Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som veit om noen restauranter i Bergen som har takeaway og leverer maten på døra? ps ikke peppes eller dolly :sjenert:

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som veit om noen restauranter i Bergen som har takeaway og leverer maten på døra? ps ikke peppes eller dolly :sjenert:

nei!! og det er så grådig irriterende.. det er så mange bra steder med take OUT, hvorfor kan de ikke kjøre ut også!! veldig frustrerende til tider, jeg vil også ha kinamat på døren når typen er ute med jobben - ala ms. bradshaw :goodbye:

Skrevet

Enig! Jeg har lagt min elsk på Tin Tin Loi som ligger ved Vestkanten, de har kjempegod kinamat, men kjører ikke, dessverre. I tillegg lager de maten kjemperaskt. Bor man i nærheten er det raskt å få tak i med andre ord, og til og med frityrstekte vårruller var like gode en stund etter de var laget, det vil si når vi var kommet hjem.

Det var en kinesisk i byen som kjørte ut for mange, mange år siden, men det ble nedlagt, tror den var litt forut for sin tid.

Skrevet

Jeg har sett flere som reklamerer med du ringer, vi bringer skilt. Jeg har ikke prøvd noen selv, så husker ikke navnene. Så dette var vel veldig til hjelp?

Skrevet

I os er det komt en resturant som bringer El toro har blant annen tapas, kjempe god mat de leverte til oss, vi bor på sandsli. Så vist dere bor i nærheten anbefaler eg de på det sterkeste.

Skrevet
I os er det komt en resturant som bringer El toro har blant annen tapas, kjempe god mat de leverte til oss, vi bor på sandsli. Så vist dere bor i nærheten anbefaler eg de på det sterkeste.

Denne ble jeg nyskjerrig på!! Har de kun tapas og hvor på Os har de åpnet restaurant? Vet du om de har nettside?

Søkte på El toro på gule sider og fikk opp adr "Osv. 539

5229 Kalandseidet"

Gjest Gjest
Skrevet
Denne ble jeg nyskjerrig på!! Har de kun tapas og hvor på Os har de åpnet restaurant? Vet du om de har nettside?

Søkte på El toro på gule sider og fikk opp adr "Osv. 539

5229 Kalandseidet"

Tror ikkje de har noen nettside. Eg har vært der å spist en gang, vi spiste tapas, men tror de har noen andre retter også. Er ikkje så godt kjent i os, men den låg heilt i begynnelsen av os (når du kommer fra bergen sentrum) Ved hovud veien. Tror det var en bil butikk i samme bygget, vist eg ikkje hsker heilt feil.

Det var i allefall kjempe god mat.

Skrevet
Tror ikkje de har noen nettside. Eg har vært der å spist en gang, vi spiste tapas, men tror de har noen andre retter også. Er ikkje så godt kjent i os, men den låg heilt i begynnelsen av os (når du kommer fra bergen sentrum) Ved hovud veien. Tror det var en bil butikk i samme bygget, vist eg ikkje hsker heilt feil.

Det var i allefall kjempe god mat.

Er ein bilforetning og noe kontorer i samme bygg om eg ikkje tar heilt feil...kjøprer ofte forbi der med bussen men har aldri spist der før.

Viste ikkje at dei kjørte ut mat, tapas er jo knall :)

Skrevet
Er ein bilforetning og noe kontorer i samme bygg om eg ikkje tar heilt feil...kjøprer ofte forbi der med bussen men har aldri spist der før.

ESCALON!!!! LILLE ESCALON! TAPAS! tror de ha det...

Gjest Gjest
Skrevet

Han som driver El toro i os, var kokk på Escalon før.

Skrevet

men kjører lille escalon ut...? i dont think so:klø:

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_trond_*
Skrevet

Han som driver el toro har aldri vært kokk på escalon. Han er heller ikke utdannet kokk. Hilsen Trond

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Cammis_*
Skrevet

gå inn på www.eltoro.no

Skrevet

Den er på kalandseid ja=) den ligger ikke i os i det heletatt:P den ligger vel to km før kommunegrensen fra Bergen til os=) jeg vet at Bellanapoli som holder til på nesttun leverer og melissa på danmarksplass, men hva nummeret deres er vet jeg desverre ikke....

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Jeg vet om en side som er bare kjempe kul da :) Ganske nyåpnet i Norge. www.just-eat.no. Man bare går inn der og skriver inn postnr ser du er, så kommer alle de som har utkjøring til det postnr opp, driiiit kult at de har kommet opp med sånt, så slipper man å lete... Venninnen min jobber der, og jeg har bestillt flere ganger. Kult å kunne velge annen mat enn bare peppes og dolly's... Og jeg synes det var deilig å slippe å ta det over tlf, enklere å bestille online. Genius idea :)

Også har de jo en side på facebook også. Ble medlem der, så jeg fikk 100,-kr i rabatt første gangen jeg bestillte. Burde prøves ;)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei. test denne siden, jeg pleier å bestille takeaway her i fra.

Helt genial nettside.

Pizza,sushi og takeaway nettside

• 5 måneder senere...
Skrevet

Escalon leverer visst bare til catering, og det er ikke lille escalon, men en av de andre Escalon. En venninne har visst fått levert derfra, men da var de en god del folk.

Jeg så en link på facebook idag som gjør det mye lettere finne takeaway med levering. www.TakeawayBergen.no har en oversikt over de med levering i Bergen. De har visst en side for Oslo også.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei, er det noen som har testet denne siden før? Har lyst til å bestille der i fra, men er litt skeptisk til nettbutikker :) Se lenke: take away Bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...