Gå til innhold

Tavlemaling og magnetmaling


Gjest veslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I butikk som selger maling.

Ikkje på Jernia, Montér eller Fargerike her eg bur. Reknar med eg må reise til ein annan by for å få tak i, og då hadde det vore greit med butikk-tips om nokon veit om noko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i Fargerike-butikk, og vi skaffer i allefall tavlemaling. Magnetmaling har jeg ikke sjekket, men tipper grossisten vår har det også. Kan du ikke be butikken bestille til deg? Hvis de ikke vil, så har de dårlig service!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i Fargerike-butikk, og vi skaffer i allefall tavlemaling. Magnetmaling har jeg ikke sjekket, men tipper grossisten vår har det også. Kan du ikke be butikken bestille til deg? Hvis de ikke vil, så har de dårlig service!!!

Dei sa ingenting om det når eg spurte, men eg kan no ned att å spørre... Anar du noko som helst om kva prisen er på den malingen? (har sett tavlemaling på ei dansk nettside til omlag ein 50-lapp for 250ml).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i to forskjellige byggevarehus som har maling og vi hadde og/eller bestilte tavle- og magnetmaling når vi ikke hadde inne...

Samboer´n jobber i en Monterbutikk og de bestiller også, men har det ikke inne til vanlig..

Prisene husket han ikke, men mener det var noe dyrere enn du hadde sett på nettet...

Prat med de der du bor- kanskje de bestiller gsoå, så slipper du å kjøre til en annen by...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke helt, men tror den billigste sorten koster ca 180,-, og den andre 280,-. Den biligste sorten tror jeg er 750 ml, den andre er kanskje større.

Kan sjekke på mandag, hvis du vil... Og kan sjekke magnetmalinga også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men tror den billigste sorten koster ca 180,-, og den andre 280,-. Den biligste sorten tror jeg er 750 ml, den andre er kanskje større.

Kan sjekke på mandag, hvis du vil... Og kan sjekke magnetmalinga også=)

Ja, gjerne det!!! Snakk om service! :) Om dei ikkje tar inn her eg bur, kan eg kanskje stikke innom ein Fargerike-butikk ein annan plass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne det!!! Snakk om service! :) Om dei ikkje tar inn her eg bur, kan eg kanskje stikke innom ein Fargerike-butikk ein annan plass...?

Ingen problem! Bare hyggelig å hjelpe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back again:)

Varer og priser hos Fargerike!

Tavlemaling:

Tavlemaling Sort Nordsjø 750 ml kr 194,- ( Varenr 431130)

Tavlemaling Sort Alanor 375 ml kr 288,- ( Varenr 434803)

Magnetmaling:

Magnetmaling Alanor 500 ml kr 438,- ( Varenr 431411)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...