Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg har lyst til å begynne å trene, så tenkte kanskje å begynne på Sats. Da får jeg et treningsprogram, og det føler jeg blir lettere å følge enn å trene på egenhånd hjemme :)

Hvor mye koster det? Og kan jeg trene på alle Sats treningsstudioene i hele landet eller binder jeg meg til en? :)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer etter hvor mange sentre du vil ha mulighet til å trene på. Du finner normalt infoen på www.sats.no, men akkurat nå har de problemer med nettsiden sin, så den funker ikke.

Du kan trene på ditt nærmeste senter, alle i din by, alle i norge eller alle i skandinavia.

Skrevet

Du binder deg vanligvis til ett senter (men kan betale mer per mnd for å trene på alle sentre i landet). Jeg er student og betaler 399 kr i mnd på Sats. Man må binde seg for 12 mnd når man melder seg inn. Det er et veldig bra opplegg med mange timer å velge mellom. Hvis du benytter deg av muligheten til å få treningsveiledning kan du få satt opp et bra program å følge, dette hjelper på motovasjonen :icon_smile: Det er lurt å melde seg inn snart så får du fri innmelding + en treningsbag.

Skrevet

Jeg trener på SATS, er student, og betaler 360,- i måneden hvis jeg husker riktig. Jeg har bronsemedlemsskap og kan kun trene på ett senter, like greit da det kun er ett senter i nærheten. Men medlemsskapet kan man endre på senere hvis man trenger det uansett.

Treningsveiledning kan man visstnok få så ofte man vil, og det koster ingenting.

Skrevet

Takker for svar :)

Jeg har nå forhørt meg litt, og funnet ut at jeg får litt rabatter her og der. Så ender kanskje opp med å kun betale 200 kroner i mnd :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...