Gå til innhold

venninesnakk om sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man leser på forumet her, virker det som om dere snakker med hverandre om absolutt alt. Størrelsen på mannens utstyr, orgasme, onani, og alt annet. Kan jeg risikere at damas venniner vet alt om meg, både i positiv og negativ forstand? Eller finnes det ting som er "hellige" og ikke snakkes om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg sier til mine venninner om hvordan sexlivet er, men detaljer er for meg og min kjære bare ;) men sier jo litt om størrelse. Men det er ikke ofte dette skjer egentlig. Men har vel aldri sagt noe negativt, så mine venner vet vel egentlig lite vil jeg si

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt hvis det er tilfellet at det er vanlig for kvinner å snakke om dette med venninnene sine.

Jeg snakker aldri med vennene mine om størrelsen på puppene til kjæresten min eller hvor god/dårlig hun er i senga.

Skrevet

slik jeg har forstått det, så sier vi jenter mer detaljer enn dere gutta gjør dere imellom.

vi kan si mye ja, både negativt og positivt. når vi snakker om negative ting er det for å søke råd, ikke for å henge ut typen.

jeg husker en ex av meg reagerte hva han fikk høre tilbake i fra mine kompiser, ting jeg hadde sagt. det var ikke negative ting, men han mente jeg utleverte for mye om vårt sexliv. ta en prat med dama di du, hun setter nok pris på å få vite om du føler at hun avslører for mye eller ikke. dette er uansett en grei prat å ta i et forhold, slik at en vet at ikke kompiser og veninner til dama/typen vet ALT om deg...

Skrevet

I min venninnegjeng er alle godt etablerte.

Vi snakker ikke om sexlivet vårt i det hele tatt. Kan snakke generelt om sex men ikke noe som vedrører våre egne forhold.

Skrevet

Snakker ikke om sexlivet mitt med noen. Ingen av mine venninner vet når jeg debuterte...

Skrevet

Hei!

Syns det var litt artig at du lurte. Snakka om sexlivet med ei venninne før. Hun debuterte lenge før meg, så jeg hadde ikke så mye info annen enn den jeg fikk av henne. Det var snakk om størrelse, hvor lenge man holdt på, hva som ga henne orgasme osv. Når hun hadde hatt flere partnere, sammenligna hun litt og jeg fikk vite hvem som var bra og ikke. Men detaljer om selve akten osv holdt hun for seg selv.

Det meste jenter snakker om, er hva som var godt for dem. Idag snakker jeg om sex med ei anna venninne, og det hender vi diskuterer hva gutten gjør som er ekstra pirrende. That's it :P

Er ikke mye negativt.

Skrevet

Da vi var yngre var vi mye mer åpne. Fortalte om rare ting som skjedde osv. Men jeg kan i dag med hånden på hjertet si at jeg vet svært lite om mine venninners sexliv. Nå har de liksom funnet mannen i sitt liv de aller fleste, det er ikke lenger snakk om et flyktig bekjentskap, og da respekterer de nok partneren sin mer/såpass, så de sier ingenting.

Skrevet

Når vi er single, snakker jeg og venninnene mine om ALT. Alt fra onani, teknikker, hjelpemidler, ONS-menn og utstyret deres, hva vi liker og ikke liker, gir hverandre råd eller kommer med tips.

Når vi har faste forhold, blir det mindre snakk. Da dreier det seg mest om frekvens (særlig hvis man synes man har det for ofte eller for lite), eller man vinkler sexen til en selv, og opplevelsene man selv har (f.eks. kan man fortelle at man er blid og glad en dag fordi man har hatt fantastisk morgensex), og ikke om mannens teknikker eller utstyr eller andre ting man ikke vil utlevere.

Skrevet

Jeg snakker ikke om detaljer vedr. vårt sexliv.

Kan hende jeg innrømmer at det er herlig.

Men størrelse, stillinger, teknikker osv - har jeg ikke behov for å dele med venninner irl.

Her inne kunne jeg sikkert ha snakket om det meste, pga av min anonymitet og liten fare for å såre noen.

Skrevet

Med nærmeste venninner snakker jeg om nesten alt. Men har aldri avslørt intime detaljer om samboer. Tidligere kjærester og ONS har derimot fått sine analyser, men ikke om det er noen mine venninner også kjenner godt.

Jeg snakker egentlig gjerne med gutter om sex også. Generelt synes jeg folk snakker for lite om sex, jeg tror mange misforståelser kunne bli oppklart og avklart om man snakket mer om de praktiske, pinlige og rare små detaljene.

De verste rundbrenner'ne av guttekompisene mine (ja - bare kompiser!) har ofte de beste rådene, oppklaringene osv å gi.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Jeg har aldri snakket om detaljer - kun helt overfladisk med de nærmeste venninnene. Det ville kanskje vært annerledes om jeg/vi hadde hatt en del tilfeldige forbindelser. Når jeg er i et seriøst forhold, virker det unaturlig å brette ut noe av det mest intime mellom han og meg.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Jeg snakker aldri detaljert om sexlivet mitt med venninner - det er en privatsak mellom han og meg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja snakker ofte om sex med venninnene mine,men de aler intimeste detaljene blir uttelatt om det er noe negativt. Positive ting derimot :)

Skrevet

Vi er vel ganske så detaljerte i venninnegjengen min. Både positivt og negativt, men det negative dukker opp når vi vil ha hjelp.

Skrevet

Det hender det blir en og annen saftig opplysning. Men vi pleier aa holde detaljene utenfor.

Skrevet

Detaljene holder jeg for meg selv, men litt snakk om sex blir det nok.

Skrevet

Jeg snakker veldig lite med venninner om sex...litt fordi jeg er veldig mer frigjort enn de..og orker ikke å høre på isj og usj og det er ekkelt osv.. Men, jeg blir ofte spurt om konkrete råd og da svarer jeg jo så godt jeg kan.

Sex snakker jeg med kompiser om..fungerer mye bedre!

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg snakker aldri detaljert om sexlivet mitt med venninner - det er en privatsak mellom han og meg.

Ditto, de kan få vite hvem, men ikke hvordan =p

Skrevet

Det som i hvert fall er klart er at kvinner har langt lavere grad av lojalitet mot partneren i forhold til å utlevere detaljer enn det menn har mot sine kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...