Gå til innhold

Hei, verden!


Roz

Anbefalte innlegg

En ny start for meg. Derfor, en dagbok. Håper dere vil følge med, og komme med innspill etterhvert som jeg skriver.

Nyåret har ikke akkurat startet bra for meg. Fikk meg ny jobb, men den går snart i vasken. Butikken skal legges ned. Så jeg må i gjennom all jobbsøkingen igjen. Stress er det og ikke akkurat bra for selvtilliten min som jeg prøver og styrke om dagen. Men, en dag om gangen. Det ordner seg alltid, sier nå jeg!

Forøvrig er dette nok en kjedelig søndag, med unntak av kino om et par timer. Kan bli moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det, Spidergirl! :) Hyggelig du tok en titt i dagboken min.

I dag har jeg fått gjort massevis på jobb! Og dagen gikk så utrolig fort at det hele var veldig greit. Vanligvis er det litt "uff", men jeg holder ut likevel. Penger må man ha for og overleve!

Kjøpte med meg en askesuger på vei hjem, og dette var vellykket! Samboer likte dette utrolig godt, og endelig er ovnen vår fri for 1 tonn aske. Ellers har det vært biff til middag! Selv om jeg ikke er så flink til å steke biffen, så ble det bra alikevel. :)

Ellers ønsker jeg alle en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Motivasjonen er ikke på topp i det siste. Jeg er snart arbeidsledig, søker jobb for harde livet - men hører ingenting fra folk, og føler jeg ikke strekker til hos sambo, til tider. Jeg merker på meg selv at jeg blir fort lei, sliten og sur nå i disse dager, pga at jeg vet at jeg må igjennom et helvete fremover med og få meg noe arbeid igjen. Og jeg vet at jeg ikke er alene om det, noe som "trøster" litt.

Sambo har virka uinteressert den siste måneden, noe som jeg har merka - og har pratet med ham om. Virker ikke som om det "synker inn", han har bare ikke lyst til å ha nærhet om dagen sier han. Noe i den duren. Jeg lar det ikke gå så mye inn på meg, alle kan bli litt slik av og til. Selv om det får meg til og føle meg mindre tiltrekkende (og bla bla blaaaaa), til tross for at dette ikke er grunnen.

Det ordner seg vel uansett! Jeg får meg nok en jobb, sambo blir nok mer i humør igjen snart - og alt skal ordne seg.

Nå orker jeg bare ikke mer tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Puh, nå har jeg ikke vært her på en stund...

Tilstandene er fortsatt det samme. Snart arbeidsledig (igjen. fikk en måned til på meg, pga butikken skulle legge ned litt senere enn planlagt). Sambo og jeg har det fint, og jeg merker selv at jeg ikke "krever" så mye mer lengre. Tar det litt som det kommer.

Tror jeg begynner og bli syk. Halsen er sår, jeg er generelt uggen i hele meg, og jeg må ta en ibux inni mellom for i det hele tatt fungere skikkelig. Satser på at det ordner seg fort. :)

Har tent lys i hele rommet og føler meg ganske avslappet. Det er sinnsykt godt og bare ligge rett ut på sofaen innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er så lenge siden jeg har vært her inne og skrevet noe!

Arbeidsledig, og det går egentlig helt greit... Har søkt på en del jobber, vært på ETT intervju (Det er visst sinnsykt vanskelig å få jobb akkurat nå?), og venter på svar. Håper det skjer noe snart, for har ventet i to uker på svar - og det bør vel komme et snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...