Gjest Cataliina Skrevet 13. januar 2008 #1 Del Skrevet 13. januar 2008 Hallo, jeg har vært medlem før men byttet nick av diverse grunner. Dette blir mitt lille sted for å skrible, mest for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 13. januar 2008 #2 Del Skrevet 13. januar 2008 I juni blir det gardeball for kompaniet til kjæresten min, driver og funderer over hva jeg skal gjøre. Blir jo ikke atten før like etterpå, og såvidt jeg vet er det 18årsgrense. What to do - aldri i verden om kjæresten min skal gå med en annen! Hmmm, skaffe falsk legg eller bare stille opp i kjole og hår med invitasjonen? Har ikke sett kjæresten min på en uke nå, trodde han skulle komme hjem denne helgen. Skuffelse. Sett på masse episoder av Sex og Singelliv da. Og vært hos frisøren i dag. Tenkte å farge det tilbake til brunt, men frisøren rådet meg til å la vær. Mente det ikke ville bli fint, at det ville bli rødlig og veldig mørkt =/ Har jo stripet det blondt jevnlig i flere måneder, blir vanskelig å gå tilbake til sånn det var før.. Så hun stripet bare etterveksten. Var på Leslie på Byporten. Litt sjefete frisør, men hun var jo flink da, virket som hun kunne greiene.. Kjøpe del 2 av Heroes idag, gleder meg til å fortsette å se sammen med pus! Har fått dilla på dvd-bokser, skal vi se, har 4400, Grey's Anatomy, One Tree Hill og Sex og Singelliv fra før. Må prøve å bli sunnere, har ikke trent på flere år, men ingen vil se på meg som noe annet enn slank.. Men føler at det begynner å disse litt, men aldri orker jeg å trene heller. Bedre med sengen og sjokolade, huff, dårlige vaner.. Prøvde å være litt sunn i dag da, med antioksidant smoothie og sunn baguette. Prøver skrive tekst til en sang jeg skal spille inn, men får ikke til noe bra. Jaja, på tide å legge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 13. januar 2008 #3 Del Skrevet 13. januar 2008 Planen for dagen: - Øve matte - Lese norsk - Lese samf - Skrive mediaforedrag Æææsj, orker ikke begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 13. januar 2008 #4 Del Skrevet 13. januar 2008 Idag har jeg spist: Appelsin Knekkebrød med brunost Melkesjokolade Indisk korma med ris Har lest norsk og samf, og begynt med medieoppgaven... Skal holde et retorisk foredrag om mineralsminke faktisk, hmm... Matte bare utsetter jeg, altfor vanskelig! Har matteprøve den 21, gruer meg gruer meg... Bestilt ting fra fotoknudsen To musematter til meg og kjæresten med bilde av oss, en plakat og en hjertepute. Hehe, har overraskende nok helt greit med penger på kontoen for tiden. Har begynt å handle litt mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 15. januar 2008 #5 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg sliter med matematikken, har om modellering og funksjoner, og det er jeg ikke noe særlig god på. Men har faktisk gått fra en firer til en sterk femmer på et halvt år, noe som er utrolig for meg, som alltid har strevd. Klarte såvidt en firer på ungdomsskolen, og nå ligger jeg an til å kunne få sekser på eksamen? MEEEEN, nå sliter jeg igjen, så bør nok ikke satse for mye! :gjeiper: Idag har jeg spist: Puffet ris og melk til frokost Vaffel og kakao på skolen Blomkålsuppe Litt pommes frites + diverse konfekt (hamstrer i meg godteri jeg finner hjemme) Lyst til å kvitte meg med et par tre kilo, vil ikke si at 53 kg er så mye når jeg er under 170, det er vel eeeegentlig det at jeg har lyst til å "stramme opp" kroppen litt. Har ikke trent siden niende klasse, alltid vært tynn, men i det siste føler jeg at det legger seg på lårene og magen. Prøve å kutte ut alt godteriet, er så usunn som man kan få blitt! Snakket med pus på tlf idag, wee, han gjør meg alltid så veldig glad. :rødme: På fredag kommer han hjem igjen, har ikke sett han på leeeeeenge! Da har vi 8mnds også, har laget et kort, og skal lage middag til ham! Tenker å lage pepperbiff, bearnésaus (whatever hvordan det skrives) og gratinerte poteter. Han HATER grønnsaker, supper, kinesisk/indisk, vil helst bare ha noe kylling/kjøtt, saus og poteter han. Ganske så enkel, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 16. januar 2008 #6 Del Skrevet 16. januar 2008 Mine mål fremover: - Legge meg tidligere - Drikke masse vann - Spise godteri i helger - Trene minst 1 gang i uken - Bli kvitt sjalusien min mm. Har ikke klart noenting i dag. =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 16. januar 2008 #7 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor tar KG all tiden min? MÅ få gjort matte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 16. januar 2008 #8 Del Skrevet 16. januar 2008 Gjorde matte i over fire timer, så kan vel si meg fornøyd og utslitt over innsatsen... Blir samme greia i morgen, huff. Idag har jeg spist: Frokostblanding To hveteboller Youghurt med müsli Spaghetti og kjøttdeig Pluss en stooor kopp kakao med masse krem 2 dager til verdens beste helg med pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. januar 2008 #9 Del Skrevet 17. januar 2008 Bare innom å snoker, og sier hei og hå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 17. januar 2008 #10 Del Skrevet 17. januar 2008 Whohoo, et svar! Idag er jeg skikkelig støl etter gymmen, styrkeøvelser.. Deilig å få trent litt da, jeg som aldri gjør det ellers! Gjorde matte fra klokken kvart over fem til klokken halv ti. Deilig være ferdig nå, blir kanskje ikke noe mer øving før prøven på mandag... Spist: Frokostblanding Vaffel Seifilet og litt potet En kvikk lunsj (sjokoladen :gjeiper:) Et par konfektbiter Jeg klarer ikke skjerpe meg på spisingen min, altfor usunt, og for lite. Vet ikke hvorfor jeg skriver hva jeg spiser egentlig, kanskje bare for å få en oversikt.. Gleder meg så massemasse til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. januar 2008 #11 Del Skrevet 18. januar 2008 Da får du et lite svar i natten... Hilsen en trøtt nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 20. januar 2008 #12 Del Skrevet 20. januar 2008 Nå sitter jeg her, kjæresten har nettopp dratt. Tilbake til militæret for han, og nå sees vi ikke før om 12 dager. Var masse gråting i sted, kom litt fra han også, skjønneste. <3 Har hatt en helt fantastisk helg med han, på fredag overrasket jeg med romantisk middag, det ble kjempevellykket. Da ble han rørt og glad, ja. Så har vi sovet hos han, for første gang har vi sovet HELT tett med armer og bein over hverandre gjennom hele natten. Som oftest våkner vi på hver vår kant, men nå sov vi tett hele natten, både fredag og lørdag natt! Utrolig kos. Åh savner den gode, varme kroppen allerede. Er så trygg med han, god'ingen som passer på meg Var på kino i går, vi så I am Legend, den var kjempebra! Skummel film, vi skvatt begge to, en gang hoppet han høyt i stolen! Åh, bestingen... I dag har vi ligget i sengen og sett episoder av Heroes, mens vi har kost og tullet til de grader.... Yey - er så godt å være skikkelig forelsket, har ikke gått bort selv etter 10 måneder (da jeg først ble forelsket). Men nå har han dratt igjen, buhu, er så urettferdig det. Og jeg gruer meg så utrolig til matteprøven i morgen, skulle egentlig øvd i helgen, men ville jo ikke ødelegge tiden vår.. Så den sliter jeg med, dessverre =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #13 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes alt blir best når forelskelsen har lagt seg en smule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 21. januar 2008 #14 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, jo kanskje det.. På hvilken måte? Matteprøven er overstått! Gikk ikke så bra, men klarte meg. Håper på fem, men fire er greit det og. Fått nachos med guacemole i kantinen på skolen - diiigg! Det blir muligens ferie til Tenerife i påsken for meg og pus! Håper vi kan få det til med militæret ogsånn, sett et utrolig fint hotell ved navn Cleopatra Palace Bestilt Backstreet Boys billetter i dag, til 12 april i Oslo Spektrum. Skal være en del av gaven til kjæresten min, (og ja, vet han blir glad for det om noen lurer!) I tillegg tenker jeg å gi ham genser, pokerkoffert, bilder og litt fler personlige ting. Hvis jeg rekker det skal jeg spille inn en sang, har kontaktet Hitlink Studio i Oslo så mulig vi kan få til noe. DET hadde vært gøy å overraske ham med! En kjærlighetssang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 23. januar 2008 #15 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei og hopp, enda en dag nærmer seg kvelden... I dag var det åpen dag på skolen, så siden jeg går medialinjen stilte jeg og noen andre opp for å tilby portrettfotografering fra 18-21. Hørte bare på musikk ogsånt, helt greit fordi da får jeg fri på fredag! Satser på å få spilt inn sang snart, skummelt... Flybillettene til Tenerife ble bestilt idag, SLO til da 2 billetter plutselig ble tilgjengelige, alt er jo egentlig tatt den 16 mars. Kjempedyrt er det og. Mangler bare hotell nå, er ikke sikker på hvilket det blir enda. Viktig at sentrum er rett ved siden av med restauranter, barer, nattklubber og shopping. Og strand er også herlig. Gleder meg så utrolig, blir første sydenturen for oss sammen helt alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 24. januar 2008 #16 Del Skrevet 24. januar 2008 I dag hadde jeg min første kjøretime. Åh, det var psykisk slitsomt! Tror jeg kvelte motoren 8 ganger eller noe, er talentløs når det gjelder giring og clutch og alt det der. Men det var en koselig kjørerlærer jeg fikk da. Neste uke blir det mørkekjøring og greier, er ikke noe interessert i bil men, skal bli deilig å få lappen om et halvt års tid. Neste uke skal jeg også i studio, nå er det bestemt at sangen skal spilles inn! 6000 kroner koster det, best jeg blir fornøyd med resultatet! Shoppet alene i Oslo idag, synes egentlig det er like greit å gjøre det alene jeg. Iallfall når jeg har spesielle ting å se etter, så slipper jeg vente, dra med meg andre ogsånt. Elsker salget nå, alt er jo kjempebillig! - Jeans fra Gina Tricot, 500 kr - Hvit skjorte med trykk fra GT, 99 kr - Dior mascara 249 kr - En mascara til som jeg ikke husker navnet på - Sminkefjerner - Grått skjørt fra H&M, 50 kr I tillegg fikk jeg tak i dette til kjærestens bursdag: - En kjempefin genser fra Carlings, 50 % rabatt, betalte 300 - 4 actionfilmer fra Platekompaniet, 400 kr - Massasjeolje fra kondomeriet, 70 kr Deilig shoppe litt, utrolig lenge siden sist. Nå må jeg begynne å spare penger her, både til studioinnspilling og reise... Og nå skal jeg ut og ture med hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 24. januar 2008 #17 Del Skrevet 24. januar 2008 - Jeg fikk forresten 5- på matteprøven! :hoppe: og 5+ på retorikkfremføring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. januar 2008 #18 Del Skrevet 24. januar 2008 Må jo være godt å ha så god råd som 17 åring Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 25. januar 2008 #19 Del Skrevet 25. januar 2008 Jo, men de pengene begynner raskt å forsvinne nå... Fikk bestilt hotell i Tenerife idag, Spring Bitacora Hotel. Endelig er det i boks, gleder meg helt vilt! Var på date og spiste med min kjære venninne N idag, kinesisk Det var koselig det. Og fikk snakket litt med gutten min også, veldig kos det og. En uke til neste gang vi sees... Lenge. Sov så utrolig lenge i natt fordi jeg hadde fri, så blir nok lenge oppe i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 26. januar 2008 #20 Del Skrevet 26. januar 2008 For en kjedelig lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå