Ciara Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Og med skjellampe mener jeg slike som er store som lysekroner, omtrent, og som består av en hel masse runde, nesten gjennomsiktig hvite skjellflak. Har noen sett slike på nettet?
Ritalina Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Mener du Verner Pantons Fun pendant? Eller de som henger i nesten alle LeneV butikkene? Den LeneV lampen vet jeg i hvertfall at de selger på Cornelias hus i Tr. Heim, og jeg mener å ha hørt at de sender... VP pendelen fås kjøpt flere steder på nettet, men da helst utlandet, og jeg vet ikke hvordan det er med fraktmuligheter til Norge...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Og med skjellampe mener jeg slike som er store som lysekroner, omtrent, og som består av en hel masse runde, nesten gjennomsiktig hvite skjellflak. Har noen sett slike på nettet? Her finner du også Skjellampe
Gjest NN Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Og med skjellampe mener jeg slike som er store som lysekroner, omtrent, og som består av en hel masse runde, nesten gjennomsiktig hvite skjellflak. Har noen sett slike på nettet? Denne skjell-lampen så jeg i flere interiørbutikker i Lillestrøm på lørdag. Den er nydelig. Løp og kjøp :
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Lyse ideer har denne på sine nettsider. www.lyseideer.no
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Hei hei! Jeg tar opp igjen dette temaet selv om det er litt gammelt.. Jeg er på desperat jakt etter en slik skjellampe. Bor i oslo. Noen som vet om noen butikker hvor man kan gå og kjøpe den? Har sett noen på nett, men det er desverre ikke så mange. Håper på litt hjelp her, har desverre ikke funnet noe selv...sukk! Store klemmer:)
Gjest Gjest_cec_* Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Har sett dem på Milla Boutique i House of Oslo - hadde 3 forskjellige størrelser tidligere i sommer iallefall. God jakt Hei hei! Jeg tar opp igjen dette temaet selv om det er litt gammelt.. Jeg er på desperat jakt etter en slik skjellampe. Bor i oslo. Noen som vet om noen butikker hvor man kan gå og kjøpe den? Har sett noen på nett, men det er desverre ikke så mange. Håper på litt hjelp her, har desverre ikke funnet noe selv...sukk! Store klemmer:)
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Og med skjellampe mener jeg slike som er store som lysekroner, omtrent, og som består av en hel masse runde, nesten gjennomsiktig hvite skjellflak. Har noen sett slike på nettet? Home sweet home har dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå