Ambriel Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Heisann Jeg har lyst til å begynne å trene, så tenkte kanskje å begynne på Sats. Da får jeg et treningsprogram, og det føler jeg blir lettere å følge enn å trene på egenhånd hjemme Hvor mye koster det? Og kan jeg trene på alle Sats treningsstudioene i hele landet eller binder jeg meg til en? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det varierer etter hvor mange sentre du vil ha mulighet til å trene på. Du finner normalt infoen på www.sats.no, men akkurat nå har de problemer med nettsiden sin, så den funker ikke. Du kan trene på ditt nærmeste senter, alle i din by, alle i norge eller alle i skandinavia.
Turid Laila Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Du binder deg vanligvis til ett senter (men kan betale mer per mnd for å trene på alle sentre i landet). Jeg er student og betaler 399 kr i mnd på Sats. Man må binde seg for 12 mnd når man melder seg inn. Det er et veldig bra opplegg med mange timer å velge mellom. Hvis du benytter deg av muligheten til å få treningsveiledning kan du få satt opp et bra program å følge, dette hjelper på motovasjonen :icon_smile: Det er lurt å melde seg inn snart så får du fri innmelding + en treningsbag.
Ambivalent Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg trener på SATS, er student, og betaler 360,- i måneden hvis jeg husker riktig. Jeg har bronsemedlemsskap og kan kun trene på ett senter, like greit da det kun er ett senter i nærheten. Men medlemsskapet kan man endre på senere hvis man trenger det uansett. Treningsveiledning kan man visstnok få så ofte man vil, og det koster ingenting.
Ambriel Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Takker for svar Jeg har nå forhørt meg litt, og funnet ut at jeg får litt rabatter her og der. Så ender kanskje opp med å kun betale 200 kroner i mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå