Gå til innhold

snart.....nå!


Mathias

Anbefalte innlegg

*ser storøyd og totalt henfallen opp på Lasse*

...vil du altså??? Være læremesteren min? Voksne, kloke Lassemannen!!

Maiken :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:enig_animasjon:

Gjør alt for deg lille venn (eller var det ikke noe med tannglass og gåstol her et sted..... )

Og ALT jeg kan lære deg da!..... :kul: Nå begynner et nytt liv for deg tenker jeg bare se her: Look what I can do........ (Mad Tv....) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammeldame på 77 var jo bare en MASKE det. Kjøpte den forrige uke fordi den var så søøøt. Også ville jeg bare teste om du likte meg like godt selv om jeg ikkevar 24, ser du. Og det gjorde du jo! Fikk tilogmed sherry! Nammenam *slikker meg fornøyd rundt munnen*

Fikk lyst på kjærlighet på pinne, jeg. Det ERSÅ godt!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 NÅ???? Først var det 19, så 21 .....

Men som sakt, jeg liker deg som den du er, uansett alder, utseende, være måte, kjønn..... :ler:

Dette ER på snikksnakk vel... skal vi seee. ja! Kanskje vi nå kan flytte opp til personlige medlinger, da jeg bare tar en elev om gangen... :briller:

Ang kjærlighet på pinne... :Hehe: Første leksjon begynner NÅ, og påkjønning (.....) mottas med glede

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da. Innrømmer at jeg er 25 dah *erså barnslig, skjønner du*

Kjærlighetpåpinne ja...hvordan starter jeg da? StoreLassamannen? Øverst...eller nederst???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Plutselig fikk jeg en følelse av ironi her... :ler:

Men en skal vel sitte på knoppen ikke stanga... :ler:

Men nå tar jeg helga, og håper du ikke har ødelagt ALL nattesøvn.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo først fortelle hva du trenger å lære da veit du.... så skal jeg guide deg i riktig retning... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lære meg å oppføre meg :sjarmor:

Tenke på sånne ting som jeg bør tenke på lissom :rodme:

Også var det denne kjærlighet-på-pinne greia da. Har også problemer med å få i meg en ispinne i offentlighet uten å få sperre.

Også kunne det vært qlt å lære meg hvordan jeg spiser en pølsemedbrød uten kniv og gaffel...harså god oppdragelse, skjønner du.

Nå?? Lasse?

Maiken (fortsatt lillevennentilLasse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fokus på de riktige ting i livet jeg.... :wink:

Du må bare lære å slappe av, og ikke tro du kommer til kort hele tiden... for hva så...? Poenget er at livet er for kort og forgjengelig til ikke å nyte en is eller slikkepinne akkurat slik du selv har lyrt til, med de tankene du føler for der og da..... Dårlig samvittighet da er bortaset nytelsestid!

(men hva mener du egentlig med sperre da???)

Pølse: Ta et godt krep om pølsa, lengst nede/borte fra munnen. Så tar du en passende munnfull mens du holder pølsen i et godt krep med tommelen overst ( ikke fingeren øverst see? ) . Ta passende munnfuller med jevne mellomrom til det bare er roten igjen. Den holder du med tommel og pekefinger mens du fører siste munnfull inn.

Etterpå må du passe på å tørke bort alle rester diskre med en serviett.

Stikkordene for riktig etikkette og gode manerer er passe munnfuller, slik at du ikke ser ut som du skal få noe opp i stedet for ned, og lite slafsing.

Lykke til.

(Lasse Maikens oppofrende mentor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lasse skrev:

Pølse: Ta et godt krep om pølsa, lengst nede/borte fra munnen. Så tar du en passende munnfull mens du holder pølsen i et godt krep med tommelen overst ( ikke fingeren øverst see? ) . Ta passende munnfuller med jevne mellomrom til det bare er roten igjen. Den holder du med tommel og pekefinger mens du fører siste munnfull inn.

Som jeg skulle sagt d selv..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(men hva mener du egentlig med sperre da???)

Sperre fordi jeg blir sånn :rodme: når jeg slikker is offentlig, ser meg rundt og ser rett inn i ca tjue slike: :o :sjokk: :o :sjokk: :o :sjokk:

Også ender et opp med at jeg ikke riktig vet hvordan jeg skal få inn dette klisset; omtrent som når folk går passgang hvis de føler at noen glor for mye på dem.

Poenget er at livet er for kort og forgjengelig til ikke å nyte en is eller slikkepinne akkurat slik du selv har lyt til

:Nikke: Kjære Lassemaestro! Skal huske disse ordene. Tenk deg det da; skal tenke på Lassemann hver gang jeg slikker is i fremtiden :kgsmil:

Pølse: Ta et godt krep om pølsa, lengst nede/borte fra munnen. Så tar du en passende munnfull mens du holder pølsen i et godt krep med tommelen overst ( ikke fingeren øverst see? ) . Ta passende munnfuller med jevne mellomrom til det bare er roten igjen. Den holder du med tommel og pekefinger mens du fører siste munnfull inn.

:rodme::rodme: Hehe...Det funket bra det!!

Stikkordene for riktig etikkette og gode manerer er passe munnfuller, slik at du ikke ser ut som du skal få noe opp i stedet for ned, og lite slafsing.

Ikkeno slafsing, altså? Er det lov å slurpe da? Hvis jeg dypper pølsa i smaksforsterker før den spises, f.eks?? Ketchup, sennep etc? Og du... jeg bruke serviett? Er det ikke ok å bare slikke meg rundt munnen?

Oi...en annen ting jeg lurte litt på...hvordan kan en jente angripe en flasketut med munnen sin (når alle glass er skitne; U know)...Vi skal jo ikke egentlig drikke av flasketuter vi, vettu, så jeg tenkte du kanskje kunne gi noen tips hvordan vi skal gjøre dette for å lissom fremstå så ok som mulig...

chimp: når fikk du dette kurset da? Var det Lasse som oppdro deg også??

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ja! Fin måte å våkne på forresten.... :sjarmor:

Altså, du må ikke være så negativ!... Veit du hvirfir alle stirrer? Fordi de kunne ønske seg å være is et øyeblikk. Is, spising/slikking og din munn, og DEG blir rett og slett for mye..... Så spis is og kos deg med deg selv, ikke alle har dine gaver ser du!... Du er jo priviligert for pokkern! :briller:

Pølse: Du ville jo ha et dannet alternativ trodde jeg, derfor serviett og ingen slavsing. Vil du slå deg løs og være litt deilig løssuppen vulgær er det bare å slavse i vei! Bare husk å være i omgivelser som takler det!

Drikke av flaske: Holde den som en pølse.... Berør deg først så vidt med tungespissenn for å ta imot flaske og gi den en myk landing på leppene. legg den der med et lett kyss for å ikke skade tennenne og ta deg et passe munnfull før du tar vekk flasken, og fører den bort med en lett (kort) tungespiss....

Kos deg!!!

(Tar forbehold om at alt dette må tas etter hukommelsen.... :-? , men den som har "syklet" så mye og så bra som meg burde jo huske det ..... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dæven, Lasse!!

Dette kan du!!!

Ser beundrende opp på mester'n min og leter febrilsk etter en flaske med et eller annet....

Hehe...Ser en Farrisflaske i det fjerne. Må øve. Må øve. Må øve *tuddelidoo*

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med erfaring lille venn, så du er "her" nok snart du også... (men da er jo jeg enda lengre framme da... :wink: )

Forresten er det frustrerende å ikke få brukt kunnskapen sin.... så den teoretiske overføringen til deg er da bedre enn ikkeno.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...