Gjest Gjest_Nadia_* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har ikke så mange arbeidstimer i uka som jeg skulle ønske, og vil gjerne tjene litt ekstra. Mystery shopping høres litt gøy ut... Har bare skumlest litt om det på engelsk, og vil gjerne ha informasjon på norsk. Finnes det? Og så lurer jeg på om dette er seriøst da, har nettopp lest om det, men har ikke hørt noe snakk om det før... Er noen av dere mystery shoppers? Kan dere fortelle litt om det? Hvor mye penger får man for et oppdrag, hvordan utføres det, når mottar man pengene, er man bundet til noe hvis man søker om å bli shopper eller kan man takke ja eller nei til oppdrag, og "melde seg ut" hvis det ikke er en grei jobb? Hvor ofte får dere oppdrag, er de tidkrevende?
Gjest Bolledeig Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 (endret) http://www.bt.no/lokalt/bergen/article295478.ece I denne artikkelen sto det en del nyttig, kanskje du kan ta noe av det videre ? Seeyou ansetter i Norge: http://www.seeyou.no/cms/?q=norsk/observat..._man_observator Endret 13. januar 2008 av Bolledeig
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Mystery shoppers er veldig seriøst og det søkes etter nye observatører hele tiden. Er man blitt observatør får du observasjonsforespørsel som du kan avslå eller takke ja til. Hvert oppdrag kommer med en stillingsbeskrivelse som forklarer hva oppdraget går ut på. Denne må leses før man takker ja. Lønna blir er forskjellig etter oppdragets størrelse. Hvis du ikke liker jobben gir du bare beskjed og du vil ikke motta forespørsler lenger.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hei. Jeg lurer på hvordan man blir betalt? Og om vi må kjøpe noe i butikken?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Høres ut som en spennende jobb Noen her som har prøvd??
Gir Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hei. Jeg lurer på hvordan man blir betalt? Og om vi må kjøpe noe i butikken? Dette finner du alt om på nettsidene deres. Søsteren min er mystery shopper. Hun har gjort masse forskjellig, f.eks ringt til kundesentere, vært på kjøkkenbutikk og "vurdert å kjøpe et luksuskjøkken", og vært på ulike møbelbutikker og vurdert servicen. Forskjellig betalt for hvert oppdrag, men du trenger ikke kjøpe noe. De oppdragene som kan føre til utgifter for deg har litt bedre betalt. F.eks ringe til kundesentrene, da får du litt mer pr samtale som skal dekke utgiftene med å ringe. Lykke til!
Gjest Gjest_irene_* Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Hei er selv en mystery shoooper og det er et helt greit yrke. du får forespørsel om oppdrag og takker ja eller nei. Du kan også velge vilken kommuner du vil jobbe i, og du får betalt for bensin, ol utlegg du har. Like seriøst som et hvilken som helst annet yrke... lønna kommer inn og det er gøy. Kanskje litt vanskelig i begynelsen de 3-4 første gangene, men etter på er det kjempe gøy!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå