Og ja, dere ser riktig, det er PLAYBOY sko! thæhæ.. vi skal sprade rundt i fine byen når vi skal tilbake dit med skikkelig bling sex and the city sko! Off to work.. jobber sent i dag, tidlig i morgen så skal prøve å få tatt en dagbokrunde å snoke litt i morgen! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 15. juli 2008 #683 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, de skoene minte om de jeg skal bruke i bryllupet til lørdag Bare at mine er knappe høyere, og med litt mer juggel på *danser slutty over heile byen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #684 Del Skrevet 16. juli 2008 åå, lucky u Serenity! Fikk mail i går om at de skoene var utsolgt så det var litt bummer, skal prøve å få de i svart i stede da ------------- Jeg har ikke sovet 1 sek siden :klø: Søndag tror jeg... Jobber jo døgnet rundt og mellom jobbene får jeg ikke roet meg nok ned til at jeg faktisk sovner.. skål for KAFFE! Nå sitter jeg her i halvsøvne og sulter ihjel mens jeg venter på at mamma skal komme hjem fra jobb å lage middag :gjeiper: Ingen kveldsvakt før på fredag nå, så skal prøve å lage meg en form for døgnrytme her.. sulten as! Anyways, i dag har jeg og A vært å skaffet oss forsikring fra banken om at vi får lån på depositum slik at vi har noe å vise til når vi skal på visning Vi er så flinke nå, jeg må virkelig gi oss selv ros! Vi jobber jo hele tiden, A er på jobb nå lix.. og vi ordner med nødvendige papirer, bank, søknader osv. I dag har vi i tillegg tatt en massiv ringerunde for å høre om noen har ledige stillinger uten at de har lagt det ut på finn.no Jeg har kanskje fått ordnet meg ny jobb i hotellrestaurant! Jeg trodde K trodde jeg var en gal stalker Jeg vil på jobb!! Tjener jo ikke noe penger på å sitte her å være lat.. apropos lat, hvis jeg gidder å dra meg ned til butikken etterpå skal jeg jammen kjøpe sjokolade :-D Oooh, og jeg var på sats i går! Var bare å tok sol da men MEN jeg var innpå der hvertfall ^^ Ble helt grillet ass, er skikkelig solbrent :gjeiper: Og hvor blir det av mensen? Jeg har tatt en halv eller kvart dagboksnok runde nå! Tar resten senere i kveld.. nå må jeg legge meg litt nedpå tror jeg.. stupe til sengs bokstavelig talt. I natt sov jeg ikke fordi jeg bare lå å tenkte på penger, hvordan få mer penger, lån, depositum, lønn, skatt.. u name.. I've become smart! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 16. juli 2008 #685 Del Skrevet 16. juli 2008 Flinke Envy! Du får virkelig ting i gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. juli 2008 #686 Del Skrevet 17. juli 2008 Hehe, så gøy å lese om! Jeg blir inspirert! Håper du sov godt. PS. Te er bedre enn kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #687 Del Skrevet 17. juli 2008 Stearinpikken: Yeah!! Skorpio: Så bra at jeg kan inspirere! Jeg sov megagodt! ^^ ..og nei, te smaker varmt vann Kaffe finnes jo i så mange smaker og varianter.. jeg pleier å drikke latte eller cappuchino :-D I dag hadde jeg cappuchino med litt sjokoladesaus i for å starte dagen på jobb, nydelig! I =) --------------- Trøtt igjen jeg. Skal gå ned på butikken å kjøpe en velfortjent sjokolade snart Etterpå skal jeg ta sovepilla. Må forsikre meg om at jeg sover godt i natt, har tross alt en 13-14 timer lang arbeidsdag foran meg i morgen Det er udigg nå, men det er fantastisk den dagen lønnene står på konto! Skulle solgt mer på jobb i dag ikke mye nytt.. var å bytta no bursdagsgaver i dag, så har litt gavekort her og der, det er deilig Dagens lille glede: Kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #688 Del Skrevet 18. juli 2008 I need K! Oxo har jeg mensen og vondt i hodet og halsen =( Ser ikke frem til 13 timer på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #689 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kunne godt hatt mensen nå.... Er ihvertfall fint vær da! Endret 18. juli 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 18. juli 2008 #690 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei Envy :-D Så flink du er til å stå på og jobbe, dette er veldig bra Envy Må passe på og få hvilt litt mellom all jobbinga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #691 Del Skrevet 19. juli 2008 Serenity: Ja, det er fint vær men meldt regn i morgen da =( Kospia: Takk takk :-D Ja, skal prøve å få litt fri og, for meg er det stort om jeg har fri en kveld nå :gjeiper: ------------- Nettopp kommet hjem fra byen. Det ble ingen bra bytur.. A har ikke sovet på flere døgn og jeg har vært på jobb i 12 timer i dag, mao. begge var slitne og trøtt, uentusiastiske og negative XD men vi var på rockested nr1 i store byen da, stedet vi har drømet om å komme inn på helt siden vi fant ut at alkohol er gøy.. så .. men.. nah, liker ikke helt det miljøet lenger altså. jeg dresset meg opp i diva fra topp til tå, men når jeg ikke føler meg sånn på innsiden hjelper det ikke å se ut som satans datter på utsiden. Møtte et par kjentfolk da, det var hyggelig Kjenner dørvakta, kødda en del med han, kul fyr :-D ..og møtte jeg på 2 stykker jeg har pult og stukket av fra, flaut! nei.. ferdig med det miljøet der gitt.. men bomma røyk til dama til en kjendis! Jeg er skikkelig trøtt nå, og kjempevondt i halsen min! Bestemte meg for å ta meg en velfortjent fridag i morgen, da skal jeg sove lenge! :natta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. juli 2008 #692 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg har og blitt forkjøla... Hvilken kjendis? :-D Endret 19. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 19. juli 2008 #693 Del Skrevet 19. juli 2008 Ikke alltid livet smiler; mens, forkjølelse, sår hals og søvnmangel hjelper definitivt ikke på labert humør. Men du hadde i hvert fall fasaden i orden da du gikk på by'n, det skal du ha for! :smile: Travle dager, jeg rekker vanligvis bare en sveip innom for å lese og knapt nok det, men i dag er det endelig helg og den grå himmelen henger omtrent på tretoppene her, så det er maxvær for en kg-runde. Flinke du som jobber lange vakter! Da fortjener du en pen sum inn på kontoen på lønningsdagen, ja. Håper du har fått sovet ut og ser på livet med nye, friske og positive øyne! Det er deilig å sløve når det er helg! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #694 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Tusen takk for hilsen Mummi! Og Skorpio :-D kjendisen kaller seg Frost og spiller trommer i Satyricon ------------ i dag har jeg jobbet 13,5 timer og tjent nesten 1600 kr Jeg og A styrer og ordner med leiligheter og stuff, spurte om vi kunne ta en usettm, men fikk ikke jeg skal være pinup dame på et cdcover snart sliten nåm, sove nå Endret 22. juli 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. juli 2008 #695 Del Skrevet 22. juli 2008 Sånn, nå har jeg oppdatert meg bigtime i boka di. Trøtt er jeg også, sto opp alt for tidlig i dag siden jeg trodde jeg måtte ta en buss før, men det er uvesentlig i din dagbok forresten. Hva skal du utover uka, eller, rettere sagt, er det en eller annen dag du slutter relativt tidlig på jobb? Vil oppdatere meg litt på livet ditt IRL også. Hvordan CD-cover? :O Gratz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 22. juli 2008 #696 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg skal være pinup dame på et cdcover snart Oi, oi Envy er det lov og spørre på hvilket cdcover? Du kan sende meg PM (hvis du vil si det da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #697 Del Skrevet 22. juli 2008 Sånn, nå har jeg oppdatert meg bigtime i boka di. Trøtt er jeg også, sto opp alt for tidlig i dag siden jeg trodde jeg måtte ta en buss før, men det er uvesentlig i din dagbok forresten. Hva skal du utover uka, eller, rettere sagt, er det en eller annen dag du slutter relativt tidlig på jobb? Vil oppdatere meg litt på livet ditt IRL også. Hvordan CD-cover? :O Gratz! dakars.. hehe,jaaa.. jeg slutter så tidlig som 7 alle dager bortsett fra mandag og i dag ^^ men har shoot i morgen da.. oxo jobber jeg bare lørdag i helgen.. cden er O-A sin.. om det sier deg no Oi, oi Envy er det lov og spørre på hvilket cdcover? Du kan sende meg PM (hvis du vil si det da) ang. cd-cover er det bare snakk om en demo for bandet til kompisen min da ---------------- Jeg er så vaaaaaaaarm, jeg dør her.. jeg vil dusje.. gleder meg egentlig litt til jobb i dag.. skulket den ene jobben, orker bare ikke =( blir så sinnsykt stress på hotellet i dag, 4 servitører på 236 gjester og ingen hovmester .. Er så kåt for tiden ass :gjeiper: Ser kjekke gutter overalt, kommer aldri til å greie å holde dette sølibatet jeg Ting går fremover somehow når det gjelder leilighet og jobb i den nydelige sommerbyen Vi har nå fått en kontakt der nede som virkelig jobber på spreng for å finne leilighet til oss, han har tilogmed skaffet oss visning på en leilighet som egentlig skal selges, men selger vurderte å leie ut - leiligheten skal selges for 3.3millioner! Og vi får leie den for 12 000 i mnd, og leiligheten er rett på andre siden av gaten for der K bor, så da kan vi vinke i vinduet! LOL! Heldigvis flytter jo han snart da, tror det ville blitt litt kleint ellers,.. anyways, penger.. bahh, gleder meg sykt mye til å få lønning, skjønner ikke hvordan jeg greier å være kronisk blakk Ikke mye tid til overs, merker at jeg kun møter 2 venninner for tiden, og det er de 2 jeg jobber med.. litt kjipt, men penger blir det ^^ Lurer på hva M bedriver i dag .. FY FAEN SÅ VARM JEG ER; det er vondt Btw, pappa kalte meg lat og uten arbeidsmoral i sted bare fordi jeg byttet bort den ene jobben i dag er så dårlig gjort, jeg syns 13 timer er litt mye, og spess når jeg vet at det blir usannsynlig slit på hotellet i dag, vil jo ikke svime av heller.. og jeg skal jo på jobb i dag og resten av uka!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 22. juli 2008 #698 Del Skrevet 22. juli 2008 IKke bry deg om faren din! Jeg synts du er kjempeflink og dere ordner jo alt selv jo! Dere kommer til å klare dere kjempebra. Men det der kronisk blakk greiene skjønner jeg ikke meg på heller. Eller jeg er egneltig ikke blakk, jeg skjønner bare ikke hvor pengene tok veien. tror jeg må begynne med regnskapet mitt igjen. Du burde kanskje også prøve noe sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. juli 2008 #699 Del Skrevet 22. juli 2008 Sånn serr? LAT? DU? Du jobber deg jo ihjel. Forresten, ang det du skrev i min dagbok, så er søndag en veldig fin dag om du ikke jobber da, slutter tidlig på jobb, og har fint tid til en kaffe Men det kan vi avtale litt senere, bare ha det i bakhodet O-A sier meg mest, selvom her i huset blir det da snakka mest K-Å som er en annen del av samme band, om jeg tolka alt rett! Så gøy da, hvem tar bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #700 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Stearin: Ja, noe system på økonomien ør jeg ihvertfall så definitivt skaffe meg før jeg flytter! :gjeiper: Da jeg bodde med eksen var det nemlig han som tok seg av alt det økonomiske, i og med at jeg virkelig ikke har snøring når det gjelder penger Bare bruker penger jeg, og skjønner aldri hvorfor det blir tomt! Inwe: Tok det på tlf i stede ---------------- Så sliten jeg er! :kaffe: I dag tok jeg og A oss fri fra jobb igjen Dro heller å loka rundt i lille byen, tok en kaffe og en deilig lunsj, i tillegg til at vi har ringt rundt på leiligheter i nydelige byen igjen Hun ene eieren virker ganske positiv, så vi har endelig fått til en visning der, og det er utrolig deilig! :-D Fotoshooten gikk kjempebra! :juhu: Tror det ble tatt 500 bilder eller noe sånt jeg! Jeg følte ikke at håret stemte i det hele tatt, men da vi først kom i gang mente de andre at både smilet, blikket og poseringen satt knallbra! Følte meg virkelig som en dronning, haha, hadde 3 gutter, (1 fotograf, 1 handyman og 1 "manager") som vartet meg opp og ei bestevenninne som hjalp meg med sminke og hår hele tiden! :-D Når man har et lite team rundt seg er det oxo så mye enklere å greie å få det smilet til å sitte riktig Gleder meg sinnsykt mye til å se bildene, tror det er den beste shooten jeg har hatt hittil! Nå er jeg kjempesliten! Selv om det sikkert ser enkelt ut er det virkelig hardt arbeid å stå modell, fordi alt skal virkelig sitte, både fysisk og psykisk. Nå har jeg skiftet på buret til rottene og alt er bare velstand Slappe av litt, spise god mat og fjerne sminken nå, så skal man sove Endret 23. juli 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå