Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:ler: Har drukket farris-slurker siden 28 april, jeg. Glemte meg aldeeeeeles bort. Og du...flasken ser så glad ut lissom. Sånn:

:P ...ser flasken ut. Skmpf! Må vel jobbe litt *dytter bort flasketut m tungespiss og hvesser hjernen litt*

Maiken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ekstatisk som JEG blir med tanken på deg bruke tungespissen, tenker jeg flasken er fornøyd ja....

Du er en meget flink, lydhør og dedikert elev!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

*neier og rødmer blygt*

Har god oppdragelse, skjønner du. Lærenem + god oppdragelse.

Liker å lære, jeg, Lasse. Ivaffal (!) når jeg har så en så god læremester.

Hooi...snart lunsj. Vurderer å slurpe i meg noen pastaskruer. De kiler lissom litt når jeg slurper dem inn!!! Også er det så qlt å se hvordan de vrir og vrenger på seg der de forsvinner inn...

*GODEGUDALTSÅ* Lærte hjemme at man ikke leker med mat. Var det vranglære, eller??

Maiken

:sjarmor::sjarmor::sjarmor: :sjarmor:

Skrevet

Leke med mat???? DETTE ER DA INGEN LEK!.... :sjarmor:

Skrevet

Joho..dette er lek, vel. Du skulle bare ha hørt hvordan pastaskruene hviiiinte av fryd mens jeg slurpet dem inn! Tror de syntes dette var en kjempemorsom lek. Hørtes sånn ut.

Maiken

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

nei, lille venn, dette er laaaangt mer alvorlig enn lek!.... Bare tenk på lady og landstrykeren.... Det kan ha følger som langt overgår lek dette!... :sjarmor:

Skrevet

*hva da??*

En liten sånn snutegnukk?

Eller...mener du....et halsbånd?

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Halsbånd???... Snakker ikke vi om MAT nå da?.... Var jo spagettisuging der så vidt jeg husker... :wink:

Skrevet

:kgsmil: Jo...og når Lady slurpet uforskammet på spaghetti-som-endte-opp-med-nesegnukk...så fikk hun straff. Måtte gå m halsbånd.

Tror jeg da... :rodme: Lurer på hvordan det er å gå med halsbånd. Lurer på så mye rart...

Maiken

Skrevet

Nei...munnkurv var det visst. Hørtes noe verre ut...Klipp håret mitt, gi meg en permanent (iiiiikkk), dra på meg lavhælte sko (uæææhh), gi meg en jobb som tall-arbeider (*gisp*), men ikke, ikke, aldri gi meg munnkurv.

Da...kollapser...Maiken....som...en...vaskeklut...Pooooofff

Maiken

Skrevet

Da kommer Lasse med olje og avslappende velvære til lillesøteflottegodesexyMaiken... :sjarmor:

Skrevet
lillesøteflottegodesexyMaiken...  

:rodme:

:rodme::rodme:

:rodme::rodme::rodme:

Maiken

Skrevet

Så du er her enda Chimp?... :sjarmor:

Bare lærer opp en av de uerfarne jeg... så kan hun få en snarvei til dit vi er nå....

:wink:

Har du noe å bidra med? :briller:

Skrevet

Kikker innom for å følge m på undervisningen ja.... 8)

Skrevet

Øyner en sti av uante muligheter, jeg...Alt ser *sukk*...liksom så mye mer...gørrbra ut på en måte :sjarmor: Når jeg nå ser rundt meg, så ligger det ca 53 Farrisflasker her og gliser bredt.

Hjelp!!! En banan løp nettopp over PC'en min. Og ropte høyt og rungendet: *Maaaaiken....lat som jeg er en pølse. Spis meg! Spis meg!!!* :sjokk:

Hvem er det som driver og kaster bananer gjennom eteren???Er det du, Lasse? Som driver og kaster oppgaver på meg? En slags test, lissom? Tentamen?

gees!

Må løpe...blir klappjaget av en banan!!!

Maiken

Skrevet

*stønn* der strøk du på tentamen ja!.... :roll:

Du må ta kontroll, gripe bananen (problemet sier noen..) ved roten og føre den inn som tidligere beskrevet....

Så...

en gang til nå...

*kaster konvolutter (!) gjennom eteren....

:sjarmor:

Skrevet

:ler:

...sjuuuusj...der fikk jeg den.

Ser bare på den med store øyne...hva..nå???

Har allerede prøvd både flasketutsegment og pølsevariant. Endte bare opp med leppestiftmerker på den.

Nå??

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...