Ambivalent Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har brukt Yasmin 28 i over tre år nå, og har ikke hatt noen problemer eller bivirkninger. Men for et par dager siden fikk jeg utrolig vondt i magen, og dagen etter kom mensen... Eller noe lignende. Det merkelig var at det kom helt uventet, jeg hadde akkurat begynt på uke tre på pillebrettet. Dette har aldri skjedd før, noen som vet hva det kan være? Er forvirra og kanskje bittelitt bekymret.
Adonia Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Har brukt Yasmin 28 i over tre år nå, og har ikke hatt noen problemer eller bivirkninger. Men for et par dager siden fikk jeg utrolig vondt i magen, og dagen etter kom mensen... Eller noe lignende. Det merkelig var at det kom helt uventet, jeg hadde akkurat begynt på uke tre på pillebrettet. Dette har aldri skjedd før, noen som vet hva det kan være? Er forvirra og kanskje bittelitt bekymret. jeg har fått små blødninger hvis jeg har hoppet over mensen noen ganger og begynt rett på nytt brett.. men du har sikkert ikke "hoppet over" mensen siden du ikke skrev noe om det?
Ambivalent Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Jo, det hender jeg hopper over, men har aldri hatt noen mellomblødninger tidligere. Og dette er som en vanlig mensen, bare at det gjorde hel*** vondt dagen før (type stikkende "knivsmerter" en del ganger utover dagen/kvelden). Men det er nok sannsynligvis bare "systemet som klusser litt". Hoppet over sukkerpillene senest nå i jula.
Adonia Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 hmm, da kan det jo kanskje være det.. jeg går på microgynon da, men hvis jeg hopper over mer enn 3 brett så får jeg mellomblødninger, så derfor hopper jeg aldri over mer enn 3. jeg får også mer menssmerter etter hvor mange jeg hopper over! hvorfor aner jeg ikke :klø: men det er frykelig vondt
mia83 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 At du hopper over sukkerpillene har ingenting å si så lenge du venter 1 uke med å begynne på nytt på brettet igjen. Jeg hadde 28-pillers brett før, men gikk over til 21-pillers brett fordi jeg aldri tok sukkerpillene likevel :gjeiper:
Saeria Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 En annen forklaring kan jo være at du har hatt en SA. Hvis ikke er det gjerne bare kluss i systemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå