Gjest kenneth Skrevet 13. januar 2008 #1 Del Skrevet 13. januar 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Del Skrevet 20. januar 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-) www.tritrans.net Hvis du søker på internett finner du alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #3 Del Skrevet 21. januar 2008 også freetranslation.com... ikke den beste, men for enkle setninger som denne bør det gå fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooa Skrevet 28. desember 2008 #4 Del Skrevet 28. desember 2008 Hm, et år etter: Enhorabuena por tu prestación en Kolomna. Jaaada, jeg veit at du satt her og venta på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belladona Skrevet 28. desember 2008 #5 Del Skrevet 28. desember 2008 "Gratulerer med flott innsats i Kolomna!" Hva blir det på spansk? Gracias :-) Muchas gracias por la (eller tu, alternativt su) excelente contribución en Kolumna ...ville jeg ha skrevet. Enhorabuena er i hvertfall veldig "ute" i Latin-Amerika. I Spania vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belladona Skrevet 28. desember 2008 #6 Del Skrevet 28. desember 2008 Ok, nå ser jeg at dette er en eldgammal tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooa Skrevet 28. desember 2008 #7 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja det var derfor jeg skreiv "et år etter" Enhorabuena brukes masse i Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå