Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg begynner virkelig å bli frustrert over dette. Vært plaget med dette lenge, men det blir værre og værre. Har vært hos legen og tatt prøver, men de finner ingen årsak til utfloden. Uflod er jo egentlig en normal ting, men det er plagsomt når det blir så mye som jeg har... Har tidligere hatt bakteriell vaginose, men det var det som sagt ingen tegn til nå. Da jeg var gravid og til sjekk på sykehuset sa gynokologen at jeg hadde noe som het ovula nabothi. Fastlegen mente at dette ikke var en årsak til utfloden. Har forsøkt melkesyrekapsler, bruker kun bomullsundertøy, sover uten undertøy, om jeg bruker såpe nedentil er det såpe beregnet for dette, men ingenting hjelper. Det hemmer egentlig samlivet med mannen min dette. Noen som har noen erfaringer om dette? Hadde satt stor pris på noen konstruktive tilbakemeldinger. På forhånd takk.
Gjest pirjo Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Klør du i tillegg, da? Kan det være soppinfeksjon som aldri gir seg? Jeg var plaget med sopp og mye utflod da jeg gikk på vanlige p-piller, men da jeg gikk over til Cerazette ga det seg helt, faktisk. Har også lest et tips om å jøre undertøyet gjennom et ekstra skylleprogram i vask for riktig å få vekk ulumskhetene...
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar Jeg klør ikke, og har aldri hatt soppinfeksjon, men jeg lurer nesten på å prøve en soppkur bare for å ha gjort det. Jeg bruker ikke P-piller eller annen prevansjon heller. Merkelig dette. Da jeg tok prøver sist slo de ut på streptokokk B, slik at jeg må være obs på dette i tilfelle graviditet, men det skal jo ikke gi utflod i følge legekontoret.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Klør du i tillegg, da? Kan det være soppinfeksjon som aldri gir seg? Hei, Kjenner meg igjenn i det du sier, trådstarter. Jeg sliter med det samme, og legene finner ingen årsak til utfloden. Dete klør ikke, og legene har undersøkt meg nøye for sopp.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg skal forsøke å skylle undertøyet en gang til. Jeg er villig til å prøve det meste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå