Gjest kenneth Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-) www.tritrans.net Hvis du søker på internett finner du alt!
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 også freetranslation.com... ikke den beste, men for enkle setninger som denne bør det gå fint;)
Balooa Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Hm, et år etter: Enhorabuena por tu prestación en Kolomna. Jaaada, jeg veit at du satt her og venta på meg.
Gjest Belladona Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-) Muchas gracias por la (eller tu, alternativt su) excelente contribución en Kolumna ...ville jeg ha skrevet. Enhorabuena er i hvertfall veldig "ute" i Latin-Amerika. I Spania vet jeg ikke.
Gjest Belladona Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Ok, nå ser jeg at dette er en eldgammal tråd...
Balooa Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Ja det var derfor jeg skreiv "et år etter" Enhorabuena brukes masse i Spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå