Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Under "avgifting" av kroppen kan det, etter hva jeg har forstått, skje at man får vondt i hodet - bl.a. pga. at man ikke får i seg sukker eller kaffe. Noen som vet om den hodepinen er noe man må leve med i flere dager, og om det er ok å bruke paracet?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hørt det er verst første uka.. Vet ikke om det er ok med paraset..
Gjest StoreSky Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Poenget med avgiftning er jo å få giften UT av kroppen- ergo ingen paracet. Drikk masse vann, så går det nok bra. Varer ikke så lenge heller. Er ikke snakk om dundrende migrene-vondt heller. Ikke alle som får vondt i hodet heller av sukker/kaffe/etc, kommer jo ann på inntaket ditt fra før. Lykke til.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Takk for svar begge to. Er ikke snakk om dundrende migrene-vondt heller. Jo, for meg var det snakk om det. I går (dag 2) hadde jeg dundrende hodepine hele dagen, og spydde opp igjen alt jeg klarte å spise. Jeg spiste paralgin forte, og tok til slutt en slurk cola og spiste et eple - da var det bra gjennom natta. I dag har jeg hatt litt mindre vondt i hodet, og ingen spying. Hodepinen kom på kvelden, så da ble det ny paralgin forte, colaslurk og eple. Jeg tror det beste for meg er at jeg tilfører kroppen litt gift nå i begynnelsen. Jeg har noen viktige møter i dagene fremover, og kan ikke være så syk at jeg ikke får gjennomført dem. Jeg får heller drive med denne avgiftinga litt lenger enn planlagt. Jeg hadde ikke stort inntak av hvitt sukker tidligere, men fikk i meg mye fruktsukker pga. fruktspising. Kaffe har jeg drukker mye av - opp mot en liter pr dag.
Gjest gjest_en Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Det er mye bedre å trappe ned gradvis, ellers får kroppen sjokk! Jeg husker forøvrig å ha lest at avgifting ikke egentlig har noe for seg.....
Gjest Elfrida Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som kan vise til en liste over hvilke stoffer kroppen kvitter seg meg på en sånn kur, og i hvilke mengder?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Det er mye bedre å trappe ned gradvis, ellers får kroppen sjokk! Sikkert, min reagerte iallefall skikkelig. Jeg søkte litt rundt på internett før ejg begynte, og ikke et sted ble jeg anbefalt å trappe ned. Nå er jeg på dag fire, i morgen er jeg halvveis - så da står jeg løpet ut på 10 dager. Mulig jeg legger til litt pga. colaslurker og epler. Jeg husker forøvrig å ha lest at avgifting ikke egentlig har noe for seg..... Det kan godt hende. Jeg får se i løpet av neste uke. Jeg er veldig oppblåst i kroppen pluss en del andre ting, og har blitt anbefalt å sjekke meg for candida. Er i den forbindelse jeg gjør dette. Har bitte litt murring i hodet i dag også, men mulig det kommer mer utover dagen (som i går).
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 var ts som svarte i innlegget over også. Er det noen som kan vise til en liste over hvilke stoffer kroppen kvitter seg meg på en sånn kur, og i hvilke mengder? Jeg for min del gjør det for å få vekk eventuell candida i kroppen. Jeg vet ikke noe om hvilke stoffer eller mengder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå