mimi82 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med hva som er normalt å betale for å få satt opp håret og bli sminket? Ellers lurer jeg også litt på hva som er normalt å måtte betale for brudebukett? Blir superglad for alt av tips:-)
mia83 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har fått pristilbud på håroppsett av langt hår til kr 1800. Sminken må jeg betale 550 kr for. Synes det er mye, men ut ifra de som driver i denne bransjen synes de visst ikke det.
Anea Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har fått tilbud på oppsett til 770 pr time, og regner med at det blir 1 - maks 2 timer. Prøvetime koster 500. Makeup vet jeg ikke, for jeg er heldig som har flink venninne som vil fikse dette for meg. Brudebuketten kommer på ca 2000 og ca 100 pr knappehullsblomst - tror det er ganske vanlig, men sikkert mulig å få det noe billigere. Jeg har valgt en populær blomsterdekoratør, så antar de vet å ta seg betalt...
DDuck Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er frisør og har egen salong og her tar jeg kr 2000,- med sminke.. men sminke må bruden ha med seg selv fordi at jeg ikke har alt av sminke siden det er lite sminking som foregår her.. I denne prisen er det alkoholfri sjampagne, jordbær og mulighet for å kle seg om på et bakrom i salongen. Det er også med prøvetime® og jeg setter vekk 4-5 timer for å slippe stress og at bruden skal slappe mest mulig av... det eneste som kommer utenom her er klipping og farge/striper, men det gjør man jo som regel en uke i forveien slik at ikke kjolen blir full av små hår o.l..
mimi82 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 jeg skjønner at de frisørene jeg har snakket med vet å ta seg betalt, de ville ha 3000-4000 for hår og sminke, men så har jeg funnet adam og eva frisør og de skulle ha 710 kr timen, og regnet med 2-3 timer og så skulle de ha ca 500 for sminke, tror jeg skal slå til der jeg:-)
Amygdala Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Oj, det virker som om jeg har fått en skikkelig god deal hos frisøren min. Jeg betaler 2200 kroner. Dette inkluderer oppsett av hår, sminke, prøvetime, støping av negler og voksing (av legger, under armer, øyenbryn og hva annet jeg måtte ønske), de to sistnevnte noen dager i forkant av bryllupet. Til forloveren betaler jeg 750 kroner for oppsett av hår og sminke. Endret 16. januar 2008 av Amygdala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå