Gjest Cataliina Skrevet 26. januar 2008 #21 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg er en STORmisbruker av kakao. Og ikke bare det, men jeg har oppi så mye krem at det må være skadelig. Jeg som prøver å miste et par kilo, kommer meg aldri noe lengre enn tankene... Skal forsøke å løpe litt etterpå da, det er jo en start! Ellers må jeg gjøre lekser i dag, tenker jeg bare skal slappe av jeg. Savner kjæresten min noe innmari. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 26. januar 2008 #22 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Trente i en halvtime, fornøyd jeg. Fant idag ut at gardeballet kræsjer med familieferien min til USA den 28 juni. Sukk... Har mest lyst til å droppe ferien jeg, selvom den hadde vært utrolig kul - innom både Las Vegas, Los Angeles, San Fransisco og Hollywood osv... Men vil ikke for noenting gå glipp av det ballet med kjæresten min heller, har sett fram til det lenge - dolle meg opp skikkelig, overnatte på Plaza, og alt det der. ÆSJ. Endret 26. januar 2008 av Cataliina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 27. januar 2008 #23 Del Skrevet 27. januar 2008 Gjort engelsk og nynorsk idag. Nynorsk Var på møte til russebussgjengen også, vi har tjent inn rundt 0,- :gjeiper: Har ikke så lyst til å bruke altfor mye penger jeg da, en guttebuss på skolen som vil satse skikkelig og bruke over 1 million. NEITAKK - så mye er det ikke virkelig ikke verdt. Planen for uken ser slik ut: Mandag: Lekser, slappe av. Tirsdag: Mørkekjøring 3 timer. Onsdag: Kjøretime med lærer. Torsdag: I studio og spille inn sang *er nervøs og gleder meg!* Fredag: Være sammen med elsklingen som kommer hjem. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 27. januar 2008 #24 Del Skrevet 27. januar 2008 hei hei..bare innom å sier hei. Siden du var innom la igjen fotspor i mindagbok ville jeg bare se hva som opptar deg om dagen. Å ser jo at du har masse spennende foran deg denne uka. Jeg er selv veldig glad i å synge, å det å spille inn en cd hadde vært drømmen..hehe Er det noen grunn spesiell grunn til at du skal spille inn en sang, eller er det hobby ( kanskje i forbindelse med russetida?)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #25 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei hei Nå har jeg sniklest i dagboken din, så da er det vel på sin plass å legge igjen et lite spor Høres ut som du har mye spennende foran deg! Sydenferie hørtes utrolig deilig ut.. For to år siden på denne tiden drev jeg og å tok kjøretimer. Etter de første timene var jeg helt utkjørt i hode, men det kommer seg. Etter hvert blir det en vane Bra du har fått en koselig lærer, det har mye å si! Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 28. januar 2008 #26 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Så koselig med svar! Zarabi: Koselig å se deg her! Det er en sang jeg har skrevet til kjæresten min faktisk, drevet på den litt til og fra siden i sommer, og nå er den endelig ferdig! Så tenkte jeg kan spille den inn nå, så skal han høre den for første gang når vi skal feire bursdagen hans, i midten av februar Marihan: Hei på deg Jaa, man blir sliten i hodet!! Føler meg som verdens verste sjåfør, men læring gjør som sagt mester ja... Endret 30. januar 2008 av Cataliina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 28. januar 2008 #27 Del Skrevet 28. januar 2008 Zarabi: Koselig å se deg her! Det er en sang jeg har skrevet til kjæresten min faktisk, drevet på den litt til og fra siden i sommer, og nå er den endelig ferdig! Så tenkte jeg kan spille den inn nå, så skal han høre den for første gang når vi skal feire bursdagen hans, i midten av februar ÅÅÅ..så utrolig koselig, det vil jeg også...Hvor mye koster sånt?? Som sagt så liker jeg også veldig godt å synge, tar sangtimer hos sangpedagog nå, på femte året, er utrolig moro.. Elsker å synge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 28. januar 2008 #28 Del Skrevet 28. januar 2008 Zarabi: Prisen varierer nokså mye fra studio til studio, der jeg skal spille inn (Hitlink studio), koster det 6000,- for hele låten. Vi har bestemt prisen på forhånd (som oftest ligger timesprisen rundt 400-1000 kr), og han jeg snakket med mente fastprisen ville lønne seg for meg. Får da med en god del instrumenter, som jeg ønsker. Spiller ingen instrumenter, så de skal lage komp og mikse til meg. Bor du i Oslo? Har mange linker til studioer i Oslo hvis du vil ha. Ellers er det bare å google :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 28. januar 2008 #29 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei i Trondheim...kjedelig.. Men hv skriver du da, når du søker på google?? jeg har søkt litt men finner lissom ikke det jeg er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 29. januar 2008 #30 Del Skrevet 29. januar 2008 Søkte på "lydstudio Trondheim", fikk blant annet opp dette: http://www.t-a-p.no/ http://www.skansenlydstudio.no http://www.nidarosstudio.no http://www.bryggastudio.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 29. januar 2008 #31 Del Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk..skal ta en titt på de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 29. januar 2008 #32 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare hyggelig I dag har jeg vært på mørkekjøring i tre timer. Har hatt vondt i hodet helt fra klokken tolv :/ Trøtt er jeg også... Gleder meg til helgen nå! Og neste uke skal jeg være på utplassering (fikk meg plass i Skyskraper). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 30. januar 2008 #33 Del Skrevet 30. januar 2008 Vært og øvelseskjørt idag. På veiene. Ekkelt er det, men følte det gikk litt bedre idag da! Bortsett fra at jeg klarte å kvele motoren midt i et veikryss osv, men det glemmer vi Hihi. Imorgen er det sanginnspilling, er skikkelig spent...! Matteprøven i februar ble utsatt til etter vinterferien, whuhuuuuu, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 30. januar 2008 #34 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kvæla også motoren til å begynne med, men det lærer man seg til etterhvert..hehe. Lykke til på innspilling da (misunnelig)..hehe..det gkommer sikkert til å gå strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. januar 2008 #35 Del Skrevet 30. januar 2008 Lykke til på innspillingen!! Blir sikkert kjempespennende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 1. februar 2008 #36 Del Skrevet 1. februar 2008 Tusen takk dere to Det var utrolig morsomt! Brukte en del timer i studio, sang inn litt, men for det meste bare så jeg hvordan det funket med instrumenter på pcen osv.. Gøy å se hvor mye pirking som må til, legge inn musikk osv! Høres kjempebra ut hittil, fikk med en CD hjem, og skal tilbake neste torsdag. Da skal vi ta de ekte takes'ene som det så fint heter Gleder meg så utrolig til A. får høre den for første gang.. Den er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 4. februar 2008 #37 Del Skrevet 4. februar 2008 Ååh, for en herlig helg Bare kost meg sammen med A. Sett filmer, spist taco, kebab, masse godteri (jeg sprekker når jeg er med han!) og var på kino på lørdagen. Cloverfield så vi - den var kjempeskummel! Jeg syns den var veldig bra, annerledes filming men det gjorde den enda mer "troverdig", selvom den egentlig var usannsynlig Wææh, blir nesten redd av å tenke på dden! Ga meg mareritt, drømte om to hunder som var kjempefarlige og kunne bli usynlige... Faktisk ekkelt å drømme =P Da var det godt å våkne opp og krype inntil godgutten.. Heldigvis sees vi neste helg og, sååå mye bedre enn å måtte vente hele tolv dager! Idag har jeg vært på utplassering! Det var kjempespennende! Og jeg fikk meg jo en knallbra praksisjobb - i Skyskraper De driver jo med ALT mulig innen media! Koselig miljø og mye å se på, blant annet ringte jeg for Cannibal Casting og booket folk til prøvefilming (ble også registrert der), og hørte på radioreklamer som "Både Og" lager for Møbelringen nå. I morgen skal jeg legges inn i et stemmearkiv også Også skal jeg være med og se på en reklameinnspilling! Så hvis du søker praksis, vil jeg absolutt anbefale Skyskraper Skal se om jeg får trent av meg helgeutskeielsene etterpå! Ellers blir det nok bare tv og data på meg ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 10. februar 2008 #38 Del Skrevet 10. februar 2008 Da er enda en helg over, gitt. Hele forrige uke var jeg på utplassering, det var kjempegøy! Trist at jeg ikke skal tilbake dit.. Møtte blant annet Christian Ingebritsen og Jens August fra Hotel Cæsar, hørte på når de lagde radioreklamer, hadde prøvefilminger og mye annet. Morsom uke Så var jeg sammen med A. denne helgen her og Vi hadde det koselig, monstret oss som alltid og så på film osv... Gleder meg til neste lørdag, da skal vi feire bursdagen hans som er den 13! Har massevis av planer! Imorgen blir sangen min ferdig, gleder meg! Ellers ser uken sånn ut: Mandag: Studio, gjøre ferdig sangen. Øve samfunnsfag. Tirsdag: Øve samfunnsfag. Onsdag: Overraskelseskveld for N. Torsdag: Kjøretime. Fredag: Bake og gjøre klart til lørdag. Lørdag: Feire A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå