Gå til innhold

Fotobøker hos Elkjøp?


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har brukt Japanphoto, og så vidt eg veit brukar dei samme program og utskrift som Elkjøp. Vi er kjempe-nøgde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget to fotobøker hos Elkjøp til jul og ble kjempefornøyde! Programmet er lett å bruke, du kan velge om du vil la programmet fikse sidene for deg, eller gjøre alt fra bunnen selv, noe som egentlig ikke er så mye vanskeligere. Ble levert i løpet av en ukes tid, og med veldig fint trykk. Så vi er kjempefornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre. Jeg har nå laget ei fotobok fra ferien i sommer. Synes den ble veldig bra på PC'n iallefall. Enkelt å lage og så mye man kan gjøre. Gleder meg til å få det ferdige produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble kjempe fornøyde med vår fotobok fra Elkjøp, enkel og grei levering i tillegg. Er det noen som har kjennskap til Fotoknudsen sin. Er de også brae?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk to bøker fra ExtraFilm i går. Fine, men ikke perfekte. Synes kanskje ikke de er verdt pengene. Så nå er jeg spent på den jeg bestilte hos Elkjøp.

Har sett et par fra FotoKnudsen. De er fine de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 hjelper deg testet fotobøker før jul.. Japan Photo og Elkjøp vant testen.

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått fotoboken fra Elkjøp. Knallfin og jeg er superfornøyd. Bra kvalitet på bildene, fine farger, flott papir.....utrolig fornøyd.

Anbefaler dem virkelig. Billig var det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...