Envy Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 29. juni 2008 yay, godt å se at noen bryr seg hvertfall, tusen takk Kospia!! :-D :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #622 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har aldri hatt så få hilsninger i dagboka mi som på bursdagen min jeg.. trivelig, er det derfor folk skriver dagbok på papir? dette er jo bare ensomt =( serr lix.. jaja, anyways.. Var ute i går da.. var ikke så gøy ass.. E var med, han var den eneste under 20, men dumme meg skulle jo absolutt ha han med da.. DOH!! Så vi dro på 18-års sted.. seff kjente jo jeg halve stedet da, sånn er det når man er fra landet.. men hver gang jeg snakka med en gammel kompis som jeg ikke har møtt på lenge var det en viss person som kom å holdt rundt meg, kyssa meg etc.. greit nok, det er koselig det altså, men vi er ikke sammen, vi har knapt nok kjent hverandre en uke og fyren "markerer reviret sitt" og, en annen tragedie, fyren kan virkelig ikke (!!!) danse! Serr, jeg var flau over å danse i nærheten av han Og danse med en kompis som ville danse med meg var jo ikke aktuelt >.< så ja.. utover kvelden ble jeg mer og mer lei, og det endte med at jeg måtte finne på en unnskyldning for å få 2 sec alene.. og på de 2 secene ringte jeg K Det er så deilig med K, fordi han er liksom en venn og jeg kan ha sex med han og det behøver ikke bety noe mer.. Jeg skjønner jo at jeg ikke er klar for noe forhold, jeg ble jo livskremt i går! anyways.. etter en stund ringte jeg en jeg kjenner som er taxisjafør digg ass, fyren er litt keen på meg å, så vi fikk taxi på 5 min, og 100 kr i avslag på prisen! Ja.. så kom men hjem da-.. og E måtte jo sove hos meg siden han bor litt unna her da.. Og jeg var virkelig, virkelig skikkelig utent på han da, var jo så oppgitt og lei! Stakkars, skjønner jo at han syns det var litt kjipt at jeg gjemte meg godt under dyna mi, MED undertøy på tvert. tror ikke jeg kyssa han engang jeg Og i dag da.. fyren dro ALDRI! han var her til ettermiddagen lix, men det er jo bursdagen min da, så jeg hadde jo bedre ting å drive med.. endte med at jeg bare måtte si rett ut at jeg ikke kunne ha besøk lenger.. litt kjipt da, men hva skal man gjøre lix? Jeg føler ikke at det har vært skikkelig bursdag egentlig.. litt stusselig for å være ærlig, savner mamman og pappan min, blir liksom ikke bursdag uten bløtkake og mamman og pappan sin =( De hadde lagt igjen gave på kjøkkenbenken til meg før de dro lix, dumme meg forsov meg på lørdag morgen så rakk jo ikke si hade engang før de dro Nå er det jobb i 3 dager. til helgen aner jeg ikke hva som skjer.. skal hvertfall ut med venninne A tror jeg :juhu: DET blir skøy ass! Oxo kommer K hjem, men satser nok ikke på å møte han ass LOL må snart legge meg jeg :natta: Endret 29. juni 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. juni 2008 #623 Del Skrevet 30. juni 2008 Envy med gårsdagen Har vært bortreist jeg for å feire Ulvemannen som også hadde bursdag i går :-D I tråden min feirer vi alltid bursdagen, så nå må jeg ile inn der og gratulere deg der også :-D Koselig å lese om deg og E Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. juni 2008 #624 Del Skrevet 30. juni 2008 Åh, Envy! Jeg glemte helt å stikke innom dagboka di og ønske deg grattis med dagen, men jeg jobbet på morgenen, og så fikk jeg vite at en bekjent av meg døde for noen uker siden, også var det rett av gårde på hytta mi. Så i alt virvarret ble det bare glemt. Men jeg håper virkelig du hadde en fin dag i går - og at jeg er tilgitt Så gratulerer med dagen i går!! Skjønner at det ble litt mye med E, sånn kan jeg føle det og! Plutselig er de "all over the place" og skal ha oppmerksomheten din hele tida. Slitsomt ass! Haha, vi er så gutter da! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #625 Del Skrevet 1. juli 2008 Tusen takk Skorpio og Ulva :juhu: Forventer jo ikke akkurat at dere skal gå rundt å huske på det irl da :gjeiper: bare syntes det var så leit fordi har sett andre bursdagstråder hvor det har tatt helt av, og stusselige meg fikk bare 1 eneste hilsen XD men sånn er det vel bare.. lurer på hvor det har blitt av alle dagbokvennene? ----------- Shit så sliten jeg er.. var hjemme fra jobb for en halvtimes tid siden, ble sent ferdig i dag, var igjen tilslutt helt alene med all drittjobben (sortere 10 000ener enheter bestikk, dekke på 300 kuverter til morgendagen, fylle på med div kopper og kar, vaske.. osv.. kjipt!).. så det var ikke så gøy.. ellers gjort lite i dag. skjedde ikke noe spess spennende på jobb heller.. bah, skal jobbe i morgen oxo, og onsdag, fri på torsdag, så jobb igjen på fredag, fri på lørdag og jobb på søndag og mandag.. alle kveldsvakter.. puh, blir sliiit! men sånt blir det masse penger av da! tjente jo nærmere 1000-lappen bare på denne dagen alene ^^ Gruer meg litt til torsdag, skal droppe E da Vi er overhode ikke på samme nivå, og jeg er nok ikke klar for noen kjærste nå .. Dessuten er han ikke såååå kjekk men, jeg så en på jobb i dag, han var serr til å smelte av! OOOMG! Hvis noen husker prince charming fra eventyrene? :rødme: Sånn var han, bare drømmeaktig kjekk lix, med laaaangt blondt hår i hestehale og et nydelig smil - ja han smilte til meg .. men han var fransk Dagens lille glede; jeg har fått ordnet så alle dyrene har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 1. juli 2008 #626 Del Skrevet 1. juli 2008 Envy, kjære venn. Unnskyld Men jeg sendte en dagen før da Det er typisk at sånne kvelder ikke er så gøye fordi man blir 20 og forventningene til kvelden er høye. Man skal jo liksom ha det drigøy fordi man bli 20.. Utrolig kjedelig med E da! Men jeg skjønner det også. En gutt som absolutt ikke kan danse er skikkelig avtennende! Iallefall om de ikke vet det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. juli 2008 #627 Del Skrevet 1. juli 2008 Dumt det med E da.. Du som var så i himmelen forelska, og nå er han nesten blitt en gigantisk kvise du bare vil bli kvitt. Kjenner meg igjen ass, med en gang de blir for tilgjengelige er det over og ut for min del! Stakkars gutta, kanke være lett heller. Men menn er ikke alltid lette å lese de heller, det skal fanden vite! Haha, nå følte jeg meg litt schizo her.. Men Envy; Ha en fiiiin dag!! :juhu: Prøv og tenk minst mulig på E og lev i NUET! Det har jeg lært, og jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #628 Del Skrevet 1. juli 2008 Envy, kjære venn. Unnskyld Men jeg sendte en dagen før da Det er typisk at sånne kvelder ikke er så gøye fordi man blir 20 og forventningene til kvelden er høye. Man skal jo liksom ha det drigøy fordi man bli 20.. Utrolig kjedelig med E da! Men jeg skjønner det også. En gutt som absolutt ikke kan danse er skikkelig avtennende! Iallefall om de ikke vet det selv hehe, jeg overlevde ja, forventningene var jo oversized! men irriterer meg at jeg var dum nok til å dra på 18-års sted bare pga han men nå til helgen blir det det 20-års stedet som var planen i utgangspunktet :-D Ja serr, gutter som ikke kan danse, men tror de kan det og danser uansett er serr noe av det mest avtennende som finnes! O.o Dumt det med E da.. Du som var så i himmelen forelska, og nå er han nesten blitt en gigantisk kvise du bare vil bli kvitt. Kjenner meg igjen ass, med en gang de blir for tilgjengelige er det over og ut for min del! Stakkars gutta, kanke være lett heller. Men menn er ikke alltid lette å lese de heller, det skal fanden vite! Haha, nå følte jeg meg litt schizo her.. Men Envy; Ha en fiiiin dag!! :juhu: Prøv og tenk minst mulig på E og lev i NUET! Det har jeg lært, og jeg elsker det! Ja, han ødela det litt selv da, og nå ser jeg bare på han som irriterende, ekkel og slitsom :/ Gutter og jenter er nok like vanskelige å forstå for hverandre.. men foorvirra folk som meg gjør nok ikke saken noe bedre XD men en ting vet jeg, til helgen skal jeg på det utestedet å finne en eller annen fyr som IKKE er jomfru, trenger no god sex for å komme over denne fadesen altså.. kanskje jeg skal mase litt på K likevel Ha en finfin dag du å Skorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #629 Del Skrevet 1. juli 2008 Litt tidlig hjemme i dag da :hoppe: :hoppe: :hoppe: Gjett hvem som skal på Gatebil om 1,5 uke!!! :juhu: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det blir sinnsykt rått, fete biler og masse gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 1. juli 2008 #630 Del Skrevet 1. juli 2008 Det blir ofte sånn når du vil være med en gutt.. Da driter man i mye bare for å være med han selv om man vet det egentlig bare er teit. Om K er i byen så syntes jeg du skal prøve å få fatt i han Gatebil, OMG! Digge mannfolk, kanskje jeg å må ta turen der engang :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #631 Del Skrevet 2. juli 2008 Det blir ofte sånn når du vil være med en gutt.. Da driter man i mye bare for å være med han selv om man vet det egentlig bare er teit. Om K er i byen så syntes jeg du skal prøve å få fatt i han Gatebil, OMG! Digge mannfolk, kanskje jeg å må ta turen der engang :-D Ja vet bare så synd at jeg oppdaget samme kvelden at jeg ikke ville ha han der da, huuuuff, den dansinga hans tok kaka altså Joda, jeg kommer nok til å ringe K, vet jo at han kan sakene sine men på den annen side er det ikke såååå farlig heller :gjeiper: gatebil ohYeah, det blir dritbra, gleder meg som en liten unge! aldri vært der før da, og hater å sove i telt så får nå se da ------------------------- Jeg har en idè til noe å tegne føler at jeg snart må gå å tegne det før det forsvinner ut av hodet mitt! Jeg orker ikke jobbe i dag har så vondt i magen.. eller noe, det er liksom sånn ubehagelig og ekkelt, ikke kvalm og ikke direkte vondt, bare ubehagelig oxo jeg som ville på jobb i dag, bare 70 gjester, så det er jo bare chill å være der i dag, men orker ikke kjøre hele den lange veien med vondt i meg Inwe har fest i dag, men tror ikke jeg orker det heller.. bare være hjemme å late meg foran tven høres egentlig mest forlokkende ut oooh, btw LOL! Da jeg sto opp i dag og gikk naken (!!!) ut på kjøkkenet bare for å hente noe å drikke sto det en mann utenfor vinduet!! Jeg hadde jo glemt at pappa hadde bestilt snekkere, og de holder på utenfor her nå! Han som var utenfor vinduet var kjekk i tillegg, solbrun kropp med sixpack, ja han var i bar overkropp! hihi.. oxo kan han ikke ha vært mer enn toppen 23! ^^ digg.. menjo, jeg veit ei som var rask med å komme seg ut av det kjøkkenet igjen, for å si det sånn XD auuuuuuuuuue!! varmt er det å i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. juli 2008 #632 Del Skrevet 2. juli 2008 oooh, btw LOL! Da jeg sto opp i dag og gikk naken (!!!) ut på kjøkkenet bare for å hente noe å drikke sto det en mann utenfor vinduet!! Jeg hadde jo glemt at pappa hadde bestilt snekkere, og de holder på utenfor her nå! Han som var utenfor vinduet var kjekk i tillegg, solbrun kropp med sixpack, ja han var i bar overkropp! hihi.. oxo kan han ikke ha vært mer enn toppen 23! ^^ digg.. menjo, jeg veit ei som var rask med å komme seg ut av det kjøkkenet igjen, for å si det sånn XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 2. juli 2008 oooh, btw LOL! Da jeg sto opp i dag og gikk naken (!!!) ut på kjøkkenet bare for å hente noe å drikke sto det en mann utenfor vinduet!! Jeg hadde jo glemt at pappa hadde bestilt snekkere, og de holder på utenfor her nå! Han som var utenfor vinduet var kjekk i tillegg, solbrun kropp med sixpack, ja han var i bar overkropp! hihi.. oxo kan han ikke ha vært mer enn toppen 23! ^^ digg.. menjo, jeg veit ei som var rask med å komme seg ut av det kjøkkenet igjen, for å si det sånn XD Haha, så bra! Så han deg?? Sjekk opp han da! :-D lal, jeg vet tror ikke han så meg da, han drev jo å snekret! hihi.. Ja, vurderte å gå ut der med noe kaldt å drikke til de i varmen men jeg så s jævli ut og gadd ikke fixe meg opp enda XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. juli 2008 #634 Del Skrevet 3. juli 2008 Envy jeg skrev gratulasjon på fjesbokveggen din da! Så synes jeg kan være tilgitt Mmmm, eyecandy! Du får gå ut med sexy undertøy neste gang du "glemmer" at de jobber utenfor vinduet og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. juli 2008 #635 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg føler på meg at det kommer en erotisk novelle snart. "lyster på terrassen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 3. juli 2008 #636 Del Skrevet 3. juli 2008 GRATULERER MED BURSDAGEN SOM VAR! Envy, Envy - jenta mi, du har jo hatt bursdag mens jeg tulla rundt neri Paris! Nei og nei! Jeg har forsømt meg no' forferdelig! Kjempelei meg, men jeg hadde ikke fått med meg datoen, for ellers hadde jeg stoppa verden fra å gå rundt! Kan du tilgi meg? Skulle tatt med en lekkerbisken av en franskmann i presang til deg, men ser du har noen å titte på selv! Det tussa av dem på metroen, for eksempel! Svarte, brune, hvite, lange, små og snertne, slanke, muskuløse, hårfagre, skalla, med dreadlocks eller bustete krøller. Skulle bare vært 20 igjen!! *hvisker* Jeg så noen skjønninger på min alder også, men det behøver du ikke fortelle Mummipappa. Her i huset skjerper vi appetitten borte, men vi spiser hjemme - om du forstår.. Og vi hadde det romantisk og fint i Paris, må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #637 Del Skrevet 3. juli 2008 Aww, Mummi da! Tusen takk for en diger gratulasjon på etterskudd! Du var jo på ferie!! da skal man ikke tenke på kg og andre ting man kan bruke tid på hjemme Thihi, skjerpe appetitten ute og spise hjemme er en finfin ordning Bare se men ikke røre en en ordning jeg og min eks hadde oxo -------------- I dag har jeg bedt E om å ryke og reise! Han er så tard ass, jeg tror serr han er autist eller noe Da jeg sa "Jeg tror ikke vi bør møtes mer" fikk jeg tilbake; "ehh, ok, men skal vi dra å bade da?" LOL!!! Stakkaren måtte visst ha det inn med teskje! Så jeg kom med alle slags unnskyldninger, at jeg ikke var klar for et forhold, at jeg var forelska i en annen +++ totalt vanskelig og mislykka.. og etterpå sendte idioten med mld??! wtf?! hahaahaha ooomg anyways, endelig ferdig med han :-D LAL, og gjett hva jeg og venninne A skal i morgen!! Vi reiser til byen som K bor i Er ikke sikkert jeg får møtt K da, for han driver med masse annet rart, men vi drar for turen sin del og det går ikke tog hjem igjen på lørdag, så åssen vi kommer oss hjem er fremdeles et mysterium Det går buss da, 2 timer på en varm buss tidlig på morgenen etter fylla er ikke mye fristende men :gjeiper: Bare håper turen blir verdt det, og at jeg møter K så det blir litt skikkelig på meg! hahaha.. lol I morra har jeg det dødstravelt, må levere katten i leiligheten til eksen, men eksen er ikke hjemme, så inwe må få nøkkelen og dra å mate pusen i leiligheten, dakars puuus har dårlig samvittighet egentlig! Shit jeg er stressa alt.. fuuuuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. juli 2008 #638 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei på deg søte Envy Nå må jeg bare legge igjen en hilsen til deg. Det er så gøy å lese dagboka di, så jeg er stadig innom, men ikke alltid jeg legger igjen spor. Leser og mimrer om min egen ungdomstid Ikke det at jeg føler meg som oldis nå heller, men forelskelser og sånn er jo mer stabile nå, selv om jeg er forelsket i ulvemannen min etter alle disse årene :rødme: Men i ungdomstida var det slik du beskriver, og det er så vikitg å flørte, kose seg og være forelsket i flere før en slår seg til ro Virker som du har det topp om dagen og det er så bra Ha en fin tur til byen til K, og en skikkelig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. juli 2008 #639 Del Skrevet 4. juli 2008 Envy Ønsker deg en knallbra helg, håper du treffer K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 4. juli 2008 #640 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei på en fredagskveld! Du er nok ute og har det gøy - smart trekk å ta en tur bort når E begynte å bli litt klister.. Måtte le når du beskrev hvor vanskelig han hadde for å ta en tydelig beskjed: Finito! Får håpe du treffer K igjen i helga da, og at dere finner ut av ting! Uansett så får du deg en tur og en opplevelse. Og gutter tusser det av overalt. Jeg sitter her som et slakt etter å ha gjort så lite som mulig i dag. Måtte vente med hekkeklipp, rake opp avkapp og kjøre bort med henger til sola hadde lugna seg litt. Var ikke ferdige før 22.30, men da ble det dusj, badekåpe og hvitvin. Godt det også! Ha en kjempefin helg og take care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå