Gå til innhold

Stemmer dette da?


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke. tenner ikke på kjendiser. matematikere blir aldri berømte før de er enten hauggamle eller døde likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
De som derimot liker modne menn som Richard Gere ønsker mer stabilitet i livet sitt.

Jo, det stemmer forsåvidt det...Men om det avslører hvilke menn kvinner liker, vet jeg ikke så sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg vet ikke helt jeg. Av mennene som er omtalt i artikkelen er det helt klart "tøffingene" Vin Diesel og Eminem som tiltaler meg mest. :sjarmor:

Sitat Spray.no

"De som fantaserer om Eminem eller en annen tøffing som for eksempel Vin Diesel, tiltrekkes gjerne av menn som de må kjempe litt med for å få forholdet til å fungere."

Måtte jo kjempe litt ekstra for å få det første året av forholdet til min nåværende samboer til å fungere, fordi vi bodde i hvert vårt land, men jeg vet ikke om det er det artikkelen sikter til... Nå tror jeg ikke jeg kjemper noen større kamp enn noen andre lenger...

Nå tviler jeg forøvrig på om vi kan ta noe som helst av det Cosmopolitan skriver for god fisk...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker (tenner ikke på!) skuespillere som f.eks. Denzil Wasingthon (eh.. skrives sikkert ikke slik men pytt...) , Bruce Willis samt han som spilte Lex i Smallville... :oops: (Michael Rosenbaum)....

Vet ikke helt hvordan jeg kan tolkes utav det, kjente meg lite igjen i det som stod på siden du viste til ihvertfall..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror damer rett og slett tenner på ubehag og misnøye, vanskelige forhold eller andre umuligheter.

Å være fornøyd og lykkelig tror jeg er en mannlig egenskap.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... jaja, da får vi finne andre måter å løse koden på da.... :-?

men nå går årene fortere og fortere, og det viser seg at alle slike snarveier bare er tull og vås jo!... Hmf! Hva skal en stakkar gjøre da? : BLI KJENT MED KVINNER/LÆRE DEN ENKELTE Å KJENNE??? ...

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o UUUÆÆÆHH!!!!Ærru gæærn Lasse??? Bli kjent med oss????? Tror jaggu det har klikka forræ jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. :ler: OK Aline... Ble bare litt VEL despo her... Skal ta en kald dusj og holde meg fast til anfallet går over...

Myagi: Ensom??... Vel, La meg si det slik da.. den poleringsteknikken din er utroooolig sexy å se på.... på....av...på....av... *stønn*...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kalddusj er bra for desperate menn ja!!

Dessuten... tror du du hadde blitt noe klokere ved å prøve å bli kjent med oss da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvorfor de fleste jenter tenner på juling og "litt oppdragelse" dersom hun er umulig og ikke samarbeidsbvillig.

Hva gjorde dem med trettekjære kvinner før i tiden?

- Vi har en historie fra nederland, hvor de på 1700 tallet hadde et slags vannstol. Dvs en stol som kunne senkes i vann.

At kvinnene måtte sitte på denne stolen og ikke menn, overrasker vel ingen?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...