Tingeling_78 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vil gjerne stanse ut en sommerfuglfigur i papir. Ønsker ikke å stanse ut hele formen, men bare vingene slik at de kan brettet litt og stå opp fra papiret. Håper derer skjønner hva jeg mener... Fins det noe utstyr som kan gjøre dette??
Gjest Gjest_Tingeling_78_* Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Tror det blir for tidkrevende og ikke så lett å skjære buede linjer pent nok med kniv. Noen andre tips til utstyr/maskiner ol. ?
pollya Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Gå inn på scrappesider på nettet, så finner du utstyr.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har en slags tapetkniv som passer perfekt til slike ting. Den er rund, legges nedpå og du bare følger formen så roterer kniven etter hvor du fører den. Mye enklere enn med stivt knivblad... Finner den ikke på nett, men finner noe tilsvarende: http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...&AID=512804
Kvist Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hvis du ikke finner andre steder kan du kanskje høre med disse folka? www.stansemakeren.no Trur egentlig at de hovedsaklig leverer til proffmarkedet (altså stanser til bruk i spesielle maskiner) og det er bare det jeg har bestillt av dem også. men det går jo an å spørre om de har noe du kan bruke? De lager i såfall presis den formen du vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå